Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 13 мая 2023 Файл

Ірина

Директор комерційний, виконавчий, заступник директора, керуюча

Возраст:
45 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Днепр, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Тернополь, Ужгород, Хмельницкий, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бузницька Ірина Олександрівна

Дата народження: 22 квітня 1979 р.
Місце народження: м. Київ
Місце проживання: м. Київ
Контактна інформація:
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: Пошук роботи для реалізації професійного потенціалу та знань в нових проектах, відкриття нових перспектив.
Професійні навички та досягнення:
Розробка стратегії і планів розвитку компанії;
Організація і управління процесами закупівель, розробка планів закупівель;
Підбір та навчання персоналу;
Проведення ділових переговорів із контрагентами, партнерами та конкурентами.
Створення професійного та результативного колективу з «0»;
Організація та контроль роботи складського господарства;
Розробка положень та нормативних документів для організації роботи підприємства;
Організація ефективної роботи компанії, оптимізація витрат;
Реструктуризація компанії, створення та розвиток нових підрозділів, що дало можливість збільшити прибуток та відкрити нові горизонти для діяльності компанії;
Проведення комплексної аналітики компанії та впровадження антикризових заходів;
Модернізація компанії, виробничих потужностей;
Розробка та реалізація бізнес-проектів;
Релокація персоналу, документації та ТМЦ компанії;
Організація ефективної роботи підрозділів в умовах підвищеної небезпеки;
Досвід роботи:
- липень 2022р. – жовтень 2022р. – заступник директора медичного центру з розвитку бізнесу, м. Чернівці;
жовтень 2021р. – червень 2022р. - радник директора ТОВ «ТІМ» з антикризового управління та розвитку бізнесу, м. Київ;
грудень 2015р. – липень 2021р. – директор, заступник директора ТОВ «Східспецремонт» м. Київ, м. Слов’янськ (тендерні процедури, управління підрозділом по ремонту теплової ізоляції ТЕС, ТЕЦ, ремонт турбінного, загальностанційного обладнання, постачання матеріалів та обладнання ТЕС, АЕС, ТЕЦ);
січень 2014р. – вересень 2015р. – начальник відділу матеріально-технічного забезпечення ПАТ «Донбасенерго» СО Слов’янська ТЕС, м. Миколаївка, Донецька область;
квітень 2011р. – грудень 2013р. – заступник директора по комерції ТОВ "Ротис" ЛТД, м. Чернівці (виробництво теплової ізоляції, керівництво підрозділом тендерних процедур та відділом маркетингу);
березень 2004р. – вересень 2010р. – комерційний директор, головний економіст ТОВ «Базальтові технології», м. Київ (виробництво та реалізація теплової ізоляції, створення та керування відділом тендерних процедур та відділом маркетингу, проведення сертифікації в міжнародних товариствах, розрахунок ефективності проектів);
вересень 2002р. – вересень 2003р. – економіст ДП «Промтехцентр», м. Київ (виробництво запасних частин для залізниці та шахт, розрахунок ефективності проектів);
серпень 2000р. – червень 2002р. - економіст відділу розрахунково-позичкових операцій та послідуючого контролю ПАТ «Промінвестбанк», м. Київ.
Освіта:
вища економічна, 2000-2001рр. Київський національний економічний університет (обліково-економічний факультет, спеціальність «Облік і аудит», ступінь магістра з обліку і аудиту в керуванні банками)
вища економічна, 1996-2000рр. Київський національний економічний університет (обліково-економічний факультет, спеціальність «Економіка та підприємництво», ступінь бакалавра з обліку і аудиту, викладач економіки)
Підвищення кваліфікації:
Консалтингова компанія «Акцепт»: сертифікат про проходження курсу навчання в сфері державних закупівель.
Consulting Group: сертифікат про проходження навчання «Формула успішного керівника: бізнес-процес управління».
Ernst & Young Academy of Business: сертифікат про проходження тренінгу «Finance for Non-Financial Managers»
Додаткова інформація:
Знання ПК: впевнений користувач Microsoft Office.
Знання мов: українська - рідна, російська - вільно, англійська - Beginner (Pre-A1) продовжую навчання, французька – A1.
Відрядження, релокація – без заперечень.
Особисті якості:
аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватись в не стандартних ситуаціях та самостійно приймати рішення, відповідальність, цілеспрямованість, стресостійкість, комунікабельність.

«Ніколи не бійся робити те, чого ти не вмієш! Пам’ятай, ковчег був побудований любителем, «Титанік» будували професіонали».

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: