Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 апреля 2023 Файл

Natalya

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, секретар на ресепшн

Возраст:
51 год
Город:
Кривой Рог

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

​ Клименко Наталія Володимирівна

​ Офіс-менеджер, менеджер по роботі з клієнтами секретар на ресепшен, адміністратор.

Дата народження: 6 жовтня 1972
Місто: Кривий Ріг
Телефон (Viber, WhatsApp, Telegram): [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
​ Досвід роботи
​ Оператор, помічник адміністратора.
​ з 18.08.2022 по 10.01.2023
Ресторан IKURA (доставка)
​ Робота оператором кол-центру по прийому замовлень та з клієнтами в закладі; робота в CRМ-системі, з касою, терміналом; відправлення замовлень, розрахунок кур’єрів.
Team Lead, реєстратор.
​ з 20.04.2022 по 10.06.2022
​ Благодійна організація БФ «Право на захист» виконавчий партнер УВКБ ООН.
Збір даних вразливих верств населення для реєстрації в CRМ-системі (RAPP, Прогрес) на отримання ними грошової допомоги, проведення інтерв’ю опираючись на гуманітарні принципи, створення електронної черги, актуалізація баз даних з контактами, управління інформацією, ведення звітних таблиць та телеграм-каналу.

​ Співзасновник, провідний менеджер по роботі з клієнтами.
​ з 01.04.2021
Туристична агенція «Go Travel» (Туризм та подорожі)

Активне спілкування з клієнтами та партнерами, підписання договорів, налагодження довгострокових відносин. Уважне виявлення потреб та побажань клієнтів, індивідуальний підхід, високі стандарти сервісу, стрімкі та нестандартні рішення в форс-мажорних обставинах, чітка робота в стресових ситуаціях, клієнтоцентричність.
Холодні-гарячі дзвінки. Продаж туристичних та супутніх послуг.
Робота в CRM, з офісними програмами.

​ Керівник офісу №1, провідний менеджер по роботі з клієнтами.
з 19.01.2015 по 01.04.2021 (6 років 3 місяця)
Туристична агенція "Discovery" (Туризм та подорожі)

Розробка стандартів компанії, робочих алгоритмів та скриптів – покращила роб оту офісу та її показники. Робота з клієнтами, починаючи від підбору туру до повного супроводу у поїздках; відкриття віз, оформлення авіаквитків та страховок. Тісна співпраця з туроператорами.
Формування бази туристів в CRM та робота з нею, відвідування навчальних семінарів та інфотурів.
​ Менеджер по роботі з клієнтами.
з 11.2012 по 01.2015 (2 роки 2 місяця)
​ Туристична агенція "Ніка Тревел" (Туризм та подорожі)
Робота з клієнтами, починаючи від підбору туру до повного курирування; відкриття віз, співробітництво з операторами; формування бази туристів та робота з нею, відвідування навчальних семінарів та інфотурів. Розробка нестандартних турів, рекламних кампаній.

​ Провідний менеджер по роботі з клієнтами.
з 07.1998 по 09.2012 (14 років 2 місяці)
Інформаційно-рекламна агенція «Кривбасторгбізнес» (Реклама, видавництво, організація та проведення виставок та ярмарків)
Менеджер з реклами:
•активний пошук та залучення потенційних клієнтів;
•ведення переговорів, укладання договорів з керівниками (першими особами) підприємств;
формування рекламної стратегії (медіа-план) клієнтів агентства, підготовка комерційних пропозицій; видавнича діяльність, ефективна взаємодія зі ЗМІ та мас-медіа, рекламними агентствами та поліграфічними центрами;
•взаємодія з органами міського управління;
•проведення фуршетів, презентацій, відкриття торгових центрів.
Провідний менеджер з виставок:
•ведення телефонних переговорів із клієнтами, напрацювання великої клієнтської бази; робота у відрядженнях, укладання договорів;
•підготовка та організація виставкових заходів\ярмарок, складання плану-схеми з розміщенням учасників;
•розробка планів роботи з клієнтами на місяць і більш тривалі терміни;
•навички диктора, провідної церемонії відкриття заходу та підбиття підсумків;
•планування рекламних заходів та їх промоушн.

​ Освіта
​ Вища
з 09.1991 по 06.1995
Київський державний економічний університет, Кривий Ріг.
Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності. Економіст Фахівець.
​ Професійні навички
Впевнений користувач комп’ютера (офісні додатки Excel, Word, Outlook, CRM/Bitrix); офісної техніки.
Сертифікати про проходження курсів від UNICEF, UNDSS.

Легко знаходжу спільну мову з людьми, клієнтоцентрична, активно спілкуюся, вибудовую довгострокові відносини. Пунктуальна, уважна, свідома. Маю лідерські якості, відповідальна.

Маю значний досвід роботи з запереченнями та претензіями, стресостійка та продуктивна.
Аналітичні, організаторські, комунікативні здібності. Орієнтована на результат.
Вмію працювати в колективі. Швидко збираю та систематизую інформацію.
Робота в режимі багатозадачності. Швидко навчаюся новому.

Знання мов

Англійська — середній рівень
Українська — експерт
​ Додаткова інформація
Маю активну життєву позицію, позитивне та прогресивне мислення. Цілеспрямована.
Відкрита у спілкуванні. Допитлива, займаюся саморозвитком.

Захоплення та інтереси:
Активний відпочинок, подорожі, йога, читання, психологія.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: