Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 февраля 2022

Татьяна

Оператор call-центра, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Миллер Тетяна Анатоліївна

Мета: Оператор КЦ.Менеджер по продажу

Адреса фактичного проживання:
м. Київ,

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 19.04.1983 р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: у 2006 закінчила Київський Європейський Університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка підприємства і правове забезпечення економічної діяльності»

Трудова діяльність:
2002-2007 адміністратор-бармен ПП «Михнюк И.В»
2007-2008 бармен ТОВ «Порив» м. Київ
2008-2009 касир ТОВ «Мейджик Гейм» м. Київ
2009-2009 Адміністратор залу «Мейджик Гейм» м. Київ
2009-2010 касир клуб «БОСС» м.Київ
2010-2010 директор ЧП « Овчаренко С.С» виконавець директора
2011-2011 ЗАТ»Галиччина» бухгалтер-касир
2011-2012 бухгалтер ПАБ
2012-2013 гол бухгалтер ВК"Довєріє" ресторан
2014-2016 бухгалтер ТОВ" парк київська русь
2016-2019 бухгалтер Тов"Пять Смаків"
2019-2020 бухгалтер ресторан
2020-2021Оператор КЦ
2021-2022 Оператор КЦ( продажи)
Професійні навики
-програми Microsoft Office;
-вільний користувач Інтернет;
-робота з електронною поштою;
-1С : бухгалтерія ,УТП ,1 смарт(7.7,8,3) експос,2к,сервіо,медок,R keper, СРМ
- нарахування заробітної плати
-Виписка і оформлення первинних документів,оприбуткування ТМЦ,прорахування собівартості
-робота з готівкою,з документацією, касовим обладнанням;
-облік розрахунків покупцями і постачальниками.
- формування бухгалтерської і податкової звітності.та здача до служб
-оприбуткування торгової виручки, проведення всіх касових операцій;
-ведення касової книги,здійснення розрахунків з робітниками фірми.
-Складання калькуляціонних карток,проведення інвентерізації.
- оформлення всіх документів підприємства
-Клієнт банк,акти звірок.
- впевнене користування ПК, робота в профільному програмному забезпеченні, переговори по телефону.
_навики продажів,телефонних розмов,вміння працювати з великими об’ємами,навики працювання з відмовами,чітка дикція, відменне знання ПК.

Особові характеристики: комунікабельність, відповідальність, старанність, організованість, чесність, креативність.

Інше: водійські права ,категорія «В», сімейний стан – одружена.

Мова: українська – рідна, російська - вільно, англійська-технічна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: