- PRO
Тетяна
Фахівець з документообігу, кадрового адміністрування, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 32 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8592205/
Опыт работы
Провідний фахівець з діловодства
с 10.2016 по наст. время
(7 лет 11 месяцев)
АТ "ОТП Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Безпосереднє виконання функцій мідл-офісу банку в межах роботи регіонального підрозділу;
- Ведення документообігу (підготовка офіційних листів, службових записок, участь у підготовці договорів, тощо);
- Забезпечення кадрового адміністрування регіонального офісу (контроль наявності та прийом документів для формування особових справ кандидатів, підготовка документів необхідних для призначення, переведення, звільнення співробітників, ознайомлення співробітників з кадровими документами, прийом заяв на відпустку/відрядження, тощо);
- Робота в ПЗ Oracle Siebel CRM (реєстрація кредитних угод клієнтів на основі перевірки повного пакету документів кредитної справи, коригування даних клієнтів відповідно заяв позичальників, зміна статусу кредитних угод на основі службових записок, тощо);
- Прийом, перевірка та передача в обробку заяв від приватних клієнтів до Відділу кредитно-депозитного бек офісу банку;
- Комунікація з торговими партнерами банку в рамках функціоналу структурного підрозділу;
- Контроль своєчасності надання, а також повноти та коректності оформлення пакету документів клієнтами/партнерами банку;
- Формування та заведення підписаних документів торгових партнерів банку в базі даних CRM Lotus Notes;
- Робота із вхідною/вихідною кореспонденцією, реєстрація, облік, доставка документів, ведення аналітичної роботи за документами банку;
- Заведення заявок на оплату рахунків, закупівлю техніки, канцтоварів, тощо;
Економіст відділу маркетингу та збуту
с 02.2015 по 09.2016
(1 год 7 месяцев)
Концерн «Укроборонпром»: Державне підприємство "Радіовимірювач", Київ ((Промисловість та Виробництво))
- Ведення договорів і узгодження їх зі службами підприємства;
- Оформлення документів в служби Торгово-промислової палати України та Державну службу експортного контролю.
- Ведення документообігу при роботі з Міністерством Оборони України.
- Оформлення товаро-супровідних документів.
- Контроль за виконанням договірних зобов'язань, відкриттям замовлень на виготовлення продукції і їх своєчасним виконанням;
- Оформлення розрахункових і платіжних документів.
Образование
Університет економіки та права "КРОК"
Фінанси та кредит, Київ
Высшее, с 2010 по 2013 (3 года)
Коледж економіки, права та інформаційних технологій "КРОК"
Банківська справа, Київ
Среднее специальное, с 2008 по 2010 (2 года)
Дополнительное образование и сертификаты
English language school SpeakWell (Здобула Certificate in General English Course at Intermediate level)
6 місяців, 2020
English language school SpeakWell (Здобула Certificate in General English Course at Pre-Intermediate level)
6 місяців, 2019
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- Користувач ПК
- CRM
- Oracle Database
- Oracle Siebel CRM
- АБС
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Маю за мету отримати посаду з можливістю розвиватися, як особистість та фахівець.
Похожие кандидаты
-
Фахівець з кадрового адміністрування, інспектор з кадрової роботи, менеджер з персоналу
Киев -
Керівник відділу персоналу, кадрів (рекрутинг, кадрове діловодство, військовий облік)
Киев -
Начальник відділу кадрів, фахівець з кадрового адміністрування
Киев -
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, senior HR specialist, HR manager
35000 грн, Киев -
Інспектор з кадрів, фахівець з кадрового адміністрування
Киев -
Начальник відділу кадрів, фахівець кадрового обліку, менеджер з персоналу
Киев