Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 мая 2024 PRO

Тарас

Client support manager, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Client support manager

с 10.2018 по 03.2023 (4 года 5 месяцев)
Trendhero.io, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

- Забезпечення професійної підтримки клієнтів у використанні сервісу через онлайн-чат та електронну пошту.
- Консультація клієнтів щодо функціонала та можливостей сервісу, відповіді на запити та розв'язання проблем.
- Технічна підтримка користувачів: розв'язання технічних питань, оплати та управління рахунками.
- Моніторинг та аналіз клієнтських запитів для покращення якості сервісу та підвищення задоволеності клієнтів.
- Ефективна співпраця з іншими відділами для розв'язання складних питань та запитів клієнтів.
- Дотримання встановлених стандартів та процедур обслуговування клієнтів.

**Навички:**

- Стресостійкість та емпатія.
- Ефективні навички консультування.
- Здатність до ефективної співпраці та роботи в команді.
- Технічна грамотність та розуміння основних аспектів сервісу.
- Відмінна організаційна здатність.
- Аналітичне мислення та уміння приймати обґрунтовані рішення.

Client support manager

с 10.2016 по 03.2022 (5 лет 5 месяцев)
Instaplus.me, Дистанційно (IT)

- Надання ефективної підтримки клієнтів через онлайн-чат та електронну пошту, допомога у розв'язанні запитів та проблем.
- Консультація клієнтів щодо функціонала та можливостей сервісу, активна взаємодія для розв'язання технічних питань, оплати та управління рахунками.
- Аналіз та моніторинг клієнтських запитів для покращення якості обслуговування та задоволеності клієнтів.
- Співпраця з іншими відділами компанії для ефективного розв'язання складних питань клієнтів.
- Строге дотримання корпоративних стандартів та процедур обслуговування клієнтів.

**Ключові навички:**

- Висока стресостійкість та здатність працювати в умовах високого обсягу запитів.
- Ефективність у консультуванні клієнтів та швидке реагування на їх потреби.
- Комунікативна співпраця в команді.
- Основи технічної підтримки та розуміння особливостей сервісу.
- Володіння організаційними навичками.
- Аналітичне мислення та здатність приймати обґрунтовані рішення.

Образование

Харківський професійний ліцей харчової технології і торгівлі (ХПЛХТТ)

Факультет харчової технології та обслуговування на кухар, кондитер, офіціант, бармен., Харків
Среднее специальное, с 2004 по 2006 (2 года)

Факультет харчової технології та обслуговування на Харківському професійному ліцеї харчової технології і торгівлі надає підготовку учнів у спеціальностях кухар, кондитер, офіціант і бармен.

Дополнительное образование и сертификаты

Курс: "Графічний Дизайн" НЧ Промінь

2016, 2 місяці

freeCodeCamp «Адаптивний вебдизайн»

300 год навчання на курсі
Сертификат

Masters Academy Front-end for beginners.

2023, 2 місяці

Знания и навыки

Ведення CRM Аналітичне мислення Планування Стрессостійкість Розвиток Оптимізація. Тайм-менеджмент Робота із запереченнями Здатність до навчання Адаптивність

Знание языков

Английский — средний

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: