Марія
Масажист фізичної реабілітації
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8889658
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Смоляк Марія Іванівна
Вік: 34 роки
Місто проживання: місто Київ
Сімейний стан: незаміжня
Діти: син
Контактний телефон: [
e-mail: [
Останнє місце роботи: юрисконсульт в
“Асоціація приватних виконавців України”
Мета
Зміна сфери діяльності та працевлаштування
__________
Освіта
● Навчальний заклад: Українсько-Російський інститут, філія Московського державного
відкритого університету у місті Чернігові
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: юриспруденція
Період навчання: 01.09.2006 — 31.05.2011
Додатково: диплом про освіту пройшов процедуру нострифікації та визнаний
в Україні
● Навчальний заклад: Академія професійної освіти спеціалістів індустрії краси
“Партнер +” Атестований професійно-технічний навчальний заклад
Курс: теоретична та практична підготовка за програмою “Профі-масажист з фізичної
реабілітації”
Період навчання: 04.12.2023 - 29.12.2023
● Навчальний заклад: Академія професійної освіти спеціалістів індустрії краси
“Партнер +” Атестований професійно-технічний навчальний заклад
Курс: теоретична та практична підготовка за програмою “Профі-масажист (експерт-
рівень)”
Період навчання: 11.03.2024 - 12.04.2024
__________
Досвід роботи
● Назва компанії: Відділ державної виконавчої служби Новгород-Сіверського
районного управління юстиції Чернігівської області
Посада: старший державний виконавець‚ спеціаліст ІІ категорії
Період роботи: 17.07.2012 — 10.12.2014
Обов’язки:
- примусове виконання рішень на підставі виконавчих документів;
- ведення номенклатури справ (діловодство);
- аналіз діяльності відділу;
- ведення архіву справ;
- підготовка звітів діяльності відділу;
● Назва компанії: Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
Новгород-Сіверського управління юстиції Чернігівської області
Посада: провідний спеціаліст
Період роботи: 11.12.2014 — 19.06.2017
Обов’язки:
- проведення державної реєстрації актів цивільного стану;
- внесення до актових записів цивільного стану змін, їх поновлення і анулювання;
- аналіз діяльності відділу та підпорядкованих йому виконавчих комітетів сільських
рад;
- ведення номенклатури справ (діловодство);
- підготовка звітів діяльності відділу;
- надання відповідей на доручення керівництва, які надійшли до відділу;
- надання громадянам, органам виконавчої влади та місцевого самоврядування,
підприємствам, установам та організаціям роз’яснення законодавства з питань, що
належать до сфери державної реєстрації актів цивільного стану;
● Назва компанії: Відділ міжнародної правової допомоги Управління державної
реєстрації актів цивільного стану Департаменту державної реєстрації та нотаріату
Міністерства юстиції України
Посада: провідний спеціаліст
Період роботи: 21.06.2017 — 31.08.2017
Назва компанії: Відділ проставлення апостиля Управління державної реєстрації
актів цивільного стану Департаменту державної реєстрації та нотаріату Міністерства
юстиції України
Посада: головний спеціаліст
Період роботи: 01.09.2017 — 07.01.2020
Назва компанії: Відділ з питань надання міжнародної правової допомоги та
проставлення апостилю Управління з питань державної реєстрації актів цивільного
стану та проставлення апостилю Департаменту нотаріату та державної реєстрації
Міністерства юстиції України
Посада: головний спеціаліст
Період роботи: 08.01.2017 — 22.09.2020
Назва компанії: Відділ проставлення апостиля Управління у сфері державної
реєстрації актів цивільного стану та проставлення апостилю Департаменту
державної реєстрації Міністерства юстиції України
Посада: головний спеціаліст
Період роботи: 23.09.2020 — 16.09.2022
Обов’язки:
- забезпечення виконання вимог Гаазької конвенції, що скасовує вимогу легалізації
іноземних офіційних документів, від 5 жовтня 1961 року та проставлення апостиля
на документах, виданих відділами державної реєстрації актів цивільного стану та на
виписках з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –
підприємців;
- надання громадянам, органам виконавчої влади та місцевого самоврядування,
підприємствам, установам та організаціям роз’яснення законодавства з питань, що
належать до сфери державної реєстрації актів цивільного стану;
- підготовка інформації за запитами на публічну інформацію фізичних та юридичних
осіб, громадських формувань та запитами адвокатів з питань, що належать до сфери
державної реєстрації актів цивільного стану;
- розгляд запитів і звернень народних депутатів України з питань, що належать до
сфери державної реєстрації актів цивільного стану;
- надання особам, які проживають за межами України, правової допомоги щодо
отримання ними документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, яка
проведена органами державної реєстрації актів цивільного стану України, а також
надання особам правової допомоги щодо витребування ними документів про
реєстрацію актів цивільного стану, яка проведена за кордоном;
- участь у розробці проєктів законів та інших нормативно-правових актів у сфері
державної реєстрації актів цивільного стану;
- участь в організації роботи з підготовки та підвищення кваліфікації працівників
відділів державної реєстрації актів цивільного стану, а також у проведенні з ними
нарад, семінарів;
- підготовка звітів діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану;
- аналіз діяльності Управління згідно з його функціями та завданнями, підготовка
узагальнень, довідок, інформацій;
- надання відповідей на доручення;
- контроль за діяльністю територіальних органів Міністерства юстиції України у сфері
державної реєстрації актів цивільного стану;
- складання табелю обліку використання робочого часу працівників самостійного
структурного підрозділу;
- діловодство;
● Назва компанії: Некомерційна професійна організації “Асоціація приватних
виконавців України”
Посада: юрисконсульт
Період роботи: 02.02.2023 — 01.12.2023
Обов’язки:
- проведення правової експертизи організаційно-правових та розпорядчих
документів організації;
- участь у розробці документів правового характеру;
- довідково-інформаційна робота із законодавства і нормативних актів. Моніторинг
проектів нормативно-правових актів з питань примусового виконання рішень;
- забезпечення правильного застосування законодавства в роботі організації.
- надання консультацій з правових питань керівництву і працівникам організації.
- організація та проведення перевірок діяльності приватних виконавців з питань;
- оформлення змін до статутних документів організації;
- представництво інтересів Організації в судах та інших організаціях, установах та
організаціях, здійснення претензійно-позовної роботи від імені та/або в інтересах
Організації.
__________
Вміння та навики
● Проходження тренінгів, навчання:
- 25.05.2020-21.06.2020, 10.08.2021-14.08.2020 - загальна професійна програма
«Цілі сталого розвитку для публічних службовців», Українська школа урядування;
- 17.05.2021-28.05.2021, 03.06.2021-04.06.2021 -, загальна короткострокова програма
«Основи кібергігієни», Українська школа урядування;
- 09.06.2021 - базовий курс із цифрової грамотності «Основи кібергігієни»,
Міністерство цифрової трансформації України;
- 23.09.2021 - курс «Взаємодія органів державної влади з громадськістю»,
платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus;
- 06.08.2023 - тренінг з домедичної допомоги для цивільних “Stop the Bleed”;
- 08.03.2024 - курс “Інженерний курс “Народний FPV”
- 12.04.2024 - підвищення кваліфікації за програмою “Психологія спілкування з
клієнтом”;
- 12.04.2024 - підвищення кваліфікації за програмою “Тематичний медичний курс”;
- 12.04.2024 - курс за програмою “Спортивний масаж”;
- 12.04.2024 - курс за програмою “Кінезіологічне тейпування”;
● Знання мов: українська – вільно, англійська – А2;
● Комп'ютерні навички: MS Office; «ЛігаЗакон», Єдині та Державні реєстри, системи
електронного документообігу: «Megapolis», «Askod»;
Додаткова інформація
● Особисті якості: відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей,
дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність;
● Водійські права: ні;
● Закордонний паспорт: так.
16.04.2024
Похожие кандидаты
Тренер тренажерного залу (реабілітація, дитячі реабілітації, кабінет ЛФК)
Киев
Масажист з фізичної реабілітації
25000 грн, Киев
Масажист з фізичної реабілітації
Киев, Васильков
Массажист-реабилитолог, методист-инструктор ЛФК, оператор LPG
20000 грн, Киев
Массажист, инструктор ЛФК, тренер
12000 грн, Киев