Ірина
Менеджер по роботі з клієнтами
- Возраст:
- 40 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8990677
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Вік:39 років
Контактна інформація
Адреса:Оболонський район
Телефон:[
Ел. пошта:[
Досвід роботи:
Спеціаліст з тендерів
з 02.2023 по теперешній час (8 місяців)
ТОВ «ЕКВІВЕС»
Обов'язки:
- аналіз тендерної документації;
- підготовка пропозицій;
- супровід тендерного процесу;
- оцінка ризиків та допомога в розробці стратегії участі в тендерах;
- взаємодія з іншими підрозділами компанії.
Проджект-менеджер та контент-менеджер проекту, пов'язаного з ювелірними прикрасами ручної роботи з Ізраїлю
з 04. 2022 до 08.2022 (4 місяці)
Bezrodna Marketing Family
Обов'язки:
- постійна комунікація з клієнтом та донесення завдань до виконавців; контроль виконання поставлених завдань у визначені терміни;
- наповнення сайту.
Спеціаліст відділу розвитку інфраструктури для відвідувачів зони відчуження
з 11.2021 до 01.2022 (3 місяці – проект, в який покликали в листопаді, не отримав фінансування на 2022 рік, тому робочу групу розпустили)
ДП «Центр організаційно-технічного та інформаційного забезпечення управління зоною відчуження»
Обов'язки:
- пошук постачальників;
- аналіз комерційних пропозицій та забезпечення максимально вигідних умов закупівлі;
- моніторинг цін;
- своєчасне забезпечення матеріально-технічними ресурсами відповідно до заявок;
- контроль проведення платежів з постачальниками;
- контроль своєчасного надходження документів від постачальників.
Менеджер з постачання та логістики
з 08.2019 до 11.2021 (2 роки 3 місяці)
ТОВ «ГОЛДЕН КУППЕР», Київ (будівництво)
Обов'язки:
- пошук постачальників;
- аналіз комерційних пропозицій та забезпечення максимально вигідних умов закупівлі матеріалів;
- моніторинг цін;
- своєчасне забезпечення поточних будівельних об'єктів матеріально-технічними ресурсами відповідно до заявок;
- логістика;
- контроль проведення платежів з постачальниками;
- контроль своєчасного надходження документів від постачальників.
Помічник керівника
з 04.2017 до 08.2019 (2 роки 4 місяці)
ПрАТ «АЕРОБУД», Київ (будівництво, проектування, оренда будівельної техніки)
Обов'язки:
- контроль виконання поставлених завдань співробітникам керівником;
- ведення діловодства;
- виконання службових доручень керівника.
Інспектор з кадрів відділу кадрів
з 03.2016 до 01.2017 (10 місяців)
ТОВ «БПК-АМЕТИСТ» - основне місце роботи. ТОВ «ВІТА ВЕРІТАС» - робота за сумісництвом, Київ (індустрія розваг, ресторанний бізнес)
Обов'язки:
- організація та ведення кадрового діловодства;
- формування та ведення особових справ співробітників та особистих карток ф. П-2;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП України;
- оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок;
- ведення штатного розкладу, змін до нього;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- оформлення лікарняних листів;
- складання графіку відпусток, облік надання відпусток;
- надання довідок працівникам про трудову діяльність;
- ведення кадрової звітності;
- оформлення цивільно-правових договорів;
- розробка посадових інструкцій;
- підбір персоналу (розміщення вакансій, первинний відбір кандидатів).
Помічник
з 10.2014 до 03.2016 (1 рік 5 місяців)
Приватна особа, Київ (реклама)
Обов'язки:
- створення бази сайтів, що спеціалізуються на написанні текстів;
- аналіз робіт фрілансерів, які спеціалізуються на рерайтингу та копірайтингу;
- створення бази фрілансерів, відповідних за заданими параметрами;
- робота з відібраною командою фрілансерів (роздача завдань, кураторство, редагування готових текстів);
- допомога у підвищенні рейтингу на сайті LinkedIn.
Помічник керівника
з 07.2014 до 09.2014 (2 місяці - переїхала жити до Києва у зв'язку з початком активних бойових дій у Донецьку)
Державне підприємство «Донецький державний проектний інститут «Донецькпроект», Донецьк (проектно-кошторисні роботи)
Обов'язки:
- ведення діловодства;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- прийом відвідувачів;
- організація нарад, ведення протоколів нарад;
- контроль виконання поставлених завдань співробітникам керівником;
- виконання службових доручень керівника.
Старший спеціаліст корпоративного управління
з 05.2011 до 08.2011 (3 місяці)
ТОВ «Дельта» (входить до складу Консалтингової групи «Аванті»), Донецьк (аудит та бухгалтерський супровід, операції з цінними паперами, юридичний консалтинг, створення та обслуговування КУА та ІСІ, супровід виходу компаній на міжнародні фондові біржі, експертна оцінка)
Обов'язки: пошук клієнтів, переговори з керівниками підприємств.
Начальник відділу реалізації путівок
з 12.2006 до 06.2010 (3 роки 6 місяців)
ТОВ «Соціс» (входить до складу ТОВ «ДТЕК»), Донецьк (підприємство соціальної сфери, у складі якого: санаторії-профілакторії, спортивні комплекси, палаци культури, бази відпочинку)
Обов'язки:
- збір та аналіз інформації щодо наповнюваності гуртожитків та готелів ТОВ «Соціс»;
- формування та розсилка пропозицій щодо відпочинку;
- здійснення реалізації, заповнення та видача путівок організаціям, ведення обліку;
- здійснення контролю з організації обслуговування відпочиваючих на базах відпочинку;
- планування БРК щодо об'єктів відпочинку ТОВ «Соціс»;
- контроль оплати за перебування в гуртожитках та готелях, базах відпочинку, робота з боржниками;
- надання фінансової звітності щодо ЦФВ;
- здійснення пошуку найбільш вигідних щодо оплати, термінів та якості обслуговування туроператорів;
- планування заходів щодо просування турпродуктів (рекламних компаній, презентацій, ін.);
- складання туристичної документації (проектів договорів, ваучерів, інших туристських документів);
- організація контролю над реалізацією турпродуктів та післяпродажним обслуговуванням;
- складання звіту по об'єктах відпочинку;
- контроль виконання планових завдань та роботи, а також своєчасного виконання окремих доручень та завдань підлеглими працівниками.
Адміністратор
з 01.2003 до 12.2006 (3 роки 11 місяців)
ТОВ «Готель «Централь», Донецьк (готельно-ресторанний бізнес, туризм)
Обов'язки:
- прийом та розміщення гостей міста;
- прийом оплати за терміналом, проведення касових операцій, ведення касового журналу;
- прийом та розподіл вхідних телефонних дзвінків;
- бронювання номерів у готелі;
- надання інформації щодо готелю, розташування міських пам'яток, видовищних, спортивних споруд тощо;
- координація роботи всіх підрозділів, пов'язаних із наданням послуг клієнту;
- ведення звітності для бухгалтерії та відділу маркетингу;
- розгляд претензій, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів та проведення відповідних організаційно-технічних заходів.
Освіта:
Донецький державний університет управління
економіка підприємства, економіст, Донецьк
Вища, з 09.2004 до 06.2010 (5 років 9 місяців)
Донецький технікум промислової автоматики
монтаж, обслуговування та ремонт автоматичного електрозв'язку, технік електрозв'язку, Донецьк
Незакінчена вища, з 09.1998 до 04.2002 (3 роки 7 місяців)
Додаткова інформація:
Відмінні адміністративні та комунікативні навички – впевнено спілкуюся з різним рівнем людей, знаходжу підхід залежно від типу особистості, зберігаючи при цьому дипломатичність; доброзичлива; відчуваю настрій людей, що допомагає у будь-якій роботі; толерантна; наглядова; маю логічне мислення; відповідальна, активна, організована, швидко навчаюсь. У своїй діяльності важливим є спілкування з людьми, при цьому уважна в роботі з документами і добре відчуваю цифри.
Шкідливі звички відсутні, веду здоровий спосіб життя, позитивно налаштована, ставлюся до життя з гумором.
Цікава психологія, фізіогноміка, фотографія, дизайн інтер'єрів і все, що пов'язано зі здоровим способом життя.
Дітей немає.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Плющева Ірина Валеріївна Вік: 39 років Контактна інформація Адреса: Оболонський район Телефон: Ел. пошта: Досвід роботи: Спеціаліст з тендерів з 02.2023 по теперешній час (8 місяців) ТОВ «ЕКВІВЕС» Обов'язки...
Похожие кандидаты
Account manager, менеджер по работі з клієнтами
25000 грн, Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
60000 грн, Киев, Удаленно
Key Account Manager, менеджер по работе с национальными сетями
Киев
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід діючих клієнтів)
28000 грн, Киев
Junior Affiliate manager, менеджер по роботі з клієнтами
30000 грн, Киев