Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 31 марта 2024 PRO

Катерина

Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор рецепції, продавець

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 03.2023 по 02.2024 (11 месяцев)
Будівельна компанія, Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- діловодство: реєстрація вхідної та реєстрація і відправлення вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень;
- виконання особистих доручень керівника;
- ведення обліку робочого часу співробітників (табель);
- ведення кадрового обліку співробітників;
- відповідь на телефонні дзвінки, надання інформації і консультування стосовно продажів;
- організація корпоративних заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, закупка продуктів харчування, води, миючих засобів;
- контроль чистоти і порядку в офісі.

Заступник керуючого магазином

с 09.2022 по 03.2023 (6 месяцев)
Магазин "Делві", Полтава (Роздрібна торгівля)

- здійснення замовлень товару, його прийому, оформлення накладних та переміщення до складу;
- касова дисципліна;
- контроль ротаціі товару, робота з постачальниками;
- керівництво та організація роботи продавців-касирів, контроль за якістю обслуговування покупців;
- контроль порядку та чистоти торгівельного залу;
- складання графіків та ведення табелю обліку робочого часу співробітників;
- забезпечення виконання планів продажів;
- проведення інвентаризацій, інкасації;
- забезпечення збереження ТМЦ магазину.

Секретар

с 10.2002 по 02.2022 (19 лет 4 месяца)
ПрАТ "БАЛЦЕМ", Балаклея (Будівельна промисловість, деревообробка)

- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом документів та особистих заяв від працівників структурних підрозділів на розгляд і підпис керівнику;
- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, службових та доповідних записок, наказів, розпоряджень (діловодство);
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- ведення електронного документообігу;
- ведення ділового листування;
- прийом і розподіл дзвінків, робота з міні АТС;
- вміння працювати з конфіденційною інформацією та зберігати комерційну таємницю;
- організація зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
- виконання особистих доручень керівника;
- робота з кур’єрською службою;
- участь в організації різних масових заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу : замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, замовлення продуктів харчування, води;
- облік роботи співробітників;
- замовлення квитків, оформлення відряджень керівника та співробітників;
- контроль чистоти і порядку в офісі.

Образование

Харківський національний університет імені Каразіна

Філологічний факультет, Харків
Высшее, с 1995 по 2001 (6 лет)

Дополнительная информация

уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Exl), 1С Підприємство, CRM;
грамотна усна і письмова мова;
знання основ діловодства та документообігу;
досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
досвід підготовки та організація відряджень;
навички забезпечення життєдіяльності офісу.

Є досвід продажів взуття та одягу.

Добросовісність, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, толерантність, стресостійкість, гарне почуття гумору, вміння працювати у режимі багатозадачності.

Сімейний стан: одружена.
Діти: син Іван 15 років.
Без шкідливих звичок.
Хобі: йога, читання художньої літератури та літератури особистісного розвитку; відвідування театру та різних творчих заходів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: