Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 августа 2022 Файл

Юлія

Керівник філії

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Житомир
Готов работать:
Житомир, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме: Гарбовська Юлія Валеріївна
Ціль резюме: посада в топ-менеджменті, керівник вищої ланки

Дата народження: 3 березня 1986 р.
Адрес: м. Житомир, вул. Львівська, буд. 9
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: незаміжня
Освіта вища:
Житомирський державний технологічний університет 2008 р.
Спеціальність «Управління персоналом і економіка праці»,
кваліфікація «спеціаліст з управління персоналом і економіки праці»
Тернопільський національний економічний університет 2013 р.
Спеціальність «Оподаткування», кваліфікація «магістр з
оподаткування»

Досвід роботи:

06.2022 - 08.2022 АТ «Житомиргаз»
керуюча відділенням групи по обслуговуванню клієнтів відділу з продажів
(Клієнтський простір 104.ЮА м. Житомир)
Керівництво поточною діяльністю відділення. Забезечення виконання плану продажів товарів та послуг
відділення, досягнення ключових КРІ товариства, персональний супровід клієнта.

09.2020 р. – 05.2022 ТОВ «104.ЮА»
начальник відділення Житомирського управління клієнтського сервісу
(Клієнтський простір 104.ЮА м. Житомир)

05.2020 – 09.2020 р., АТ «Житомиргаз»
старший менеджер (по роботі з клієнтами) управління клієнтського сервісу
03.2017 – 05.2020 р., АТ «Житомиргаз»
начальник канцелярського відділу та архіву
Організовувала роботу канцелярії, контролювала строки виконання документів та їх правильне
оформлення. Брала активну участь у запровадженні комплексних процесів за допомогою (з
використанням) програмного продукту СЕД RGC-Docs, проводила навчання працівників Головного
підприємства та територіальних відділень як адміністратор системи RGC-Docs.
06.2013 – 03.2014 р., ГУ Міндоходів у Тернопільській області
помічник начальника Головного управління відділу організації діяльності та контролю виконання
документів Міндоходів у Тернопільській області
05.2012 – 06.2013 р., ДПС у Тернопільській області
помічник голови ДПС у Тернопільській області
Брала участь в підготовці відкриття (підбору приміщень під центри, організація ремонтних робіт,
контроль за дотриманням відповідності робіт до стандартів оформлення) Центрів обслуговування
платників під час впровадження новацій
03.2011 – 01.2012 р., ПП «Торговий дім «Будімперія»
директор ПП «Торговий дім «Будімперія»
організація роботи та ефективної взаємодії структурних підрозділів, проведення переговорів з
потенційними клієнтами, контроль за виконанням договірних зобов’язань, подання звітів за
результатами господарської та договірної діяльності для розгляду на загальних зборах засновників,
вирішення питань щодо фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності підприємства

01.2010 – 03.2011 р., ПП «Торговий дім «Будімперія»
менеджер зі зв’язків з суспільством та комунікаціям ПП «Торговий дім «Будімперія»
розробка фірмового стилю підприємства, Брендбуку, підготовка рекламно-інформаційної продукції для
участі у виставкому центрі КиївЕкспоПлаза, організація опитування серед працівників організації для
одержання матеріалів про необхідність проведення всередині корпоративних PR-акцій (для
удосконалення кадрової політики організації, запобігання внутрішнім конфліктам і т.д.).
10.2009 – 01.2010 р., ПП «Торговий дім «Будімперія»
секретар керівника ПП «Торговий дім «Будімперія»

Додаткові відомості:
загальний стаж роботи — 9 років та 3 місяці, з них на керівних посадах – 6 років.
Радник податкової служби ІІ рангу з 19 червня 2012 року,
9 ранг державного службовця з 04 квітня 2013 року,
Радник податкової та митної справи ІІ рангу з 01 січня 2014 року.
Про себе:
Маю досвід роботи на керівних посадах. Працюю над ефективною організацією роботи великих
колективів, в тому числі в умовах нововведень та становлень. Відповідальність та відданість справі
сприяють у досягненні необхідних показників в роботі. Віддаю перевагу командному стилю роботи.
Комунікабельність та взаємодія з іншими структурними підрозділами допомагають у вирішенні
багатьох складних виробничих задач. В організації діяльності завжди підтримую новітні технології та
ефективні новації.

Інші навички:
• навички роботи з комп'ютером — вільно володію програмним продуктом СЕД RGC-Docs,
впевнений користувач програмного продукту RGC Billing, MD CRM, Word, Excel, Outlook, Photoshop,
Corel.
• знання мов: українська — вільно, англійська – А2.
• водійське посвідчення категорії В з 2012 року.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: