Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 июня 2017

Олександр

Керівник юридичного відділу, начальник кадрової служби, юрист, 7 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Андрощук Олександр Олександрович
(08 грудня 1981 р.н.)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: посада начальника юридичного відділу, юристконсульта, юриста,можливі інші пропозиції, що вимагають юридичної освіти.
Освіта:
2003-2006 р.р. Львівський національний університет імені Івана Франка, кваліфікація: юрист (диплом спеціаліста).

1999-2002 р.р. Рівненський державний аграрний технікум
кваліфікація: юрист (диплом молодшого спеціаліста).

Трудовий стаж: 11 років та 6 місяців.

Досвід роботи:

з 01 липня 2011 р.- по даний час займаю посаду начальника юридичної служби Рівненської регіональної філії
ДП «Центр державного земельного кадастру» (м. Рівне, Рівненської обл.):
- юридичний супровід діяльності підприємства, представництво інтересів в судах щодо розгляду господарських, земельних, цивільних, трудових та інших спорів;
- захист інтересів підприємства перед контролюючими, правоохоронними органами;
- претензійно-позовна робота;
- досвід кадрової роботи щодо прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників, ведення їх трудових книжок, надання відпусток, ведення обліку відпусток, оформлення особових справ та інше:
- розроблення та правовий аналіз договорів;
- підготовка висновків з правових питань;
- практичний досвід проведення процедур закупівель та участі у них, згідно Закону України «Про здійснення державних закупівель», на посаді секретаря комітету з конкурсних торгів Рівненської регіональної філії Центру ДЗК, а саме:
- підготовка річного плану закупівель та його оприлюднення;
- підготовка протокольних рішень комітету конкурсних торгів;
- підготовка запрошення для учасника та протоколу переговорів з учасником;
- розробка документацій конкурсних торгів, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та звітів про результати закупівлі з їх подальшим оприлюдненням;
- забезпечення оприлюднення інформацій щодо закупівель на веб-порталі www.tender.me.gov.ua згідно зі ст. 10 Закону України «Про здійснення державних закупівель»;
- підготовка та оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору (у разі необхідності), звіту про виконання договору;
- підготовка та забезпечення отримання всіх документів та довідок необхідних у часнику закупівлі, підготовка пропозиції конкурсних торгів учасника;
- практичний досвід проведення процедур публічних закупівель та участі в них, згідно Закону України "Про публічні закупівлі";
- повний супровід процедур закупівель Рівненської регіональної філії Центру ДЗК.
- ін.

Грудень 2010 р.- по червень 2011 р. посада: начальник юридичного відділу апарату Здолбунівської райдержадміністрації (м. Здолбунів, Рівненської обл.)
- ведення юридичної роботи адміністрації;
- представництво інтересів райдержадміністрації в судах;
- розроблення проектів нормативних документів адміністрації
та їх правовий аналіз.

червень 2004 р.- по 02.12.2010р. посада: головний державний інспектор праці Територіальної державної інспекції праці Рівненської області (м. Острог, Острозький р-н.):
- забезпечення захисту прав працівників шляхом здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю на підприємствах, установах і організаціях усіх форм власності та у фізичних осіб, які використовують найману працю;
- надання працівникам і роботодавцям рекомендацій та пропозицій з питань застосування законодавства про працю та загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- розгляд листів, заяв, скарг громадян, роботодавців з питань законодавства про працю;
- участь у розроблені пропозицій і рекомендацій щодо вдосконалення обліку, звітності та державної статистики з питань, що належать до компетенції головного державного інспектора праці;
- участь у організації проведення нарад, семінарів з питань законодавства про працю та навчання, підвищення кваліфікації.

квітень 2004 р.- по червень 2004р. посада: спеціаліст з кадрового діловодства Управління праці та соціального захисту населення Острозької райдержадміністрації
(м. Острог, Рівненської області).
- ведення кадрового діловодства управління;
- розроблення проектів нормативних документів управління.

Жовтень 2002 р.- по травень 2003 р. посада: помічник приватного нотаріуса

Професійні якості:
- досвід проведення переговорів з керівниками підприємств, установ і організацій, участь у розгляді трудових спорів;
- ПК на рівні впевнений користувач (МS Office, Internet, E-mail);
- водійські права категорії «В»;
- високій рівень працездатності;
- акуратність, дисциплінованість;
Мови:
- українська, російська вільно, англійська – середній рівень
(з словником).

Особисті якості: - стійкість до стресових ситуацій;
винахідливість, бажання навчатись;
готовність до відряджень;
розумне почуття гумору.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: