Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 ноября 2023 Файл

Юрій

Виконавчий, комерційний, операційний директор з розвитку

Возраст:
53 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Калугін Юрій

Виконавчий, комерційний, операційний, директор з виробництва

Повна зайнятість.
Місто: Дніпро
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

__________
__________
Про себе:
• Емоційно стійкий, врівноважений
• Впевнений у своїх успіхах
• Рішучий в умовах невизначеності, до справ підходжу розумно і несентиментально
• Інтуїцію підміняю розрахунком і логікою, покладаючись на свідомість
• Вибагливий до себе та підлеглим, сміливо дивлюся фактам в обличчя
• Прагну бути добре поінформованим Чесний і акуратний
• Люблю, коли експеримент приносить щось нове та несподіване
• Добре навчаємо
Який я керівник?
• У процесах не люблю тягучки, прагну до перебудов та перетворень.
• Маю необхідні управлінські здібності, категоричний в оцінках і судженнях.
• У роботі з підлеглими шукаю баланс між вимогливістю та довірою.
• Вважаю за краще спільне вирішення робочих питань, завжди відкритий до зворотного зв'язку,
заохочую особисту ініціативу співробітників.
• Намагаюся, щоб колеги бачили в мені лідера та поважали мою думку. Завжди готовий втрутитися,
якщо це необхідно, без зловживань владою
__________

Професійні навички/ступінь володіння:
• Стратегічне планування
(маркетинг та продажі, виробництво, конкурентні ринки, дослідження та розробки, управління
персоналом) (20 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Високі аналітичні навички (20 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Навички проектної роботи з методології Scrum, Kanban (13 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Побудова та контроль бізнес-процесів (20 років досвіду)
Вільно, використовую зараз.
• Робота з великими масивами інформації (20 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Ефективне прийняття рішень, гнучкість, мудрість (20 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Прогнозування наслідків прийнятих рішень (20 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Розробка та впровадження систем 5S «Бережливе виробництво» (20 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Навички ведення складних переговорних процесів (20 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Навички укладання великих угод (> 1 млн) (20 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Навички підбору, адаптації та навчання персоналу (20 років досвіду)
Розвинений, використовую в даний час.
• Навички роботи з комп'ютером:
Вільно володію комп'ютером та повним набором пакета Microsoft Office: Excell (.xls, .xlsm), XML-
формати, Word, PowerPoint та інші), 1С 8.3, 1С 8.2 Альфа-Авто, 1С документообіг, CRM 1С, CRM
Terrasoft, AutoCad, nanoCAD, BarTenderUltra, Diagnostic Tool, UniproRetail, Internet та інше
спеціалізоване ПЗ
__________
Освіта:
Вища, с 09.1991 по 06.1997 (5 років 9 місяців)
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Економіка підприємств, економіст
Додаткова освіта:
• MBA (M… Business School) (2008-2012)
• Анастасія Козуліна, Шлях Бренда (2009)
• Олена Павлова, Стратегія оптимізації витрат (2010)
• Капітал-Консалтинг, Побудова відділу продажу з нуля (2011)
• Businness Solutions International Як розробити план для продавця та контролювати його
виконання (2011)
• Mercury Professional, Організація роботи сервісного підрозділу (2011)
• Adizes Institute: Синергетична організаційна діагностика (Syndag™), Створення структури
управління змінами (2012)
• Adizes Institute: Створення структури управління змінами. Розробка бачення, місії, цінностей.
(2012)
• Консалтинговий центр ШАУЗ, Результативна управлінська комунікація - Маркетинг для керівників
немаркетологів (2013)
• СГ Україна: Впровадження НАССР та простежуваності на виробничих підприємствах (2015)
• СГ Україна: Системний підхід до керування на основі Теорії Обмежень. (2016)
• Gera Ltd., ID-технології XXI століття (2015-2021)
• Варламов О. Принципи побудови організуючої схеми підприємства (2022)

__________
Досвід роботи:
Комерційний директор
з 11.2022 по теперішній час
Група компаній Союз-Гарантія, ТОВ Дніпро (безпека та охорона)
Обов'язки:
Розробка та реалізація комерційної політики компанії
Систематизація бізнес-процесів компанії
Аналіз ефективності, розробка та впровадження змін у бізнес-процеси напрямків діяльності
та поточних проектах
Аналіз конкурентів, розробка та впровадження стратегії партнерських відносин
Оптимізація умов роботи з постачальниками
Розробка та впровадження стратегії маркетингу та продажів
Розробка та впровадження нових напрямків бізнесу
Управління командою фахівців та формування ефективних внутрішніх відносин між відділами
Контроль фінансових потоків та дебіторської заборгованості
Самостійна участь у складних перемовинах
Досягнення:
Збільшення фактичного виконання плану по прибутку на 20% в одиницях умовного
еквіваленту
Розробив автоматизований калькулятор розрахунків послуг фізичної охорони
Впровадив ребрендінг компанії
Розрахував та впровадив показник мінімальної рентабельності
Впроваджена ефективна система мотивації від KPI та маржинального прибутку
Сформований ефективний у результаті та внутрішніх відносинах відділ маркетингу, продажів,
технічний відділ та служби безпеки)
Два напрямки бізнесу виведені із зони збитковості

Комерційний директор
з 10.2021 по 09.2022 (1 рік)
Атон, ПНВП, Дніпро (Виробництво медичних меблів, торговельного та нестандартного
обладнання)
Обов'язки:
Управління процесами компанії з функціоналом виконавчого директора.
Виконання фінансового та виробничого планів компанії
Планування та координація діяльності підрозділів підприємства (виробничий відділ, відділ головного
технолога, конструкторський відділ, відділ контролю якості, відділ закупівель, відділ складської та
транспортної логістики, відділ обліку та складської логістики, відділ продажу, тендерний комітет)
Контроль за дотриманням бізнес-процесів підприємства
Формування політики ціноутворення та контроль за дотриманням планової націнки
Контроль собівартості виробляємої продукції
Розширення продуктової лінійки та каналів реалізації
Впровадження автоматизованоїї системи керування підприємством (BAS ERP)
Розробка та впровадження мотиваційних рішень
Досягнення:
Найкращі фінансові показники за період 2016-2022. Середній зріст 22%
Розроблено 13 нових виробів
Зменшив собівартість низки серійних виробів через впровадження альтернативних виробничих
технологій та можливостей
Створено альтернативний відділ продажу
Тендерні угоди виведено до окремого підрозділу
Розробив систему мотивації для комерційного відділу
Виявив факти шахрайства та зловживання фінансовими ресурсами компанії в особливо великих
розмірах
Отримання стандарту ISO 13485

Заступник директора з розвитку
з 10.2019 по 19.03.2021(1 рік 5 місяців)
ВІС-Пром, ТОВ, Дніпро (Виробництво, оптово-роздрібна и торгівля (В2В, В2С, RETAIL, HORECA))
Обов'язки:
Створення стратегій розвитку.
Формування планів продажу, закупівель, виробництва та контроль їх виконання.
Розробка та побудова бізнес-процесів компанії, контроль їх дотримання.
Оперативне управління підрозділами компанії: продаж, маркетинг, логістика, ЗЕД
Розвиток альтернативного напряму продажу у сфері автоматизації обліку.
Стратегічний аналіз ринку та конкурентного сегмента.
Реструктуризація алгоритмів роботи CRM-системи
Розширення продуктової матриці
Розвиток дистрибуційної, дилерської, тендерної та E-comerce систем продажів.
Організація та контроль системи звітності підрозділів.
Розробка договорів, контрактів, угод. Оцінка ризиків, контроль за дотриманням виконання договірних
зобов'язань. Проведення складних переговорів.
Розробка мотиваційних схем та заходів.
Вирішення конфліктних ситуацій з партнерами, клієнтами та всередині компанії
Досягнення:
Розробив та впровадив проекти:
- Системна звітність комерційного департаменту
- мотиваційні пакети структурних рівнів
- Навчання персоналу програмам продажів за системою коучингу
- продаж рішень з автоматизації обліку
Сформував сегментовані цінові пропозиції за типами клієнтів (дистриб'ютор, дилер, VIP-клієнт,
роздріб).
Уклав контракт на постачання нового типу обладнання
Розробив та впровадив антикризові заходи в період карантинних обмежень.

Комерційний директор
з 09.2012 по 10.2019 (7 років 1 місяць)
ВВС-СЕРВІС, ТОВ, Дніпро (Продажі та системна інтеграція промислового IT обладнання,
програмного забезпечення та профільні сервісні послуги (В2В&B2C, Retail, HORECA)
Обов'язки:
Розробка стратегії розвитку компанії, формування та контроль виконання бюджету.
Управління бізнес-процесами: просування, продаж, закупівель та логістики.
Формування планів продажу, оптимізація асортиментної матриці, формування цінової політики
підприємства.
Організація заходів щодо аналітики ринку.
Організація та управління маркетинговими заходами, розробка схем лояльності для партнерів.
Оперативне управління відділами: продаж, закупівель, IT-розробки, логістики, ЗЕД, юристи,
управлінський облік, HR
Досягнення:
Збільшив прибуток у 2,5 рази.
Вивів компанію у статус партнера Silver, Gold, Platinum.
Збільшив продажі через дилерів на 80%
Зменшив витрати на 12%
Уклав 5 контрактів імпорту
Організував повну заміну сайту компанії
Впровадив канал on-line продажів
Впровадив оцінку ефективності маркетингових заходів ROMI, ROAS. Метрики LTV, CAC, CRR.
Сформував результативну команду (відділ продажів, маркетинг, логістика транспортна та складська,
відділ ЗЕД, HR, IT-відділ)
Впровадив систему продажів "Партнер назавжди".
Розробив організаційну структуру компанії.
Розробив та впровадив мотиваційні пакети співробітників комерційного спрямування
Розробив прогресивний для компанії формат оперативного, квартального та річного звіту для ради
директорів компанії.

Керівник бізнес-напрямку
з 05.2008 по 08.2012 (4 роки 3 місяці)
Демікс, ТОВ Дніпро (Продажі складського та промислового обладнання, вантажної техніки,
електроінструменту та сервісних послуг)
Обов'язки:
Організація роботи бізнес-напрямку
Розробка стратегії розвитку.
Упорядкування розширеного річного бюджету. Контроль за його виконання. Формування оперативних
заходів щодо оптимізації бюджету.
Управління фінансовими потоками напряму (доходи та витрати). Контроль та управління системою
витрат.
Проведення переговорів на рівні TOP чи VIP складу, управління тендерними процесами.
Організація заходів щодо пошуку та залучення нових каналів збуту, нових постачальників та
підрядних організацій.
Організація навчання працівників. Самостійне проведення тренінгів (коучинг, модерація).
Досягнення:
Вивів напрямок із зони витрат у зону прибутку.
Організував роботу напряму у форматі мульти брендового.
Вивів на ринок нову якість послуги.
Уклав два міжнародні контракти на постачання обладнання
Розробив проект із виробництва стелажних систем висотного зберігання потужністю 2000 т/рік
Розробив та впровадив систему контролю якості роботи персоналу з прив'язкою до системи мотивації
(начальники відділів, технічні фахівці, менеджери з продажу, майстри з ремонтів).

Директор філії
з 11.2007 по 05.2008 (6 місяців)
Автопартс, ТОВ Дніпро (Оптово-роздрібні продажі автомобільних запчастин)
Обов'язки:
Організація та загальне керівництво діяльністю філії (комерційний відділ, бухгалтерія, відділ
транспортно-складської логістики, служба безпеки)
Формування та контроль дотримання політики розвитку філії
Управління фінансовими потоками філії
Розширення бази потенційних клієнтів
Організація складської та транспортної логістики (> 10 тис. SKU)
Складання заходів щодо формування складського запасу
Підбір персоналу
Досягнення:
Збільшив продаж філії на 30%
Зменшив дебіторську заборгованість на 70%.
Впровадив регіональну систему контролю торгових представників
Впровадив систему контролю за дебіторською заборгованістю
Сформував ліквідний складський запас
Організував постачання з центрального складу за графіком
Розробив маркетинговий бюджет
Організував та провів низку акцій для клієнтів, що дозволили збільшити обсяг продажів на 10%-25%
без втрати маржинального доходу.

Заступник директора з транспортно-складської логістики
з 10.2006 по 11.2007 (1 рік 1 місяць)
Полімердеталь, ТОВ Дніпро (Виробництво та оптовий продаж виробів з пластичних мас)
Обов'язки:
Організація та управління діяльністю транспортно-складської логістики підприємства (близько 80 тис
кв.м складських приміщень та майданчиків, понад 120 одиниць автомобільної (від легкових до 30 т)
та сільськогосподарської техніки (в т.ч. JOHN DEERE, MASSEY, CLAAS))
Організація процесу доставки продукції - імпорт, експорт, внутрішні транспортні операції
Управління витратами
Контроль за доцільне використання транспорту
Організація попутних перевезень
Формування цінової політики вантажоперевезень та контроль її дотримання
Управління службою гол. механіка, ремонтно-механічним цехом, складом водія, диспетчерською
службою підприємства
Оптимізація витрат на забезпечення безперебійного постачання сировини та вивезення готової
продукції
Управління процесом здачі техніки в оренду
Досягнення:
Розробив та впровадив проект модернізації та оптимізації складських приміщень
Збільшив корисну площу складських приміщень у два рази
Розробив та впровадив прогресивну мотивацію, згідно KPI
Розробив та впровадив проект розвитку АТП, як самостійної фінансової одиниці
Організував власну диспетчерську службу
Виключив несанкціоновані витрати на закупівлю з/частин,
Виключив «холостий» пробіг транспорту
Вивів автотранспортне підприємство у зону прибутку
Розробив та впровадив проект здачі техніки в оренду

Заступник директора з виробництва
з 08.1993 по 10.2006 (13 років 2 місяці)
Металіст, ТОВ, Дніпро (Виробництво та продаж складних металоконструкцій та сільськогосподарського
обладнання)
Обов'язки:
Управління виробничою та комерційною діяльністю підприємства
Складання бюджету виробництва та контроль його виконання
Розробка та впровадження проектів з виробництва обладнання та металоконструкцій
Впровадження технологій розвитку виробництва з метою підвищення продуктивності підприємства
Проведення переговорів на постачання обладнання
Контроль виробничих та збутових витрат
Маркетингові дослідження
Аналіз конкурентного середовища
Досягнення:
Розробив та впровадив проект з виготовлення та модернізації технологічного обладнання метало- та
деревообробки
Досяг укладання договору на виготовлення металоконструкцій магістрального значення від
Укравтодор
Впровадив систему Ощадного виробництва
Розробив та впровадив проект з виготовлення, модернізації та ремонту кранового та підйомного
обладнання
Розробив та впровадив проект з виготовлення вузлів та агрегатів до с/г техніки та обладнання
імпортного та вітчизняного пр-ву: (CORMICK, JOHN DEERE, MASSEY FERGUSON, CLAAS, CASE,
LEMKEN, МТЗ, ХТЗ, кормороздавачі, навісне обладнання)
Провів модернізацію металообробного обладнання та ділянки фарбування готової продукції
Впровадив низку проектів на виготовлення металоконструкцій малих форм
__________

Додатково:
Посвідчення водія категорії А, В, С
Особистий автомобіль

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: