Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 марта 2023 Файл

Іван

Керівник магазину

Возраст:
32 года
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Семеняк Іван Станіславович

вул. Липовецька, буд.28 ● м. Вінниця ● тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
● e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Особисті дані
Д.н. 18 січня 1992 р.
Не одружений
Досвід роботи
Березень 2020 – березень 2021
Місце роботи: Кафе «Вінниця» магазин «Продмаг»
Посада: Директор продуктового магазину та кафе
Посадові обов’язки:
Проведення перезапуску магазину на самообслуговування
Переговори із постачальниками стосовно співпраці
Контроль замовлень, асортименту та обсягів
Контроль оплати рахунків, комунальних послуг і т.д.
Нарахування заробітних плат, контроль ФОП
Контроль касової дисципліни
Організація безперебійної роботи кафе
Створення меню, ціноутворення, маркетинг та інше
Підтримка оборотності товару на складах кафе та магазину

Вересень 2019 – лютий 2020
Місце роботи: Кінь у протигазі
Посада: Адміністратор ресторану
Посадові обов’язки:
Підготовка до відкриття ресторану.
Організація роботи закладу та персоналу
Навчання та адаптація нових співробітників
Прийом та організація банкетів
Вирішення конфліктних ситуацій з гостями
Ведення документообігу та дотримання касової дисципліни
Здійснення замовлень постачальникам та підтримка оборотності на складах
Грудень 2018 – вересень 2019
Місце роботи :ФОП Варшавський П.В.
Посада: Операційний менеджер/ менеджер із запуску нових ТТ
Посадові обов’язки:
Забезпечення роботи мережі кав`ярень
Стандартизація роботи мережі, створення та інтеграція стандартів обслуговування, асортименту, інструкцій операційної діяльності
Запуск з нуля нових точок
Пошук підрядників для виконання робіт
Планування продажів та витрат мережі кав`ярень, виконання поставлених показників.
Навчання персоналу технікам продажів, санітарним нормам та приготування страв згідно стандартів
Робота з постачальниками ( пошук нових з більш вигіднішими цінами та якістю, контроль оплат, рух товару, рекламації тощо)
Здійснення аналітики, щодо проблем розвитку та шляхів збільшення реалізації.
Організація мотиваційних акцій для персоналу в межах бюджету
Березень 2018 – грудень 2018
Місце роботи :ТОВ «Сушия»
Посада: Директор ресторану
Посадові обов’язки:
Забезпечення безперебійної роботи ресторану
Пошук персоналу та організація його навчання
Підтримання оборотності товару на складі для уникнення прострочки та списань
Планування продажів та витрат ресторану, виконання поставлених показників.
Робота з постачальниками
Здійснення аналітики, щодо проблем розвитку та шляхів збільшення реалізації.
Проведення інвентаризацій та аналітики їх результатів
Організація мотиваційних акцій для персоналу в межах бюджету.

2014 р. – грудень 2017
Місце роботи: ПП «ОККО Нафтопродукт»
Посада: Старший фахівець з організації роботи кафе
Посадові обов'язки:
Організація роботи кафе на АЗК: запуск кафе, організація замовлення та доставки товарів, контроль залишків;
Введення асортименту продукції кафе на АЗК по категоріям;
Пошук нових продуктів та постачальників регіонального значення;
Робота з персоналом АЗК щодо приготування продукції та збільшення продажів, проведення навчання по групі товарів, методиках продаж, мерчандайзингу;
Підготовка презентацій по продуктах та звітів по продуктах, підготовка навчальних матеріалів;
Перевірки кафе на АЗК, проведення інвентаризацій, контроль умов зберігання продукції, дотримання санітарних норм, якості їжі та технології приготування, викладки продукції та відповідності планограмі по товарній групі;
Аналіз реалізації продуктів по АЗК, виявлення слабких та потенційних зон росту продаж, пропозиція рішень.

Освіта
2009-2015р.
Одеський національний економічний університет
Спеціальність: Банківська справа

Додаткові відомості
Англійська мова – базовий рівень
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, вміння працювати з Excel (створення графіків, зведених таблиць, робота з масивами тощо), навігація в Internet, навики роботи в обліковій програмі САП та 1С.
Маю права водія кат. В, досвід водіння 12 років
Особисті якості
Наявність лідерських та управлінських якостей, практичний досвід з продажів послуг та взаємодії з клієнтами, запуск ТТ з нуля, створення бізнес-планів та бюджетів проектів, отримання грантів на запуск бізнесу, отримую пасивний прибуток з теплиці на гідропонній системі, яку започаткував на грантові гроші.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: