Тарас
Client support manager, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 35 лет
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8868954
Опыт работы
Client support manager
с 10.2018 по 03.2023
(4 года 5 месяцев)
Trendhero.io, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
- Забезпечення професійної підтримки клієнтів у використанні сервісу через онлайн-чат та електронну пошту.
- Консультація клієнтів щодо функціонала та можливостей сервісу, відповіді на запити та розв'язання проблем.
- Технічна підтримка користувачів: розв'язання технічних питань, оплати та управління рахунками.
- Моніторинг та аналіз клієнтських запитів для покращення якості сервісу та підвищення задоволеності клієнтів.
- Ефективна співпраця з іншими відділами для розв'язання складних питань та запитів клієнтів.
- Дотримання встановлених стандартів та процедур обслуговування клієнтів.
**Навички:**
- Стресостійкість та емпатія.
- Ефективні навички консультування.
- Здатність до ефективної співпраці та роботи в команді.
- Технічна грамотність та розуміння основних аспектів сервісу.
- Відмінна організаційна здатність.
- Аналітичне мислення та уміння приймати обґрунтовані рішення.
Client support manager
с 10.2016 по 03.2022
(5 лет 5 месяцев)
Instaplus.me, Дистанційно (IT)
- Надання ефективної підтримки клієнтів через онлайн-чат та електронну пошту, допомога у розв'язанні запитів та проблем.
- Консультація клієнтів щодо функціонала та можливостей сервісу, активна взаємодія для розв'язання технічних питань, оплати та управління рахунками.
- Аналіз та моніторинг клієнтських запитів для покращення якості обслуговування та задоволеності клієнтів.
- Співпраця з іншими відділами компанії для ефективного розв'язання складних питань клієнтів.
- Строге дотримання корпоративних стандартів та процедур обслуговування клієнтів.
**Ключові навички:**
- Висока стресостійкість та здатність працювати в умовах високого обсягу запитів.
- Ефективність у консультуванні клієнтів та швидке реагування на їх потреби.
- Комунікативна співпраця в команді.
- Основи технічної підтримки та розуміння особливостей сервісу.
- Володіння організаційними навичками.
- Аналітичне мислення та здатність приймати обґрунтовані рішення.
Образование
Харківський професійний ліцей харчової технології і торгівлі (ХПЛХТТ)
Факультет харчової технології та обслуговування на кухар, кондитер, офіціант, бармен., Харків
Среднее специальное, с 2004 по 2006 (2 года)
Факультет харчової технології та обслуговування на Харківському професійному ліцеї харчової технології і торгівлі надає підготовку учнів у спеціальностях кухар, кондитер, офіціант і бармен.
Дополнительное образование и сертификаты
Курс: "Графічний Дизайн" НЧ Промінь
2016, 2 місяці
freeCodeCamp «Адаптивний вебдизайн»
300 год навчання на курсі
Сертификат
Masters Academy Front-end for beginners.
2023, 2 місяці
Знания и навыки
Знание языков
Английский — средний
Другие резюме этого кандидата
Удаленно
Профіль Client Success Manager (CSM) my linkedin Досвід instaplus.me 5 років 7 місяців 10.2016 - 04.2022 @Lotus_Elize Досвід роботи: • Надання щоденної підтримки користувачів сервісу. • Навички орієнтації...
Похожие кандидаты
Менеджер підтримки клієнтів, адміністратор сайту, спеціаліст техпідтримки
40000 грн, Удаленно, Львов, Другие страны
Керівник відділу клієнтської підтримки, менеджер по роботі з клієнтами
60000 грн, Удаленно
Personal assistant, client support manager, візовий менеджер
30000 грн, Удаленно
Customer service manager (support), HR manager
50000 грн, Удаленно
Перекладач англійської, фінської, менеджер з підтримки клієнтів, контент-менеджер
25000 грн, Удаленно
Менеджер з підтримки клієнтів
Удаленно