Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 Файл

Сергій

Директор, CEO, COO, CVO, CСO

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дмитренко Сергій

Тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце проживання: м. Київ

Ключові компетенції:

▪ Досвід роботи на керівних посадах (як у роздрібних, так і в дистриб'юторських структурах) – 17 років;
▪ Запуск проектів з нуля;
▪ Пошук та запуск нових об'єктів;
▪ Знання та використання сучасних методів управління продажами;
▪ Управління товарними запасами (закупівля, логістика, зберігання, нормування);
▪ Знання та використання методів та засобів контролю якості послуг;
▪ Фінансове планування та бюджетування;
▪ Управління персоналом (пошук, навчання, мотивація, розробка KPI);
▪ Знання та використання інструментів маркетингу та аналізу ефективності рекламних кампаній;
▪ Розвиток бізнес-напрямків;
▪ Запуск та просування нових продуктів;
▪ Досвід ведення переговорів та укладання великих угод (понад 7 млн. $).

Особисті якості:

▪ організаторські здібності;
▪ цілеспрямованість;
▪ лідерство;
▪ ініціативність;
▪ працьовитість;
▪ комунікабельність;
▪ порядність.

Досвід роботи

Березень 2019 – липень 2020р.
ТОВ «АКТИВ ГРАН ПРІ»
Директор
(штат - 52 особи.)
Досягнення:
▪ створення підприємства з нуля;
▪ пошук та визначення локації;
▪ складання та затвердження бізнес-плану;
▪ будівництво торгово-сервісного об'єкту;
▪ оснащення обладнанням, оргтехнікою та зовнішня візуалізація;
▪ введення в експлуатацію;
▪ формування професійної команди;
▪ створення системи мотивації, розробка КРI;
▪ впровадження системи управління товарними запасами (закупівля, логістика, зберігання, нормування);
▪ створення системи управління продажами;
▪ проведення заходів щодо стандартизації та відповідності вимогам продукту.
▪ впровадження системи контролю якості послуг;
▪ виведення підприємства за 5 місяців на друге місце серед прямих конкурентів в Україні.
2009 – 2019р.
ТОВ «Сітроен-Центр»
Директор
(штат – 77 осіб.)
Досягнення:
▪ управління та розвиток одного з найбільших підприємств у своїй галузі;
▪ приведення підприємства у повну відповідність вимогам та стандартам виробника;
▪ пошук та запуск нових об'єктів;
▪ оснащення обладнанням;
▪ запуск нових продуктів та напрямків;
▪ збільшення обсягів продажу;
▪ скорочення операційних витрат;
▪ коригування штатного розкладу, системи мотивації, КРI;
▪ оптимізація товарних запасів (закупівля, логістика, зберігання, нормування);
▪ впровадження системи контролю якості послуг.

2008 – 2009р.
Керуюча компанія (національна мережа)
Директор торгово-сервісної мережі
(у підпорядкуванні 11 відділів та 28 торгово-сервісних підприємств у всіх регіонах України, понад 1100
осіб.)
Досягнення:
▪ управління та розвиток національної торговельно-сервісної мережі;
▪ пошук та запуск нових об'єктів;
▪ оснащення обладнанням нових та діючих об'єктів;
▪ запуск нових продуктів та напрямків;
▪ стандартизація діяльності підприємств;
▪ збільшення обсягів продажу;
▪ скорочення операційних витрат;
▪ коригування штатного розкладу, системи мотивації, КРI;
▪ оптимізація товарних запасів (закупівля, логістика, зберігання, нормування);
▪ розробка та впровадження системи контролю якості послуг;
▪ виведення підприємств торгово-сервісної мережі компанії на беззбитковий рівень.

2006 – 2008р.
Керуюча компанія (національна мережа)
Директор з сервісного обслуговування
(у підпорядкуванні 5 відділів та 28 підприємств у всіх регіонах України, понад 400 осіб.)
Досягнення:
▪ управління та розвиток національної сервісної мережі;
▪ пошук та запуск нових об'єктів;
▪ збільшення доходу за два роки на 230%;
▪ скорочення операційних витрат;
▪ коригування штатного розкладу, системи мотивації, КРI;
▪ стандартизація діяльності підприємств;
▪ оснащення обладнанням нових та діючих об'єктів;
▪ запуск нових продуктів та напрямків;
▪ розробка та впровадження системи контролю якості послуг;
▪ оптимізація товарних запасів (закупівля, логістика, зберігання, нормування).
2003 – 2006р.
Керуюча компанія (національна мережа)
Начальник відділу сервісного обслуговування
(У підпорядкуванні 12 осіб.)
Досягнення:
▪ побудова з нуля напряму сервісного обслуговування на підприємствах компанії;
▪ пошук та запуск нових об'єктів;
▪ оснащення обладнанням нових та діючих об'єктів;
▪ розробка стандартів сервісного обслуговування;
▪ розробка та впровадження системи контролю якості послуг;
▪ розробка штатного розкладу, системи мотивації, КРI;
▪ запуск нових продуктів та напрямків;
▪ створення системи управління товарними запасами (закупівля, логістика, зберігання, нормування);

Освіта:

Вища. Харківський авіаційний інституті ім. Н.Є. Жуковського.
Спеціальність: Автоматизовані системи обробки інформації та управління.

Тренінги:

▪ Тренінги та відвідування торгово-сервісних підприємств у Китаї, Швеції, Італії, Франції.
▪ «Мистецтво управління підприємством, планування та управління змінами».
▪ «Керування запасами».
▪ «Стратегічний аналіз для прийняття маркетингових рішень»
▪ Майстер-клас Джона П. Коттера «Зміни, що лідирують: що насправді роблять лідери».
▪ «Удосконалення системи управління підприємством на основі опису та оптимізації бізнес-процесів».
▪ «Корпоративний тайм-менеджмент».
▪ «Управління стратегічними кризами – як засіб конкурентоспроможності підприємства».
▪ «Особиста ефективність керівника».
▪ «Фінансовий менеджмент для керівників – нефінансистів».
▪ «Управління ефективністю організаційної структури».
▪ «Управління процесом та стратегія продажів».

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: