Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 октября 2023 Файл

Антон

Керівник

Возраст:
44 года
Город:
Лубны

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Герга Антон Васильович

Керівник, завідувач складу, бухгалтер
Повна зайнятість

Дата народження: 22.05.1979 р.
Місто: Лубни
Мобільний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 2019р. – червень 2021р., Полтавський коледж Полтавського державного аграрного університету, спеціальність «Бухгалтерський облік», кваліфікація «Бухгалтер», диплом молодшого спеціаліста (заочна форма навчання);
вересень 2022р. по даний час, Полтавський державний аграрний університет, спеціальність «Облік і оподаткування», кваліфікація «Бакалавр», диплом спеціаліста (денна форма навчання з індивідуальним графіком).

Досвід роботи:
Приватний підприємець
жовтень 2005р. – грудень 2013р. виготовлення, ремонт і перетяжка м’яких і корпусних меблів
Замісник керівника
вересень 2014р.- листопад 2016р. ГФ «Муніципальна служба правопорядку м. Лубни» м. Лубни

Директор будинку культури
червень 2019р.-грудень 2019р. відділ культури Засульської ОТГ Лубенського району
Замісник керівника
грудень 2019р. – вересень 2022р. завідувач складу структурного підрозділу №1 ТОВ «СОЛАГРО»
Функціональні обов’язки, з місць працевлаштувань:
-ведення обліку, звірки і збереження ТМЦ на підрозділі;
-ведення всього процесу по залізниці;
-складання та подання звітності ТМЦ ;
-контроль за особовим складом;
-контроль за недопустимістю розкрадань і помилок персоналу;
-забезпечення дотримання правил та норм охорони праці і протипожежної безпеки;
- контроль за станом обладнання, устаткувань та інвентаря;
-ведення облікових та первинних документів;
-ведення табелювання персоналу;
-контроль розрахунків за надані послуги і виконані роботи;
-організація виробництва, праці та управління;
-забезпечення виконання планових показників, нарощення ресурсної бази, контролю присутності працівників на робочому місці.
Професійні навички:
-володію комп’ютером
-досвід роботи з великим об’ємом інформації
-вміння працювати в бухгалтерських програмах (1С:Підприємство 8), Word, Excel
-досвід роботи з правоохоронними органами
-маю водійське посвідчення і стаж 20 років
-знання мов: українська-вільно, англійська-середній рівень.
Особисті якості: чесність, відповідальність, уважність, легко засвоюю нові знання, бажання вчитися, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты