Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 августа 2023 PRO

Юлія

Стиліст, візуальний мерчендайзер, продавець-консультант, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

ФОП. Керівник

с 10.2017 по 12.2021 (4 года 2 месяца)
Rent Kiev, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Керівник, співробітництво https://www.booking.com/
Dobovo.ua
Особисті нагороди Guest Review Awards 2017,2018,2019,2020

Продавець консультант. Візуальний мерчендайзер, стиліст

с 06.2005 по 03.2013 (7 лет 9 месяцев)
Компанія «Делта Спорт».мережа магазинів Меxx, Springfield, Nike, Women Sicret, Colors beauty, Київ (Роздрібна торгівля)

У 2006 році працювала в компанії ПП іменс (надалі перейменовану Делта спорт підйомних 5 мереж магазинів: Nike, Springfield, Mexx, Women secret, Colors beauty.. Займала посаду продавець консультант у магазині іспанського бренду Springfield- ТЦ Глобус.. Цього ж року (2006), переведена на офісну посаду візуальний мерчендайзер магазинів Mexx, Springfield.

Образование

Шкільний заклад 190

Київ
Среднее, с 1986 по 1996 (10 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Київське вище училище швейного та перукарського мистецтва. Здобула професію візажист.

2014-2015

Знания и навыки

Здатність до навчання Водій котигоріі В

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Продавець -консультант , продаж товарів чи послуг та консультування покупців. Це чудова можливість підтягнути свої навички спілкування. По-справжньому хороший продавець – це скарб для будь-якої компанії. Адже багато в чому саме від консультантів залежить лояльність покупців та клієнтів.
Візуальний мерчендайзер.
Фахівець у світі моди, як візуальний fashion-мерчендайзер або вітриніст.

Це люди, які можуть за годину перетворити будь-який магазин одягу на гламурний бутік та підняти його прибуток у 3-4 рази.

Головна мета fashion-мерчендайзера - зробити продукт максимально привабливим для потенційного покупця так, щоб йому захотілося зробити покупку. У процесі роботи над простором магазину фахівець оформлює вітрини, дисплеї у магазинах роздрібних магазинів і торгових центрах того чи іншого бренду. При цьому мерчендайзер бере на себе відповідальність за те, як товари будуть представлені в бутіку, щоб продаж збільшувався.
Дисплеї роздрібних магазинів регулярно оновлюються візуальними мерчендайзерами, теми можуть бути продиктовані низкою факторів — сезонністю, щорічними подіями, поточними трендами, що проводяться акціями.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: