Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 февраля 2024 PRO

Андрій

Директор магазину, регіональний менеджер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
23 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з контролю руху товару

с 04.2023 по наст. время (1 год)
Berta group, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні навички:

Управління запасами

- Логістичні операції

- Введення та відстеження даних в системі WMS

- Виконання замовлень

- Обслуговування клієнтів +170 ТТ (Мережа магазинів Близенько)

- Зворотній зв'язок.

- Вирішення проблем.

- Організаторські здібності.

- Керівництво.

- Збереження майна компанії.

- Складський облік в системах 1С, ІT Market, WMS.

- Знання процедур і систем закупівель.

Основні обов’язки:

- підготовка відповідей та вирішення звернень та запитів клієнтів (Мережа магазинів Близенько);

- надання консультаційних послуг;

- контроль за своєчасним поданням інформації проблем в логістичному ланцюжку, оперативне рішення проблем по запізненню авто, шляхом оповіщення відповідним відділам;

- проведення розшуку товару в системі відео нагляду;

- обробка вхідних та вихідних комерційних актів;

- проведення аналізу по результатам контролю та формування статистики по відхиленням;

- проведення заходів, направлених на зменшення несвоєчасної доставки вантажу;

- розгляд претензій клієнтів, пов'язаних з нестачами, пересортом, надлишками товару при поставках від РЦ;

- контроль залишків на складах;

- ведення контролю вхідних і вихідних переміщень і забезпечення точності у всій документації, пов'язаної з переміщенням товарів між РЦ та магазинами;

- керування повсякденною діяльністю команди працівників і надання вказівок;

- контроль за точним обліком усіх замовлень і відправлень;

- забезпечення дотримання правил безпеки та політики компанії;

- контроль за транспортуванням товару по усьому логістичному ланцюжку;

- моніторинг та оцінка ефективності роботи персоналу;

- ведення обліку загальних даних обслуговування магазинів, а також претензій магазинів за допомогою EXCEL;

- формування об’єктивної статистики по відхиленням, надання пропозиції керівництву щодо їх зменшення;

- аудит та контроль якості приймання товару від РЦ працівниками магазинів;

- змінна та введення нових бізнес-процесів для оптимізації процесу «приймання товару від РЦ».

Додаткові навички:

- Володіння комп'ютером та супутнім програмним забезпеченням (1С: Інформаційна база «Логістична», система управління складом: WMS, IT Market, Bitrix, Colloborator, платформа Business Intelligence (OneClick), Сreatio, SmartPSS, MS Excel, MS Word, MS Office).

- Сильні організаційні навички та навички вирішення проблем.

- Практичні знання правил і практики техніки безпеки.

- Відмінні комунікативні та міжособистісні навички.

- Можливість переглядати та аналізувати дані та звіти.

- Можливість працювати в режимі багатозадачності.

- Вміння працювати самостійно та з командами.

- Досвід роботи в стислі терміни.

Адміністратор торгового залу

с 09.2022 по 04.2023 (7 месяцев)
Близенько, мережа продуктових магазинів, Львів (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
Серед моїх обов'язків на цій посаді входило;

Організація безперебійної роботи торгового залу у магазині;

Участь у підборі персоналу торгового залу;

Керівництво працівниками у торговому залі;

Навчання продавців, організація та контроль їх роботи у торговому залі;

Замовлення та приймання товарів;

Контроль стану торговельного залу, у тому числі чистоти та порядку у магазині, дотримання санітарно-гігієнічних вимог;

Контроль дотримання грамотної та зручної викладки товару для покупців на торговому залі,

Контроль якості та термінів придатності товару, правильного оформлення цінників;

Контроль за дотриманням правил зберігання продовольчих товарів у торговому залі;

Вилучення з продажу неякісних товарів, а також продукції зі терміном придатності, що минув;

Контроль справності обладнання у торговому залі;

Організація своєчасного усунення несправностей у магазині;

Консультування покупців; розгляд претензій покупців; запобігання та вирішення конфліктних ситуацій у торговельному залі;

Підготовка товару у торговому залі до інвентаризації; допомога у проведенні інвентаризації;

Координація проведення промо та рекламних акцій у магазині, у тому числі маркетингових заходів на торговому залі;

Ведення документообігу та звітності.

Управління товарними запасами і асортиментом;

Організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);

Серед професійних навичків на цій посаді можна виділити:

Впевнений користувач ПК та офісних програм;

Навички управління людьми;

Організаторські здібності;

Управління товарними запасами і асортиментом;

Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;

Уміння мотивувати персонал;

Навички роботи з постачальниками, РЦ, торговими представниками;

Уміння вирішувати конфліктні ситуації;

Навички спілкування з клієнтами;

Навички роботи в програмі 1С, IT Market, Bitrix, Colloborator;

Досвід роботи виконуючого обов'язків Директора магазину;

Продавець-консультант

с 06.2021 по 09.2022 (1 год 3 месяца)
Сільпо, Львів (Роздрібна торгівля)

В мої обов'язки входило:

- компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів у торговому залі;

- надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки;

- створення комфортних умов вибору товару;

- передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванню, огляд наявності браку, маркування;

- проведення переобліку;

- робота з касовим апаратом;

- підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару та цінників на ньому, розміщення товару відповідно до товарних груп, принципів мерчандайзингу, підтримання чистоти в залі;

- прийом товару;

- підтримка чистоти та порядку на торговому залі;

- контроль термінів придатності;

- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;

- прибирати зайве;

- поповнення вітрини;

- здійснювати прибирання;

- розкладати продукцію згідно з планом викладання товару.

Серед основних навичок можна виділити:

- уміння знайти підхід до покупця;

- навики вирішення конфліктних ситуацій;

- знання пакету програм MS Office;

- знання корпоративної програми Fozzy client.

Образование

Державний вищий навчальний заклад "Національний лісотехнічний університет України"

Кафедра економічного менеджменту, 282 Публічне управління та адміністрування., Львів
Высшее, с 2023 по 2025 (2 года)

Львівський національний університет імені Івана Франка

Історичний факультет, середня освіта (Історія), Львів
Высшее, с 2018 по 2022 (4 года)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer Opera MS Access Mozilla Firefox Google Chrome WordPad Веб-браузери Аміго Користувач 1С Контроль цінників Продаж продовольчих товарів Управління персоналом Управлінські навички Управління командою Користувач WMS Creatio Знання складської логістики User Bitrix24 1С:Торгівля і склад Smart PSS Business analysis

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: