Катерина
Фасіліті, HR-адміністратор, помічник керівника, 60 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 28 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8956165
Опыт работы
Фасіліті адміністратор
с 09.2020 по наст. время
(3 года 8 месяцев)
Ciklum, Львів (IT)
* Зустріч нових співробітників (підписання контракту, ознайомлення з традиціями компанії, навігація у перші дні роботи)
* Щотижнева розсилка-оповіщення про ньюкамерів
* Замовлення харчової, канцелярської, побутової, господарської та текстильної продукції
* Контроль роботи господарського та адміністративного персоналу (прибиральниць, хендімена, кур'єрів, охорони)
* Оптимізація витрат на обслуговування офісу (економія коштів на енергоресурси та інші витрати, заміна застарілого обладнання, пошук підрядників із вигіднішим прайсом)
* Пошук та закупівля необхідної техніки
* Перемовини із постачальниками
* Укладання та пролонгація договорів із підрядниками
* Контроль виконання обов'язків постачальників згідно договорів
* Інвентаризація офісу
* Створення комфортних умов роботи (контроль функціонування вентиляції/опалення/світла/водопостачання)
* Запобігання виникненню небезпечних ситуацій та забезпечення безперебійної роботи співробітників (BCP)
* Забезпечення безперебійної роботи генератора (замовлення та контроль ТО, пошук тари та місця для зберігання дизелю, контроль залишків та заправка ДГ)
* Контроль ремонтних робіт на об'єкті
* Робота з системами ERM та Jira (опрацювання тікетів)
* Заведення рахунків на оплату (комунальні послуги/оренда/побутові рахунки/рахунки на покупку обладнання) з подальшим процесингом.
* Робота з системою Navision (створення PR та PO)
* Співпраця та допомога супутнім департаментам (IT,HR, Branding,Invoicing,Real Estate)
* Копірайтинг
* Централізована комунікація по офісу
* Декорування офісу
* Організація тімбілдінгів
* Допомога в організації та контроль перебігу локаційних свят
* Замовлення щорічних різдвяних подарунків клієнтським командам
* Повна комунікація зі адміністративною ланкою БЦ (ЛЛ, головним енергетиком, електриками, сантехніками, охороною).
* Контроль паркінг-ліста.
Старший адміністратор готелю
с 04.2018 по 08.2020
(2 года 4 месяца)
Готель, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)
- Заселення/виселення гостей
- Надання необхідної інформації та координація по місту
- Оформлення документів на відрядження
- Здійснення поточних одиничних та групових бронювань
- Ведення переговорів з тур. агенціями (українські/польські)
- Щоденний контроль цінової політики
- Аналітика системи booking.com
- Робота з касовою дисципліною/ведення касових звітів та журналів
- Ведення щоденної звітності
- Уладнання проблем гостей готелю та відвідувачів ресторану
- Замовлення канцелярських та побутових товарів для роботи персоналу
- Організація роботи персоналу (складання графіку роботи)
- Пошук нових співробітників
•проведення співбесід
•прийом на роботу
•стажування
•введення в робочий процес нового персоналу
• підтримка нових працівників під час адаптаційного періоду
- Нарахування та видача зарплати працівникам готелю/ресторану
- Ведення соціальних сторінок (facebook, instagram) та пошти
- Переклад та копірайтинг для готелю/ресторану
- Виконання менеджерських задач та доручень керівництва.
Викладач англійської мови
с 03.2018 по 03.2019
(1 год)
Business Teaching Center, Львів (Освіта, наука)
Проведення групових та індивідуальних офлайн занять у двох
компаніях:
*Reckitt Benckiser
*Johnson & Johnson
Основні обов'язки:
- Пояснення граматичної та лексичної бази
- Надання аудіо та відео матеріалів
- Інтерактивний метод подання інформації
- Спільна робота з матеріалами під час занять
- Підготовка планів занять
- Звітність
Репетитор англійської мови
с 07.2016 по 06.2018
(1 год 11 месяцев)
Buki, marketplace for tutoring, Херсон (Освіта, наука)
*дошкільна підготовка
*шкільні навчальні програми
*підготовка до іспитів та ЗНО.
Програма зосереджений на поліпшенні знань граматики англійської мови, а також розмовній англійській/інтерактивному спілкуванні.
Образование
Херсонський Державний Університет
Усний та письмовий переклад, перекладознавство, Херсон
Высшее, с 2013 по 2017 (4 года)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — продвинутый
- Польский — начинающий
- Испанский — начинающий
Дополнительная информация
Привіт!
Шукаю працю із денним графіком.
Величезною перевагою буде робота з частково офсайт, частково дистанційним, або ж повністю дистанційним графіком.
Щодо професійних якостей:
- відповідальна
- цілеспрямована
- самостійна
- багатозадачна
- організована
- креативна
- швидко навчаюсь
- люблю все контролювати
- майже стресостійка
- без гумору нікуди
Візьміть мене на роботу і дізнаєтесь, як це можливо поєднювати.
Прагну особистісного розвитку, нового досвіду та гармонійної атмосфери у колективі.
Розглядаються будь-які пропозиції. Дякую.
P.S. я, звісно, не айтішник, зате знаю, як додати українську розкладку клавіатури😉.
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Львов
Секретар, адміністратор, помічник керівника (HR)
Львов
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львов, Удаленно
Адміністратор, помічник керівника, секретар, менеджер, рецепціоніст
Львов
Адміністратор рецепції, менеджер з продажу, помічник керівника
Львов
Менеджер з персоналу, адміністратор, помічник керівника
20000 грн, Львов