Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 ноября 2022 PRO

Юрій

Customer Support, Account Manager, Quality Assurance Specialist, 28 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
24 года
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer Support Representative

с 09.2021 по 09.2022 (1 год)
Wow24-7, Львів (Outsorcing Customer Support)

Працівник сервісу (кухня+зал)

с 04.2019 по 09.2019 (5 месяцев)
Relais & Châteaux Hotel Jagdhof Glashütte, Інші країни (Hotel and restaurant industry)

English teacher

с 02.2019 по 02.2022 (3 года)
English Dom, Львів (Online school)

Образование

Національний університет "Острозька академія"

Факультет романо-германських мов, переклад включно, перша - Англійська, Острог
Высшее, с 2017 по 2022 (5 лет)

Закінчив навчання на рівень бакалавра у 2021 році, на даний момент навчаюсь на магістеріумі і закінчую навчання взимку 2022 року.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint Користувач ПК MS Office Jira CRM Google Docs Google Sheets Google Adobe Premiere Pro Adobe Canva Фотографія HubSpot Amazon Audacity Shopify Робота з САТ Написання есе Спілкування з людьми через чат та листування, а також дзвінки E-commerce

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Немецкий — начинающий
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

In my previous customer service roles, I have always gone above and beyond for customers. I have a natural ability to build relationships and solve problems, so I am confident that I can provide excellent service to your customers. I have often been commended by my superiors for my excellent customer service skills and my ability to learn internal processes and adapt to changes quickly.

My previous responsibilities include handling customers' queries via various channels e.g. emails, social media, online chats, and calls, testing the software for bugs, and communicating with technical and developers teams to find a resolution as soon as possible, I have also communicated with 3rd party suppliers, arranged cold emailing and actively participated in new employees' training. I am confident that I can do the same for your company.

My previous role as a Customer Support Representative has given me the organizational skills and experience necessary to excel in this role. Moreover, I managed to achieve great results in terms of customer satisfaction and complying with the company's policy and SLA.

I am looking for a position with the opportunity for me to grow personally and professionally, working in a friendly environment. I am not interested in working in shifts(especially nights).
You can reach out to me via email [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») or Telegram @yura_vakulchyk

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: