Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 мая 2024 PRO

Наталія

Помічник керівника, адміністратор, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
28 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Копірайтер

с 04.2023 по 09.2023 (5 месяцев)
БФ "Helping war vactims", Дистанційно (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Написання статтей для сайту Благодійного Фонду, залучення донорів у проєкти

Менеджер по рекламі нерухомості

с 06.2021 по 02.2022 (8 месяцев)
Aspo.biz, Удаленно (Маркетинг, реклама, PR)

Робота з холодною базою забудовників, власників майна з ціллю продати послуги по рекламі їх майна на ТОПових сайтах нерухомості в Україні.
Середній чек - 20-30 тис грн.
Маю рекомендацію з цього місця роботи.

Менеджер сайту 04598.ua

с 02.2019 по 11.2021 (2 года 9 месяцев)
City Sites, Киев (ЗМІ, медіа)

Продаж реклами для бізнесу, який локально знаходиться Київській області на інформ.ресурсах Києва і області ( банера, рекламні статті).

Помічник керівника в центрі раннього дитячого розвитку

с 04.2015 по 04.2017 (2 года)
дитячий центр "Піфагорка", Інші країни (Освіта, наука)

- Написання скриптів;
- Запис на безкоштовні МК центру зі подальшим допродажем платних продуктів центру.

Образование

Херсонський державний аграрний університет

Економічний, Менеджмент і адміністрування, Херсон
Высшее, с 2013 по 2017 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Херсонський державний універсистет

2019, 1,5 року

Знания и навыки

Неконфліктність Комунікабельність Пунктуальність Користувач 1С Ведення CRM MS Excel WordPress Уважність

Знание языков

Английский — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: