Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 февраля 2023 PRO

Оксана

Помічник керівника, адміністратор, менеджер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Кропивницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Юрисконсульт

с 03.2019 по 10.2019 (7 месяцев)
ТОВ "Юей Груп" (ТОВ "ТД "Соєвий вік"), Кропивницький (комплексний розвиток агропромислового комплексу, дистрибуції та реалізації посівного матеріалу, біопрепаратів і ЗЗР)

1. Організація та повний юридичний супровід діяльності трьох підприємств;
2. Представлення інтересів підприємства в різних інстанціях, державних та фіскальних органах;
3. Претензійно-позовна робота (підготовка та подача претензій, відповідей на претензії, позовних заяв, заяв в порядку наказного та окремого провадження, клопотань (в т.ч., про роз'яснення рішення суду), заперечень, відгуків, додаткових пояснень, апеляційних,
касаційних скарг, оскарження постанов судів;
4. Складання та правовий аналіз договорів різної категорії складності, контроль за їх виконанням, повний супровід договірної діяльності підприємств;
5. Робота з тендерами та супровідною документацією;
6. Реєстрація ФОП, ТОВ, ПАТ, внесення змін, припинення діяльності, ліквідація.

Юрисконсульт

с 08.2015 по 09.2018 (3 года 1 месяц)
ПАТ "Науково-виробниче об'єднання "ЕТАЛ", Олександрія (завод-виробник контактної апаратури, друкованих плат, низьковольтних комплектних пристроїв)

1. Організація та повний юридичний супровід діяльності трьох підприємств;
2. Представлення інтересів підприємств в судах всіх інстанцій, державних та фіскальних органах;
3. Претензійно-позовна робота (підготовка та подача претензій, відповідей на претензії, позовних заяв, заяв в порядку наказного та окремого провадження, клопотань (в т.ч., про роз'яснення рішення суду), заперечень, відгуків, додаткових пояснень, апеляційних,
касаційних скарг, оскарження постанов судів;
4. Складання та правовий аналіз договорів різної категорії складності, контроль за їх виконанням, повний супровід договірної діяльності підприємств;
5. Робота з тендерами та супровідною документацією;
6. Реєстрація ФОП, ТОВ, ПАТ, внесення змін, припинення діяльності, ліквідація;
7. Досудова підготовка документів та ведення справи про банкрутство підприємства, тощо.

Секретар-юрист

с 03.2015 по 08.2015 (5 месяцев)
ТОВ "Автотехпром", Олександрія (ВИРОБНИЦТВО РЕАГЕНТІВ ДЛЯ БУРІННЯ НАФТОВИХ І ГАЗОВИХ СВЕРДЛОВИН)

1. Організація та повний юридичний супровід діяльності підприємства;
2. Складання та правовий аналіз договорів різної категорії складності, контроль за їх виконанням, повний супровід договірної діяльності підприємства;
3. Представлення інтересів підприємства в судах всіх інстанцій, державних та фіскальних органах;
4. Прийом і переадресація телефонних дзвінків;
5. Організація життєдіяльності офісу замовлення господарчих товарів, канцтоварів, води, кави, чаю тощо;
6. Робота з вхідним і вихідним документообігом;
7. Діловодство, підготовка і організація нарад, ділових зустрічей;
8. Ведення внутрішнього документообігу передача, відправка, контроль, облік, збереження документів, відправка пошти;
9. Організація поїздок і відряджень, бронювання готелей, замовлення авіа/залізничних квитків, трансфер;
10. Прийом гостей і відвідувачів, вирішення всіх організаційних питань, пов’язаних з візитами ділових партнерів.

Стрілець другого класу

с 02.2014 по 12.2014 (10 месяцев)
ПАТ "НВО "ЕТАЛ", Олександрія (Підрозділ відомчої воєнізованої охорони)

Касир-операціоніст

с 05.2013 по 01.2014 (8 месяцев)
ПАТ КБ " ПРИВАТБАНК", Олександрія (Фінанси, банки, страхування)

1. Здійснення операцій по прийому, обліку, розміну, перевірці, видачі і збереженню коштів, готівки;
2. Оформлення документів та отримання відповідно до встановленого порядку коштів, готівки;
3. Звірка фактичної наявності залишків готівкових коштів у касі відділення з первинними та підсумковими касовими документами;
4. Підготовка готівкових кошт для вивозу інкасаторами, відповідно до встановленого порядку;
5. Складання касової звітності;
6. Проведення верифікації клієнтів при здійсненні касових операцій відповідно до нормативних актів;
7. Продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб.

Образование

Національна юридична академія України ім. Я. Мудрого

Правознавство, юрист, Харків
Высшее, с 2004 по 2011 (7 лет)

Дополнительная информация

Відсутність страху перед поставленим завданням, вміння швидко
та якісно виконувати поставлені задачі. Відмінні організаторські та комунікабельні здібності, здатність до креативного мислення та швидкого навчання. Цілеспрямована, пунктуальна, неконфліктна, вимоглива, відповідальна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: