Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2024 Файл

Наталя

Начальник відділу кадрів

Возраст:
37 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Бровары, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОСОБИСТІ ДАНІ

Телефон
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА
Запорізький національний університет
Спеціаліст з фінансів; бакалавр з економіки підприємств

ОСТАННІ КУРСИ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
• Кадровик PRO; військовий облік на підприємстві; кадровий аудит; трудові відносини в умовах воєнного стану; ведення кадрового обліку в 1C/BAS

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
• Відповідальність
• Ініціативність
• Вміння організувати роботу команди
• Високій рівень самоорганізації
• Орієнтованість на результат
• Вміння знаходити спільне рішення
• Глибоке знання трудового законодавства
• Більш ніж 10 років роботи на керівних посадах
• Лідерство
• Нульова толерантність до корупції

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
• Успішний досвід проходження перевірки ТЦК
• Успішний досвід проходження перевірки Держпраці
• Успішний досвід внутрішніх перевірок з фінансового моніторингу
• Досвід впровадження автоматизації кадрового діловодства на підприємстві
ДОСВІД РОБОТИ

Начальник відділу кадрів ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»
серпень 2023 – січень 2024
В підпорядкуванні 3 співробітника
• організація оформлення кадрової документації: прийом, переведення, переміщення, звільнення
• керування роботи відділу кадрів
• консультація Генерального директора та керівників стосовно трудового законодавства
• підготовка пакету документів на Держлікслужбу в частині уповноважених осіб
• підготовка наказів для допуску роботи з наркотичними засобами
• ведення штатного розкладу
• ведення табельного обліку
• ведення обліку трудових книжок
• оформлення усіх видів відпусток
• складання графіку відпусток
• складання та подання кадрової звітності
• оформлення відряджень
• формування особових справ та П-2
• ведення військового обліку (маю успішний досвід проходження перевірки)
• розробка посадових та робочих інструкцій
• складання та подання кадрових звітів
• комунікація з державними службами в рамках своїх повноважень
• Розробка з нуля всіх посадових інструкцій та положень
• Корегування помилок в ПВТР

Начальник відділу кадрів ТОВ «МПІ-АГРО»
Квітень 2019 – липень 2023

В підпорядкуванні 3 працівника відділу кадрів. Штат - 200 працівників.
• Організація роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією підприємства.
• Участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії підприємства
• Вирішення питання найму, звільнення, переведення працівників, контроль та розстановкаі правильність використання трудових ресурсів у підрозділах підприємства.
• Організація своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовка матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород.
• Керівництво роботою інспекторів з кадрів підрозділів підприємства, контроль виконання керівниками підрозділів постанов, наказів і розпоряджень з питань роботи з кадрами.
• Організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробка заходів щодо поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу, контроль їх виконання.
• Участь у запровадженні на підприємстві системи управління якістю за своїм напрямком роботи.
• Супровод керівників в управлінні персоналом.
• Складання встановленої звітності з обліку особового складу.
• Організація роботи відділу кадрів з «нуля»
• Розробка разом з програмістом автоматизації кадрового обліку
• Розробка корпоративної культури
• Організація корпоративних заходів
• Ведення військового обліку
• Складання графіків змінності
• Адаптація та організація навчання персоналу
• Участь в атестації робочого місця
• Надання довідок, характеристик
• Організація транспорту для співробітників в період пандемії
• Розгляд скарг та знаходження шляхів їх вирішення
• Подання статичних звітів стороннім організаціям
• Аналітичні звіти Генеральному директору

Заступник директора з організаційних питань, ПАТ «Альфа-банк»
травень 2017 – березень 2019

В підпорядкуванні 10 співробітників
• Організація і контроль роботи відділення (відкриття, закриття, інкасація, контроль касової дісціпліни)
• Контроль операційної діяльності відділення, контроль операцій клієнтів та дотримання вимог фінансового моніторингу
• Аналіз результатів роботи відділення
• Складання звітів по виконанню планових показників відділенням вцілому та в розрізі по кожному співробітнику
• Персональний контроль за додержанням нормативних документів НБУ та нормативних документів Банку
• Робота з персоналом ( ведення табелю, проведення співбесід, оцінка персоналу, подання на преміювання, підвищення за посадою)
Головний економіст, в.о. начальника відділення, ПАТ “Укрсоцбанк”
січень 2007 – квітень 2017
В підпорядкуванні -15 співробітників
• Керування роботою відділення банку та забезпечення високої якості обслуговування клієнтів
• Планування та контроль досягнення фінансових показників відділення
• Розвиток і збільшення клієнтської бази банку
• Мотивація та розвиток команди співробітників відділення
• Аналіз фінансових показників
• Підготовка звітності
• Організація та контроль роботи каси
• Інкасація
• Координація служб банку (юридичний відділ, відділ по роботі із заставним майном, служба безпеки, бек-офіс, касса, кредитний комітет) для погодження та оформлення іпотечних кредитів

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: