Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 апреля 2024 Файл

Роксолана

Адміністратор готелю

Возраст:
31 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Годованець Роксолана Василівна
Мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 28.01.1993
@roksolanavasilevna
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Загальний стаж в управлінні становить - 7 років.

Моя ціль покращувати свої професійні навички та результати робіт.
Досвід роботи та обов’язки:
1. Менеджер (Ревізор) Заміського комплексу Zaliv ТОВ МГ “Поліське-Сарни” 01.11.2021р-01.10.2022р.
Пропис стандартів Готельно-Ресторанного комплексу та контроль їх виконання.
2. Керуюча закладу Піцерія «il Passo» та запуск сімейного ресторану
«PROLISOK» (@pr0lisok) – 04.04.2021 – 01.10.2021рр.
Забезпечення конкурентоспроможності ресторану - забезпечити позитивний імідж ресторану,
контроль собівартості продукції та послуги, оптимізація витрат, контроль якості продукції та
послуг;
Управління плануванням часу - контроль режиму роботи ресторану, аналіз ефективності
використання персоналом робочого часу, оцінка результатів роботи в визначений період часу;
Управління плануванням потребами ресторану - аналіз перспективи, аналіз конкретності,
планування майбутніх напрямків розвитку ресторану;
Управління запасами - контроль цін закупки товару, розробка асортиментові політики,
регулювання відповідності за купованого товару об’ємом виробництва та вимога до якості
продукції, реагування на зміни об’ємів продаж та смакам гостей;
Управління виробничим процесом - забезпечення підприємство матеріально-технічними
ресурсами, контроль якості продукції та обслуговуванню гостей, контроль роботи з зауваженнями та побажаннями гостей, оцінка факторів які мають влив на об’єм виробництва;
Управління господарчою діяльністю ресторану - реконструкція ресторану або модернізація
обладнання, контроль зберігання і утримання приміщення та майно ресторану, контроль
безперебійної роботи технологічного обладнання, контроль зовнішнього благоустрою ресторану, контроль дотримання санітарно-гігієнічних, екологічних, протипожежних вимог, охорони праці, організація роботи по поточному ремонту ресторанна;
Управління комерційною діяльністю ресторану - контроль виконання обов’язків перед
постачальниками, замовниками, контроль застосування системи знижок, додаткових послуг та
спеціальних програм в ресторані;
Планування та контроль рекламної діяльності ресторану - визначення поточної і перспективної
потреби в рекламних матеріалах, планування перспективних рекламних компаній, контроль змісту рекламних матеріалів, аналіз ефективності реклами, контроль зворотного зв’язку;
Контроль дотримання цінової політики - формування цін на продукцію та послуги, контроль
собівартості, контроль дотримання цін на продукцію та послуги, аналіз існуючого бізнеса;
Мотивація персоналу - розробка програми мотивації, аналіз системи матеріального та
морального стимулювання персоналу, раціональне використання знання та досвід персоналу ,
контроль потоку кадрів, формування професійної команди.
Головне для успіху ресторану, не тільки щоб мати усі ці чудові здібності, навички та вміння, але і бути яскравою, талановитою і непересічною особистістю, здатною запалити колектив, згуртувати його для роботи на кінцевий результат.

3. Керуюча ресторану Villa Del Re в м. Мукачево – 01.01.2019 - 31.03.2021рр. (аналогічні обов'язки як пункт 2)
4. Адміністратор «Milla Nova» в м. Львів – 02.01.2017 - 31.12.2019рр.
Обов’язки:
Аналіз продажів;
Продаж товару через мережу on-line;
Керівництво персоналом торгового залу;
Управління товарними запасами і асортиментом;
Введення соціальних мереж (Instagram, Facebook);
Організація роботи з викладення товарів (мерчандайзинг);
5. Старший адміністатор (менеджер) готелю «France» в м. Вінниця - 27.07.2016 - 01.11.2017рр.
Обов’язки:
Контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.
Здійснювала організацію та управління готелем;
Організовувала збирання інформації щодо готельних послуг цін, тарифів у готелях конкурентах;
Встановлювала ділові зв’язки з партнерами і потенційними клієнтами, організовувала рекламу
готельних послуг;
Організовувала обслуговування осіб, які проживають в готелі, та їх відпочинок з урахуванням
міжнародних стандартів.
Здійснювала організацію та управління підбором персоналу;
Організовувала заходи по підвищенню кваліфікації персоналом;
Здійснювала прийом громадян з особистих питань, розробляла індивідуальні програми
кар’єрного зросту;
Аналізувала стан кадрової роботи на підприємстві і розробляла міри і пропозиції по підвищенню
рівня її проведення.
Забезпечувала виконання правил користування і внутрішнього розпорядку в готелі;
Вела облік руху мешканців у готелі і здійснювала контроль за номерами і місцями, що
звільняються;

Мови:
• Англійська - Intermediate+; • Українська – носій; • Російська – вільно.
Освіта:
• Вінницький кооперативний коледж економіки та права ВКІ
2008-2009рр.;
• Вінницький фінансово-економічний університет, спеціальність «Облік та аудит»
2009-2014рр.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: