Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 сентября 2022 Файл

Катерина

Керівник, заступник керівника з економічних питань

Возраст:
36 лет
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Катерина ЧЕРНИШЕНКО

Вік: 34 роки
Місто проживання: 09113, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Турчанінова 9, кв. 15
Сімейне положення: Одружена, маю доньку 12 років
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Посада: Керівник, заступник керівника з економічних питань

Мета

Фінансовий та кар’єрний ріст

Досвід роботи

● Назва компанії: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Білоцерківський обласний онкологічний диспансер»
Посада: Заступник генерального директора
Період роботи: квітня 2020 року – лютого 2022 року
Обов’язки:
- організовувати та забезпечувати керівництво фінансово-господарською та адміністративною діяльністю закладу охорони здоров’я;
- здійснювати комплексний економічний аналіз діяльності закладу, керує роботою з техніко-економічного планування, контролює дотримання планових показників закладу охорони здоров’я;
- керувати діяльністю підлеглих структурних підрозділів закладу охорони здоров’я, розподіляє обов’язки між працівниками та визначає ступінь їхньої відповідальності, контролює їхню роботу;
- формувати та погоджує положення про підлеглі структурні підрозділи, посадові інструкції їх працівників;
- забезпечувати проведення економічних розрахунків, підготовку кошторису витрат та їх обґрунтування щодо номенклатури платних послуг закладу охорони здоров’я;
- контролювати за поданням на затвердження до засновника фінансовий план Підприємства з детальними обґрунтованими розрахунками доходів та видатків, а також зміни до фінансового плану відповідно до вимог чинного законодавства та Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств (їх об’єднань) спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Київської області;
- брати участь в формуванні потреб до бюджетного запиту, складання плану використання бюджетних коштів та додатки до нього з дотриманням вимог чинного законодавства.
- контролювати за своєчасним внесенням зміни до плану використання бюджетних коштів;
- здійснювати комплексний економічний аналіз діяльності Підприємства;
- контролювати за дотриманням планових показників фінансового плану;
- уживати заходів щодо своєчасного укладання договорів із постачальниками матеріальних цінностей та всіх видів ресурсів, дотримання умов і термінів виконання договірних зобов’язань щодо забезпечення діяльності закладу охорони здоров’я (стосовно кількості, номенклатури, асортименту, якості та інших умов) ;
- контролювати по забезпеченню постачання медичного устаткування, продуктів харчування, медикаментів, перев’язувального матеріалу, інвентарю, палива тощо;
- контролювати умови щодо належного зберігання матеріальних ресурсів, витрачання всіх видів енергоресурсів;
- аналізувати використання всіх видів транспорту закладу охорони здоров’я;
- організовувати проведення інвентаризації матеріальних цінностей та своєчасне списання цінностей, які стали непридатними;
- уживати заходів щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати персоналу закладу охорони здоров’я, упровадження нових форм організації та оплати праці тощо;
- забезпечувати своєчасне складання кошторисно-фінансової, технічної, облікової та звітної документації про діяльність підпорядкованих йому підрозділів закладу охорони здоров’я;
- представляти інтереси Підприємства в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, засобах масової інформації, інших органах, установах, організаціях, а також у взаємовідносинах із партнерами з питань, що належать до його компетенції.

● Назва компанії: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київського обласного центр служби крові»
Посада: Заступник генерального директора з економічних питань
Період роботи: серпень 2017року – квітня 2020 року
Обов’язки:
- організовувати та забезпечувати керівництво фінансово-господарською діяльністю закладу охорони здоров’я;
- здійснювати контроль як член комісії за дотриманням єдиних стандартів ISO 9001:2015. Системи управління якістю;
- здійснювати комплексний економічний аналіз діяльності закладу, керує роботою з техніко-економічного планування, контролює дотримання планових показників закладу охорони здоров’я;
- керувати діяльністю підлеглих структурних підрозділів закладу охорони здоров’я, розподіляє обов’язки між працівниками та визначає ступінь їхньої відповідальності, контролює їхню роботу;
- формувати та погоджує положення про підлеглі структурні підрозділи, посадові інструкції їх працівників;
- забезпечувати проведення економічних розрахунків, підготовку кошторису витрат та їх обґрунтування щодо номенклатури платних послуг закладу охорони здоров’я;
- контролювати дотримання кошторису витрат під час проведення будівельних робіт в закладу охорони здоров’я (капітальне будівництво, капітальний ремонт, роботи з реконструкції тощо) ;
- уживати заходів щодо своєчасного укладання договорів із постачальниками матеріальних цінностей та всіх видів ресурсів, дотримання умов і термінів виконання договірних зобов’язань щодо забезпечення діяльності закладу охорони здоров’я (стосовно кількості, номенклатури, асортименту, якості та інших умов) ;
- забезпечувати постачання медичного устаткування, продуктів харчування, медикаментів, перев’язувального матеріалу, інвентарю, палива тощо;
- контролювати умови щодо належного зберігання матеріальних ресурсів, витрачання всіх видів енергоресурсів;
- аналізувати використання всіх видів транспорту закладу охорони здоров’я, уживає заходів щодо своєчасного подання заявок на необхідні запасні частини та механізми;
- організовувати проведення інвентаризації матеріальних цінностей та своєчасне списання цінностей, які стали непридатними;
- уживати заходів щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати персоналу закладу охорони здоров’я, упровадження нових форм організації та оплати праці тощо;
- забезпечувати своєчасне складання кошторисно-фінансової, технічної, облікової та звітної документації про діяльність підпорядкованих йому підрозділів закладу охорони здоров’я.

Назва компанії: Філія комунального закладу Київської обласної ради «Київського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги»
Посада: економіст
Період роботи: квітень 2013 року — серпень 2017року
Обов’язки:
- детальний аналіз фінансово-господарської діяльності;
- участь у формуванні штатного розпису, визначенні назв професій (посад) відповідно до затвердженої структури, нормативів чисельності та доведених відповідно загального фонду лімітів чисельності працівників;
- розрахунок фонду оплати праці в цілому, а також з урахуванням загального та спеціального фондів, контролювати належне застосування чинних систем оплати праці;
- розробка та планування потреби (бюджетного запиту) загального та спеціального фондів кошторису за встановленими формами;
- контроль за раціонально - економічним використанням матеріальних, фінансових і трудових ресурсів. комплексний аналіз економічних показників роботи закладу охорони здоров’я, готувати відповідні пропозиції у разі виявлення недоліків та своєчасно вносити до плану узгоджені з керівництвом зміни;
- контроль за дотриманням планових показників та відповідне звіряння з відділом бухгалтерського обліку щодо надходження грошових коштів;
- організація роботи та контроль проведення розрахунків, калькуляцій щодо визначення платних послуг, які надає заклад охорони здоров’я, а також своєчасне укладання договорів і виконання договірних зобов’язань, здавання приміщень в оренду.

Назва компанії: ТОВ «НЕОС» м. Біла Церква
Посада: головний бухгалтер
Період роботи: жовтень 2008 року — січень 2012 року.
Обов’язки:
- комплексне ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку, кадрового діловодства в програмі 1С;
- внесення первинних документів (видаткові накладні) в програму 1С;
- складання і своєчасна подача щомісячних, квартальних і річних звітів в державні органи
- звірка взаєморозрахунків з постачальниками та дилерами;
- банківські та касові операції, ведення каси підприємства;
- нарахування та виплата заробітної плати.

Назва компанії: ТОВ «Фірма ПРОТЕХ» м. Біла Церква
Посада: бухгалтер
Період роботи: вересень 2006 року — жовтень 2008року.
Обов’язки:
- Внесення первинних документів (видаткові накладні) в програму 1С;
- Виписка довіреностей на отримання ТМЦ;
- Контроль наявності оригіналів документів від замовників;
- Ведення складського обліку ТМЦ.

Освіта

Навчальний заклад: ВСП НАУ «Ірпінський економічний коледж» Київська обл.,м. Ірпінь, Гагаріна, 11
Ступінь: молодший спеціаліст
Назва спеціальності: «Облік і аудит»
Період навчання: вересень 2003 року — серпень 2006 року
Навчальний заклад: Філія Київського інституту бізнесу та технологій
Ступінь: бакалавр, спеціаліст.
Назва спеціальності: «Облік і аудит»
Період навчання: серпень 2007року — серпень 2010 року

Вміння та навики

Знання ПК (Word, Excel, Іnternet, e-mail), M.E.Doc, 1С, Crystel Finanse, АС-Фінплан;
Участь в семінарах МОЗ український спілці онкологів ОNCO HUB, проходження тренінгів, навчань з фінансово - правового інструменту керівника закладу.

Додаткова інформація

Професіоналізм, відповідальність, уважність, цілеспрямованість, творчий потенціал, організаторські та керівні здібності, здатність швидко засвоювати нові знання, уважно прислухаюсь до критики роблю відповідні висновки, володію особистими морально-діловими якостями, правильно і швидко реагую на поставлені задачі, в разі необхідності особисто приймаю відповідальні рішення для найбільш ефективного досягнення позитивного результату, працюю в команді, здійснюю контролю за виконанням поставлених завдань.
Водійські права.
Закордонний паспорт.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты