Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 декабря 2023

Юлія

Інспектор з кадрів, начальник відділу, менеджер з персоналу, рекрутер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Маковка Юлія Миколаївна

Вік 42 роки
Регіон Чернігів
Телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета пошук постійної роботи, за сумісництвом, або надання кадрових послуг (формування, ведення кадрової документації), підготовка до перевірки (з інспекції, управління праці).
Раніше проживала і працювала в м. Чернігів.

Досвід роботи

Державна установа
серпень 2021 р. по 23.02.2022 р.
Інспектор з кадрів.

ТОВ "Фірма "МЖК-Сервіс" (Будівельне підприємство, виробництво металопластику, деревообробне виробництво (50-100 чоловік)
серпень 2018р. по березень 2021р. Менеджер з персоналу, офіс-менеджер.

Державна організація
вересень 2014 р. по березень 2018 р. Державний службовець
у відділі персоналу

Сільсько-господарське підприємство - ПрАТ "Чернігіврибгосп" (змішане сільське господарство)
кількість працівників 60-90 чоловік
липень 2013 р. - вересень 2014 р. Інспектор з кадрів

209 Управління начальника робіт (підприємство, яке виконувало будівельно-монтажні роботи)
(стаж роботи на даному підприємстві – 13 років. Кількість працівників від 100-250 чоловік)
листопад 2004р.– червень 2013 р. Інспектор відділу кадрів

вересень 1999р.–листопад 2004р. секретар, друкарка
- виконання машинописних робіт з рукописних і печатних оригіналів на друкарській машинці та персональному комп’ютері;
- робота на ксерокопіровальному апараті.

Обов"язки, які виконувались на попередніх місцях роботи:
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
- оформлення листків непрацездатності;
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства, а також подання їх в Пенсійний фонд;
- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- складання штатного розкладу;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- оформлення відряджень;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.

Обов'язки як офіс-менеджера:
- реєстрація вхідної/вихідної документації,
- прийом та розподілення телефонних дзвінків;
- забезпечення життєдіяльності офісу (заказ канцелярії, води);
- організація зустрічей керівника;
- виконання завдань керівника;
- організація корпоративів та ін.

Освіта

вересень 2017 р. - лютий 2020 р. ступінь освіти - магістр
Чернігівський національний технологічний університет
спеціальність "Публічне управління та адміністрування"
освітня програма "Державна служба"

жовтень 2003 р. – червень 2006 р. ступінь освіти - спеціаліст
Міжрегіональна Академія управління персоналом
спеціальність «Правознавство»
кваліфікація Юрист

вересень 1999 р. – січень 2003 р. ступінь освіти - бакалавр
Чернігівський юридичний коледж
спеціальність «Соціологія»
спеціалізація «Соціально-правовий захист»

Професійні навики і знання: Windows, Excel, Internet; досвід роботи в 1-С; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства

Знання мов українська – рідна
російська – володіння

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: