Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024

Віталій

Спеціаліст з інтернет-маркетингу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Комунікабельність Креативність Ініціативність Системність Уміння аналізувати Універсальність Орієнтація на результат Фінансова грамотність Самостійне прийняття рішень Розробка маркетингової стратегії Розробка контент-плану Тактичний маркетинг Запуск нових брендів Digital-маркетинг Google Ads Google Analytics Facebook Ads Manager Adobe Photoshop Adobe Illustrator Створення Reels Зйомка stories SEO Маркетинг

Дополнительная информация

Технар за освітою, людина-табличка, яка знайшла своє покликання в інтернет-маркетингу. Розкладати завдання на зрозумілі алгоритми – моє головне ноу-хау! Практикую з SEO, налаштовую Ads, розвиваю ютубчик. Вважаю «успішний успіх» результатом наполегливості та праці, а непереборні обставини прекрасним інфоприводом для сошиал медіа.
ПРОФ. НАВИЧКИ
📈 Системність – для залучення цільового трафіку органічно поєдную комплекс заходів щодо внутрішньої та зовнішньої оптимізації (SЕО). З досвіду просування Prado.kiev.ua – ТОП 1 в категорії «реклама в метро».
🎯 Націленість на результат – будь-яке завдання вирішуване, починаючи зі стабільного лідгену, закінчуючи кратним зростанням бізнесу в грошах за рік. Перевірено Nadzor.ua – інтернет-магазин охоронних систем безпеки – лідер з продажу товарів ТМ «Dahua» та «Imou» в Україні.
⚙ Універсальність – у разі позаштатної ситуації готовий замінити та виконати роботу сеошника, ppc-шника, копірайтера, есемемника, дизайнера.
ДОСВІД РОБОТИ
► Діджитолог, з 09.2002 по тепер. час, Prado Agency, Київ (комунікаційне агенство).
Більше половини замовлень на офлайн-рекламу надходить з інтернету. Мета – втамувати спрагу O2O, що означає «з онлайну в офлайн». І якщо в галузі фізичних комунікацій все було налагоджено, то інформаційне поле вимагало прокачки. Пріоритетним напрямком обрали розміщення в Google Ads, з різними типами рекламних кампаній: пошуковою, performance max, КМС, розумною, відео та іншими. Під ключові запити скорегували структуру сайту. Так серед річних контрактів з'явилися: Британська Рада в Україні (освітні програми), слуховий ценр «Реотон» (дочірня компанія «Widex»), ТМ «Сімейний Сад» (засоби захисту рослин). Що дало зростання фінансових показників на 120–180%. Нам сподобався O2O-ефект, працює продуктивно (з прибутком), поєднуючи економіку бітів та економіку атомів.
► Менеджер проектів, з 06.1997 по 09.2002 (5 років 3 місяці), Dovira Advertising Agency, Київ (рекламне агентство).
Керував замовленнями «ПриватБанку» у медіа-пулі корпорації «Інформаційні системи України», а це однойменна радіостанція «Довіра», ТІА «Вікна», інформаційне агентство УНІАН та до десятка видань. Вів клієнта, складав брифи, координував роботу команди, готував звіти. Поринув у нові для себе напрямки: медіапланування, відео, аудіо продакшн, дизайн, PR. В результаті – накопичений досвід з багатьох напрямів у галузі.
ОСВІТА
НТУУ «КПІ», «Механіко-машинобудівний» факультет. Диплом: «Проектування дільниці інструментального цеху». Київ. Вища, з 1990 по 1996 (6 років).
ПРО СЕБЕ
💬 Захоплений та відповідальний. Вважаю, чим краще між людьми буде налагоджена комунікація, чим більше буде проявів емпатії та глибинного вивчення потреб споживачів, тим краще працюватиме все, що завгодно.
₴ Діяльний та ініціативний. Фінансові показники компанії – мій особистий KPI. Прокачуючи навички, крім діджитал, володію знаннями у традиційному маркетингу (брендинг, ціна, ЦА, канали, методи), що корисно для створення ефективної онлайн-присутності, виділення серед конкурентів, розуміння механізму впливу на споживача, повернення інвестицій, максимізації прибутковості.
🔧 Технічно підкований. Основний інструментарій – стандартний офісний софт та мобільні застосунки. Для макетів, банерів, графіки – адобівський пакет, дружу з ним з часів Windows 98. HTML постійно прокачую. Для позицій у SEO, РРС, аналізу в Google Analytics, ROI, конверсій та іншого відучився на інтернет-маркетолога, де обробка великих масивів даних стала нормою. Довгий час займався маркетинговими дослідженнями – розмовляю однією мовою з аналітиком. Навіщо все це? Щоб налаштовувати, оптимізувати, контролювати, розуміти продукт на 100%.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: