Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 января 2024 Файл

Катерина

Менеджер ЗЕД (експорт)

Возраст:
33 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Видря Катерина Олександрівна

Дата народження:
1 грудня 1990(32 роки)

Телефони:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);

E-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Шукаю роботу менеджера з експорту, помічника менеджера з експорту, менеджера ЗЕД, також розгляну інші пропозиції роботи з можливістю професійного зростання в дружньому колективі. Можу працювати автономно і в колективі, відповідальна, терпелива, організована, легко навчаюся, комунікабельна.

Ключова інформація
• досвід роботи з іноземними та вітчизняними клієнтами;
• супровід угоди від надходження замовлення до отримання вантажу клієнтом;
• вміння складати міжнародні договори та проводити оформлення вантажів згідно цих договорів;
• високі комунікативні навики;
• висока орієнтація на результат.

Професійна діяльність
2012-2018р. Приватне Акціонерне товариство «Вентиляційні системи», Відділ зовнішньої логістики та обслуговування клієнтів, регіональний менеджер з експорту (Франція, Італія, Іспанія, Португалія, Чилі, Перу, Колумбія).
Основний досвід
• Постійна комунікація з клієнтами через електронну пошту та телефонні розмови з приводу замовлень, готовності, відвантаження;
• Планування графіку відвантаження товарів;
• Створення бази даних клієнтів, сортування по країнах, створення окремої бази на кожного клієнта.
• Оформлення, супровід замовлень, контроль над їх виконанням;
• Робота з замовленнями в програмі 1С в профілях виробництва, руху по складах;
• Обробка запитів клієнтів, з метою визначення доцільності відправок, виходячи з поставлених обмежень;
• Прорахунок і визначення обсягу продукції, що відвантажується;
• Спільно з фахівцями з транспорту, визначення та узгодження з клієнтом оптимальної схеми доставки продукції (способу і виду транспортування);
• Видання комерційних документів (виставлення інвойсу клієнту) для здійснення передоплати;
• Підготовка комплекту товаросупровідних документів, необхідних для митного оформлення;
• Кооперація з брокерським відділом митниці з приводу відвантажень, та митного оформлення;
• Здійснення контролю доставки вантажу в пункт призначення;
• Робота з рекламаціями;
• Контроль дебіторської заборгованості в розрізі кожного з підконтрольних клієнтів. Підготовка рекомендацій щодо доцільності зміни існуючих умов;
• Проведення систематичних бухгалтерських звірок по взаєморозрахунках з клієнтами;

2018-2022 Bayadera Group, відділ продажів та розвитку, менеджер з розвитку Duty free.
Основний досвід
• Пошук і укладання договорів з найбільш вигідними для компанії партнерами;
• Робота з клієнтами, комунікація з приводу розміщень нових замовлень та продажу вже відвантаженої продукції. Контроль залишків продукції у клієнта;
• Реєстрація, ведення замовлень, контроль за їх виконанням;
• Участь у закордонних виставках;
• Постійна комунікація з заводом-виробником продукції для контролю за виконанням замовлень.
• Планування графіку готовності та відвантаження товарів;
• Розрахунок і визначення обсягу продукції, що відвантажується;
• Визначення та узгодження з клієнтом оптимальної схеми доставки продукції (спосіб і вид транспортування);
• Оформлення комерційних документів (виставлення рахунку клієнту) на передплату;
• Контроль доставки товару до місця призначення;
• Перевірка дебіторської заборгованості.
• Проведення перевірок по взаєморозрахунках з клієнтами
• Обробка рекламаційних звернень від клієнта;

Освіта
2012 р. - 2014 р- здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра (заочне відділення) на факультеті економіки, менеджменту та права Київського національного торговельно-економічного університету зі спеціальності менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. (Київ, Україна).
2008р. - 2012 р.- факультет економіки, менеджменту та права Київського національного торговельно-економічного університету зі спеціальності менеджмент антимонопольної діяльності (Київ, Україна), бакалавр.

Володіння мовами
Українська - рідна ,Російська - вільно ,Англійська – upper intermediate, Іспанська - початковий рівень
Румунська – середній рівень

Комп’ютерні навики: Досвідчений користувач. Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), 1С: Підприємство 8- керування продажами; SAP.

Професійні навики
• Логічне мислення
• Аналітичні здібності
• Висока працездатність
• Організаторські здібності
• Знання основ ділового спілкування

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: