Natalya
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, секретар на ресепшн
- Возраст:
- 51 год
- Город:
- Кривой Рог
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8658210
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Офіс-менеджер, менеджер по роботі з клієнтами секретар на ресепшен, адміністратор.
Дата народження: 6 жовтня 1972
Місто: Кривий Ріг
Телефон (Viber, WhatsApp, Telegram): [
Ел. почта: [
Досвід роботи
Оператор, помічник адміністратора.
з 18.08.2022 по 10.01.2023
Ресторан IKURA (доставка)
Робота оператором кол-центру по прийому замовлень та з клієнтами в закладі; робота в CRМ-системі, з касою, терміналом; відправлення замовлень, розрахунок кур’єрів.
Team Lead, реєстратор.
з 20.04.2022 по 10.06.2022
Благодійна організація БФ «Право на захист» виконавчий партнер УВКБ ООН.
Збір даних вразливих верств населення для реєстрації в CRМ-системі (RAPP, Прогрес) на отримання ними грошової допомоги, проведення інтерв’ю опираючись на гуманітарні принципи, створення електронної черги, актуалізація баз даних з контактами, управління інформацією, ведення звітних таблиць та телеграм-каналу.
Співзасновник, провідний менеджер по роботі з клієнтами.
з 01.04.2021
Туристична агенція «Go Travel» (Туризм та подорожі)
Активне спілкування з клієнтами та партнерами, підписання договорів, налагодження довгострокових відносин. Уважне виявлення потреб та побажань клієнтів, індивідуальний підхід, високі стандарти сервісу, стрімкі та нестандартні рішення в форс-мажорних обставинах, чітка робота в стресових ситуаціях, клієнтоцентричність.
Холодні-гарячі дзвінки. Продаж туристичних та супутніх послуг.
Робота в CRM, з офісними програмами.
Керівник офісу №1, провідний менеджер по роботі з клієнтами.
з 19.01.2015 по 01.04.2021 (6 років 3 місяця)
Туристична агенція "Discovery" (Туризм та подорожі)
Розробка стандартів компанії, робочих алгоритмів та скриптів – покращила роб оту офісу та її показники. Робота з клієнтами, починаючи від підбору туру до повного супроводу у поїздках; відкриття віз, оформлення авіаквитків та страховок. Тісна співпраця з туроператорами.
Формування бази туристів в CRM та робота з нею, відвідування навчальних семінарів та інфотурів.
Менеджер по роботі з клієнтами.
з 11.2012 по 01.2015 (2 роки 2 місяця)
Туристична агенція "Ніка Тревел" (Туризм та подорожі)
Робота з клієнтами, починаючи від підбору туру до повного курирування; відкриття віз, співробітництво з операторами; формування бази туристів та робота з нею, відвідування навчальних семінарів та інфотурів. Розробка нестандартних турів, рекламних кампаній.
Провідний менеджер по роботі з клієнтами.
з 07.1998 по 09.2012 (14 років 2 місяці)
Інформаційно-рекламна агенція «Кривбасторгбізнес» (Реклама, видавництво, організація та проведення виставок та ярмарків)
Менеджер з реклами:
•активний пошук та залучення потенційних клієнтів;
•ведення переговорів, укладання договорів з керівниками (першими особами) підприємств;
формування рекламної стратегії (медіа-план) клієнтів агентства, підготовка комерційних пропозицій; видавнича діяльність, ефективна взаємодія зі ЗМІ та мас-медіа, рекламними агентствами та поліграфічними центрами;
•взаємодія з органами міського управління;
•проведення фуршетів, презентацій, відкриття торгових центрів.
Провідний менеджер з виставок:
•ведення телефонних переговорів із клієнтами, напрацювання великої клієнтської бази; робота у відрядженнях, укладання договорів;
•підготовка та організація виставкових заходів\ярмарок, складання плану-схеми з розміщенням учасників;
•розробка планів роботи з клієнтами на місяць і більш тривалі терміни;
•навички диктора, провідної церемонії відкриття заходу та підбиття підсумків;
•планування рекламних заходів та їх промоушн.
Освіта
Вища
з 09.1991 по 06.1995
Київський державний економічний університет, Кривий Ріг.
Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності. Економіст Фахівець.
Професійні навички
Впевнений користувач комп’ютера (офісні додатки Excel, Word, Outlook, CRM/Bitrix); офісної техніки.
Сертифікати про проходження курсів від UNICEF, UNDSS.
Легко знаходжу спільну мову з людьми, клієнтоцентрична, активно спілкуюся, вибудовую довгострокові відносини. Пунктуальна, уважна, свідома. Маю лідерські якості, відповідальна.
Маю значний досвід роботи з запереченнями та претензіями, стресостійка та продуктивна.
Аналітичні, організаторські, комунікативні здібності. Орієнтована на результат.
Вмію працювати в колективі. Швидко збираю та систематизую інформацію.
Робота в режимі багатозадачності. Швидко навчаюся новому.
Знання мов
Англійська — середній рівень
Українська — експерт
Додаткова інформація
Маю активну життєву позицію, позитивне та прогресивне мислення. Цілеспрямована.
Відкрита у спілкуванні. Допитлива, займаюся саморозвитком.
Захоплення та інтереси:
Активний відпочинок, подорожі, йога, читання, психологія.
Похожие кандидаты
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
Кривой Рог
Деловод, помощник руководителя, администратор, офисный работник, инженер
18000 грн, Кривой Рог
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор
16000 грн, Кривой Рог
Секретар, діловод, офіс-менеджер, помічник керівника, спеціаліст відділу кадрів
Кривой Рог
Адміністратор, діловод, секретар, помічник директора
Кривой Рог
Асистент керівника, перекладач, секретар
Кривой Рог, Удаленно