Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 июля 2022 Файл

Наталія

Начальник отдела кадров

Город проживания:
Ужгород
Готов работать:
Чоп

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЖИВАГО НАТАЛІЯ

м. Ужгород

тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:
Начальник відділу кадрів ТОВ «С.С.Скафолдінг» (ВК «Індастрі»), м. Харків, виробництво будівельних металевих конструкцій, чисельність – 250 чол.
лютий 2019 – червень 2022
Основні обов’язки:
організація пошуку і підбору персоналу всіх рівнів
постановка кадрового обліку
підготовка кадрової звітності
розробка регламентів (положення, інструкції, колективний договір)
забезпечення перевірок контролюючих органів
організація корпоративних заходів
ведення корпоративного сайту

Менеджер з персоналу ТОВ «Ротормаш», м. Харків, транспортне машинобудування, чисельність – 100 чол.
січень 2018 – січень 2019
Основні обов’язки:
ведення кадрового діловодства у повному обсязі (4 юр.особи)
ведення документообігу в компанії
розробка нормативних документів (інструкції, положення)
організація корпоративних заходів
виконання функцій офіс–менеджера (заказ канцелярії, води, кави, поштові відправлення)

Начальник відділу кадрів ПАТ «Харківський машинобудівний завод «Плінфа», м. Харків, виробництво обладнання для цегельних заводів, чисельність – 220 чол.
вересень 2016 – січень 2018
Основні обов’язки:
організація пошуку і підбору персоналу всіх рівнів
організація адаптації персоналу, розробка «Путівника нового співробітника»
постановка кадрового обліку
ведення діловодства та ділового листування
контроль виконання управлінських рішень керівництва заводу, координація роботи структурних підрозділів заводу
розробка нормативних документів (інструкції, положення)
постановка завдань для програмістів з автоматизації табельного обліку в програмі «Інфо-підприємтсво»
організація корпоративних заходів
ведення корпоративного сайту

Начальник бюро обліку розрахунків з оплати праці, ПАТ «Сєвєродонецьке об’єднання Азот»,
м. Сєвєродонецьк, виробництво мінеральних добрив, чисельність – 7,5 тис. чол.
грудень 2003 - липень 2014
Основні обов’язки:
бухгалтерський та налоговий облік з нарахування заробітної плати
підготовка та подання звітності в Пенсійний фонд, Фонди соціального страхування, державну податкову інспекцію
ведення ділового листування з податковими, фінансовими, контролюючими органами
підготовка довідок про заробітну плату всіх типових форм
робота із законодавчою базою, аналіз змін
консультування з питань оплати праці, оподаткування
проведення співбесід при підборі співробітників у бюро
оцінювання співробітників бюро

Освіта:
2001-2005 – Східно-український національний університет ім. В. Даля, спеціальність: «Менеджмент организацій», кваліфікація – фахівець. Дипломна робота – «Особливості управління персоналом у Японії»

Додаткове навчання:
лютий 2022 (м. Харків, «IT-Hunt») – IT-рекрутинг
квітень 2021 (Тетяна Моісеенко) – майстер-клас «Все про трудові книжки та електронні лікарняні»
квітень 2021 (Олександр Смирнов) – майстер-клас «Трудові перевірки за новими правилами»
березень 2021 (м. Харків, «Profi-Consulting») – Маркетинг в HR
квітень-травень 2016 (м. Харків, Центр управлінського консалтингу «Софія») – «HR-GENERALIST» професійна підготовка менеджерів з персоналу
квітень 2016 (м. Харків, Центр управлінського консалтингу «Софія») – тренінг Бена Аллена, спикера Оксфордського університету, «Навички публічного виступу»
лютий 2015 (м. Харків, Інститут прикладної психології) – семінар «Психолінгвістика телефонних переговорів»
грудень 2014-вересень 2017 (м. Харків) – навчання в школі Business Language
серпень-вересень 2014 (м. Харків) – курс підвищення кваліфикації «Стратегічне планування та розвиток приватного підприємництва»

Компьютерні навички: досвідчений користувач ПК, робота в «M.e.Doc», «1С: Підприємство 8.2», «Інфо-підприємство».

Додаткова інформація: водійське посвідчення категорії В, наявність особистого автомобілю, хоббі: читання, психологія, подорожі. Наявність довідки внутрішньо–переміщеної особи.

Похожие кандидаты

Керівник середньої ланки
20000 грн, Чоп, Ужгород

Керуючий магазином
30000 грн, Чоп, Ужгород

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: