Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 января 2023 Файл

Mykola

Керівник виробництва

Возраст:
39 лет
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Ирпень, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шевченко Микола Юрійович
Адреса проживання: м. Ірпінь
Рік та місце народження: 23.07.1984 м. Дніпро
Сімейний стан: одружений, є дитина
Водійське посвідчення: категорія «А1» «В1» «В»
Моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
2015 Харківський державний університет харчування та торгівлі.
Спеціальність: Економіка підприємства
2006 Технолого-Економичний Технікум
Спеціальність: Товарознавець-комерсант.
1999 - 2001г. СШ №148
1991 – 1999г. СШ №38

ДОСВІД РОБОТИ:
2001-2002 ТОВ Rapid Engineering.
Посада: Кладовщик.
Обов’язки: Складский облік, прийом та видача товару зі складу, щомісячна інвентаризація
складу

2003-2005 ТОВ РГ Акварель.
Посада: Менеджер з реклами
Обов’язки: Пошук нових клієнтів, супровід існуючих клієнтів.
(Завнішня реклама, реклама на/в транспорті, сувенірна продукція, полиграфія,
широкоформатний друк, оформлення інтер’єрів).

2005 – 2007 ЧП Шевченко
Посада: Приватний підприємець.
Обов’язки: Продаж, установка металопластикових та алюмінієвих конструкцій.
Виготовлення металоконструкцій.

2007-2008 Алеф Виналь ТОВ Атлантис.
Посада: Менеджер відділу реклами та PR.
Обов’язки: Розміщення зовнішньої реклами на території України. Підбір адресних
програм для торгівельних марок компаній. Контроль розміщення рекламного матеріалу.
Перевірка фотозвітів.
Проведення тендерів на розміщення зовнішньої реклами.

2008 - поліграфічний центр Forward press (м. Київ)
«Цифрова Друкарська Машина «Xerox IGEN3»
філіал ТОВ РГ Акварель.
Посада: Ведучий менеджер.
Обов’язки:
- цінова політика – польовий збір інформації про ціни конкурентів
- розробка та ведення бази данних
- складання прайсу
- переговори та договора с постачальниками
- проведення співбесід та підбір персоналу
- навчання персоналу
- контроль виконання планів для менеджерів
- проведення переговорів з рекламними агенціями та проведення презентацій для
корпоративних клиєнтів.

2008-2009 – ЗАТ ХОУМ КРЕДИТ БАНК
Посада: Ведучий спеціаліст відділа маркетингу регіональної мережі.
Обов’язки:
- Реалізація регіональных бюджетів (розміщення реклами на радіо, регіональному ТБ,
в прессі, в транспорті, на бордах, в мережі)
- Забезпечення рекламною та сувенірною продукцією відділень банку, проведення
рекламних кампаній в регіонах
- Забезпечення контролю: виконання банківських стандартів, якості рекламної та
сувенірної продукції, наявність реклами на відділах, доставки та розподілення
рекалмної продукції в регіонах між відділеннями.

2010-2011 – ТОВ «Юнівест ПРЕпресс»
Посада: Провідний менеджер з продажу.
Обов’язки:
- цінова політика – польовий збір інформації про ціни конкурентів
- розробка та ведення бази данних
- складання прайсу
- переговори та договора с постачальниками
- проведення співбесід та підбір персоналу
- навчання персоналу
- Пошук клієнтів та супровід існуючих
- контроль виконання планів для менеджерів
- проведення переговорів з рекламними агенціями та проведення презентацій для
корпоративних клиєнтів.

2011-2022 – ТОВ «Юнівест ПРЕпресс»
Посада: Керівник цифрового виробництва

Обов’язки:
Перспективне планування та розвиток компанії:
- Участь в управлінських нарадах та розробці загальної стратегії компанії;
- Аналіз ринкових тенденцій, відстеження розвитку технологій та продуктів.
- Прогнозування та перспективне планування персоналу.
- Побудова системи взаємозамінності персоналу.

Загальна організація роботи відділу:
- Забезпечення організаційно-технічних умов, необхідні виконання завдань.
- Забезпечення оптимальних умов праці.
- Контроль над дотриманням охорони праці.
- Технічний та технологічний контроль.
- Створення систем ефективної комунікації усередині відділу.
- Розробка форм внутрішніх документів: Плани, звіти...
- Впровадження процесів взаємодії між підрозділами

Оперативне управління виробництвом:
- Щоденний аналіз списку робіт, завантаження виробництва, розстановка пріоритетів,
постановка завдань керівникам дільниць;
- Гнучке управління ресурсами та переміщення між ділянками з метою усунення
«вузьких місць» та виконання всіх завдань у заплановані терміни;
- Організація звітності про просування замовлень дільницями «онлайн», узгодження
уточнених термінів з менеджерами;
- Оперативне опрацювання нестандартних продуктів за зверненнями менеджерів
(розробка технології);
- Прийняття рішень щодо розміщення робіт на субпідряді;
- Вирішення конфліктних ситуацій;

Оперативне управління персоналом:

- Створення та потокове коригування посадових інструкцій
- Побудова системи мотивації.
- Підбір персоналу (заявки, проведення співбесід);
- Організація навчання співробітників відділу, а також підвищення їхньої кваліфікації.
- Оперативна звітність: табелювання, складання графіка змін, графіка відпусток,
розрахунок ЗП, затвердження та видача ЗП ...;
- Забезпечення командної роботи, сприяння тому, щоб усі співробітники доповнювали
одне одного.

Продукція:
- Організація повного циклу виробництва товарів.
- Складання ефективних технологічних карт виробництва;
- Розробка норм витрат матеріалів та часу на виробництво продукції.
- Перевірка виконаної підлеглими роботи на відповідність отриманому завданню.
Контроль якості продукції, що випускається
- Впровадження нових продуктів із завдань керівника;

Матеріали:
- Затвердження мінімального запасу складу;
- Формування завдань фахівця із постачання;
- Формування плану та завдань із тестування нових матеріалів;
- Авторизація матеріалів для використання на виробництві;
- Організація бережливого зберігання матеріалів;

Обладнання:

- Аналіз ринку спеціалізованого устаткування; відвідування професійних виставок,
демонстрацій;
- Підготовка пропозицій щодо оптимізації парку обладнання;
- Організація безперебійної роботи устаткування; планово-попереджувального та
оперативного ремонту;

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: