- Файл
Tatiana
Офіс-менеджер, операціоніст, оператор 1С
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Запорожье
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8735301/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Повна зайнятість
Телефон: [
Електронна адреса: [
Особиста інформація:
Громадянство : Україна
Місце проживання: Дніпровський район м. Запоріжжя
Освіта: Вища
Дата народження: 13 липня 1990 року
Сімейний стан: Заміжня, маю доньку 9 років
Досвід роботи:
Квітень 2017 року – Серпень 2022
ПрАТ «СК «Арсенал Страхування»
Фахівець операційного відділу
Основні обов'язки:
-Внесення договорів страхування в 1С8, додаткових угод до договорів страхування, внесення розірвань, заміна або дублікат полісу.
- Розподіл оплат на договори страхування, створення заявок на оплату (канцелярія, оренда, комунальні послуги, повернення коштів страхувальнику згідно з розірванням тощо) у базі 1С8 Бухгалтерія.
-Формування щоденного звіту платежів, консультація страховиків щодо надходження платежів.
-Прийом платежів до каси підприємства.
-Щорічне проведення інвентаризації основних засобів.
-Створення страхових актів по медичному страхуванню
-Організація ліків застрахованим особам
Жовтень 2015- квітень 2017
ТОВ «Ін-Тайм»
Оператор контакт-центру
Основні обов'язки:
- Прийом вхідних дзвінків ( відстеження вантажу, розрахунок доставки, упаковки, пошук вантажу)
-Консультаційна підтримка
-Обслуговування гарячої лінії — робота зі скаргами та побажаннями
-Надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи тощо.
Червень 2011 – лютий 2012
ТОВ «Фоззі – Фуд»
Касир торгового залу
Основні обов'язки:
-Визначати для кожного покупця загальну суму покупки, та повідомлення її покупцю.
-Отримувати від покупця кошти за товари
-Наприкінці зміни знімати касу, здача отриманих від покупців грошей Старшому касиру.
-Дотримуватись трудової та виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни.
-Виконувати вказівки адміністрації підприємства.
-Знаходиться на робочому місці у форменому робочому одязі, мати охайний зовнішній вигляд.
Червень 2010-листопад 2010
Фінансовий центр «Паритет»
Менеджер з адміністративної роботи
Основні обов'язки:
-Консультування клієнтів, оформлення кредитних договорів, робота з документами.
Вересень 2008 – грудень 2008р.
Запорізька філія київської «Компанії «Експерт – Кредит»
Спеціаліст відділу залучення та супроводу клієнтів
Основні обов'язки:
-Залучення нових клієнтів та супровід оформлених кредитів;
-оформлення страхових полісів автоцивільної відповідальності.
Освіта:
Учбовий заклад: Запорізька Державна Інженерна Академія
Рік закінчення: 2013
Факультет економіки та менеджменту
Спеціальність: менеджер з персоналу / спеціаліст
Форма навчання: заочна
Додаткова інформація:
Компьюторні навички: друк, сканування, копіювання документів, MS Word, MS Excel, 1С8, 1С Бухгалтерія.
Особисті якості:
Відповідальна, комунікабельна, не боюсь складних завдань, швидко навчаюсь, стресостійка, цілеспрямована, ,без шкідливих звичок.
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар-референт
20000 грн, Запорожье -
Оператор 1С, офіс-менеджер, адміністратор
Запорожье -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
16000 грн, Запорожье -
Офіс-менеджер, секретар, помічник юриста, HR manager
Запорожье -
Помічник бухгалтера, оператор 1С, менеджер
12000 грн, Запорожье -
Секретарь, администратор, офис-менеджер
15000 грн, Запорожье