Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Фахівець з документообігу, кадрового адміністрування, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець з діловодства

с 10.2016 по наст. время (7 лет 11 месяцев)
АТ "ОТП Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Безпосереднє виконання функцій мідл-офісу банку в межах роботи регіонального підрозділу;
- Ведення документообігу (підготовка офіційних листів, службових записок, участь у підготовці договорів, тощо);
- Забезпечення кадрового адміністрування регіонального офісу (контроль наявності та прийом документів для формування особових справ кандидатів, підготовка документів необхідних для призначення, переведення, звільнення співробітників, ознайомлення співробітників з кадровими документами, прийом заяв на відпустку/відрядження, тощо);
- Робота в ПЗ Oracle Siebel CRM (реєстрація кредитних угод клієнтів на основі перевірки повного пакету документів кредитної справи, коригування даних клієнтів відповідно заяв позичальників, зміна статусу кредитних угод на основі службових записок, тощо);
- Прийом, перевірка та передача в обробку заяв від приватних клієнтів до Відділу кредитно-депозитного бек офісу банку;
- Комунікація з торговими партнерами банку в рамках функціоналу структурного підрозділу;
- Контроль своєчасності надання, а також повноти та коректності оформлення пакету документів клієнтами/партнерами банку;
- Формування та заведення підписаних документів торгових партнерів банку в базі даних CRM Lotus Notes;
- Робота із вхідною/вихідною кореспонденцією, реєстрація, облік, доставка документів, ведення аналітичної роботи за документами банку;
- Заведення заявок на оплату рахунків, закупівлю техніки, канцтоварів, тощо;

Економіст відділу маркетингу та збуту

с 02.2015 по 09.2016 (1 год 7 месяцев)
Концерн «Укроборонпром»: Державне підприємство "Радіовимірювач", Київ ((Промисловість та Виробництво))

- Ведення договорів і узгодження їх зі службами підприємства;
- Оформлення документів в служби Торгово-промислової палати України та Державну службу експортного контролю.
- Ведення документообігу при роботі з Міністерством Оборони України.
- Оформлення товаро-супровідних документів.
- Контроль за виконанням договірних зобов'язань, відкриттям замовлень на виготовлення продукції і їх своєчасним виконанням;
- Оформлення розрахункових і платіжних документів.

Образование

Університет економіки та права "КРОК"

Фінанси та кредит, Київ
Высшее, с 2010 по 2013 (3 года)

Коледж економіки, права та інформаційних технологій "КРОК"

Банківська справа, Київ
Среднее специальное, с 2008 по 2010 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

English language school SpeakWell (Здобула Certificate in General English Course at Intermediate level)

6 місяців, 2020

English language school SpeakWell (Здобула Certificate in General English Course at Pre-Intermediate level)

6 місяців, 2019

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Користувач ПК
  • CRM
  • Oracle Database
  • Oracle Siebel CRM
  • АБС

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Маю за мету отримати посаду з можливістю розвиватися, як особистість та фахівець.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: