Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2023 PRO

Юлія

Фінансовий директор

Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фінансовий директор

с 12.2016 по 07.2022 (5 лет 7 месяцев)
ТОВ «Актив-Центр», ТОВ «ЮГ-Строй-К» група компаній понад 16 (3 на єдиному податку) та 10 СПД (Будівництво, девелопер, спец. роб, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.1.Ведення та контроль (управлінський, фінансовий, бухгалтерський (контроль), податковий) всього циклу господарської діяльності.
1.2.Розрахунок та контроль процесу виконання економічних показників роботи підприємств від розрахунку собівартості до прибутковості.
1.3.Бюджетування діяльності підприємств у розрізі ЦФВ.
1.4.Оптимізація та контроль грошових потоків підприємств;
1.5.Оптимізація оподаткування (повний цикл оптимізації);
1.6.Питання дотримання податкового, фінансового законодавства України та адаптації його, в рамках роботи підприємств;
1.7.Управлінський облік для підприємства з «0».
1.8 Контроль та узгодження діяльності підприємств з КУА, КІФ, ПІФ за схемою реалізації об'єктів нерухомості.
1.9 Розрахунок виконання обсягу робіт на об'єктах та ЗП персоналу (матеріали, обладнання, трудодні, витратні матеріали та ін.).
1.10. Юридичний супровід фінансової діяльності у рамках господарських взаємин діяльності підприємств.
1.11. Складський облік;
1.12. Оптимізація витрат підприємств;
1.13. Контроль платіжної дисципліни по підприємствах.
1.14. Організація роботи Замовника, Генпідрядника у будівництві в т.ч. персонал, функціонал, робота з дозвільною та проектною документацією.
Тощо.

Фінансовий директор

с 10.2015 по 11.2016 (1 год 1 месяц)
ТОВ «ДІМ» група компаній до 10 підприємств., Київ (будівництво, девелопер, генпідряд)

1.1.Ведення та контроль (управлінський, фінансовий, бухгалтерський (контроль), податковий) всього циклу господарської діяльності.
1.2.Розрахунок та контроль процесу виконання економічних показників роботи підприємств від розрахунку собівартості до прибутковості.
1.3.Бюджетування діяльності підприємств у розрізі ЦФВ.
1.4.Оптимізація та контроль грошових потоків підприємства;
1.5.Оптимізація оподаткування (повний цикл оптимізації);
1.6.Питання дотримання податкового, фінансового законодавства України та адаптації його, в рамках роботи підприємства;
1.7.Управлінський облік для підприємства з «0».
1.8. Робота із цінними паперами.
1.9. Контроль та узгодження діяльності підприємств з КУА, КІФ, ПІФ за схемою реалізації об'єктів нерухомості.
1.10. Юридичний супровід фінансової діяльності у рамках господарських взаємин діяльності підприємств.
Тощо.

Фінансовий директор, керівник проектів

с 10.2013 по 10.2015 (2 года)
ТОВ «Основа» з дочірніми іноземними підприємствами (Республіка Білорусь, Азербайджан, ОАЕ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Основні обов'язки:
1.1 Управлінський облік із «0» підприємства, дочірніх підприємств.
1.2 Бюджетування діяльності.
1.3 Оптимізація та контроль грошових потоків підприємства, дочірніх підприємств;
1.4 Контроль закупівлі та використання матеріалів, обладнання, складський облік дочірніх підприємств.
1.5 Розрахунок та виконання економічних показників роботи підприємства, дочірніх підприємств.
1.6 Юридичний супровід роботи підприємства, дочірніх підприємств із замовниками, постачальниками, підрядниками, держ. органами, правоохоронними органами та ін.
1.7 Оптимізація оподаткування дочірніх підприємств.
1.8 Питання дотримання податкового, фінансового законодавства та адаптації його, у межах роботи підприємств;
1.9 Аудит та контроль діяльності іноземних дочірніх підприємств (ревізор товариств).
інш.

Директор

с 11.2011 по 09.2016 (4 года 10 месяцев)
ТОВ «БІЛГОРОД ІНВЕСТ», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Основні обов'язки:
1.1. Ведення та контроль (управлінський, фінансовий, бухгалтерський, податковий) всього циклу господарської діяльності.
1.2. Розрахунок та виконання економічних показників роботи підприємства від розрахунку собівартості до прибутковості.
1.3. Відбір, тендер, контроль закупівелі матеріалів, обладнання, укладання договорів, графіки робіт, всі аспекти взаємин у т.ч. постійний контроль ходу виконання робіт на рівні перших осіб з підрядними підприємствами за принципом облік та контроль.
1.4. Бюджетування діяльності підприємства.
1.5. Оптимізація та контроль грошових потоків підприємства;
1.6. Оптимізація оподаткування (повний цикл оптимізації);
1.7. Питання дотримання податкового, фінансового законодавства України та адаптації його, у межах роботи підприємства;
1.8. Управлінський облік підприємства з «0».
1.9. Ведення та контроль усіх стадій будівництва від «землі» підготовчих робіт, передпроекту до введення в експлуатацію.
1.10. Контроль закупівлі та використання матеріалів, обладнання, складський облік;
1.11. Супровід угод із покупцями.
1.12. Досвід побудови власних мереж з оформленням усіх дозвільних документів із «0» (газ, електрика, каналізація, водонапірні башти тощо) під ключ.
1.13. Досвід будівництва власних локальних очисних споруд з оформленням усіх дозвільних документів з «0».
1.14. Робота з проектувальниками на всіх стадіях проекту та знаходження оптимальних рішень у співвідношенні ціна – якість об'єкта будівництва.
1.9. Робота з цільовими облігаціями, векселями тощо.
1.10. Значний досвід проходження перевірок усіх рівнів контролюючих органів (одна з перевірок у складі 14 контролюючих органів) та правоохоронних органів у тому числі.
1.11. Юридичний супровід господарських взаємин діяльності підприємства.
інш.

Фінансовий директор

с 10.2010 по 10.2011 (1 год)
ТОВ «Генбудсервіс», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Основні обов'язки:
1.1 Управлінський облік із «0».
1.2 Бюджетування діяльності.
1.3 Фінансові взаємини із службою замовника та субпідрядними організаціями.
1.4 Оптимізація та контроль грошових потоків підприємства;
1.5 Контроль закупівлі та використання матеріалів, обладнання, складський облік.
1.6 Розрахунок та виконання економічних показників роботи підприємства від розрахунку собівартості до прибутковості.
1.7 Юридичний супровід роботи із замовниками, постачальниками, підрядниками.
інш.

Заступник керівника фінансового управління

с 09.2010 по 11.2010 (2 месяца)
АТ ХК «Київміськбуд» Переведена с ВАТ «Домобудівний комбінат №3», Київ (будівництво, девелопер, генпідряд)

Фінансовий директор

с 05.2010 по 09.2010 (4 месяца)
ВАТ «Домобудівний комбінат №3», Київ (будівництво, девелопер, генпідряд)

Заст. директора- Фінансовий директор

с 10.2008 по 05.2010 (1 год 7 месяцев)
ЧП “Аква-Експресс”, Київ (виробництво та продаж бутильованої питної води)

Начальник відділу адміністрування податків, Головний державний податковий ревізор-інспектор відділу адміністрування податків

с 03.2003 по 10.2008 (5 лет 7 месяцев)
Спеціалізована державна податкова інспекція у м.Києві по роботі з великими платниками податків, Київ (податкова інспекція)

Спеціаліст по податковому законодавству, Другий бухгалтер

с 06.1999 по 09.2001 (2 года 3 месяца)
ТОВ «Автоцентр», Київ (міжнародна автотранспортна логістика)

Образование

University of North London

Public Administration, Київ
Высшее, с 2002 по 2003 (1 год)

has been awarded the degree of Master of Arts having successfully the approved postgraduate
programme in Public Administration

Українська Академія державного управління при Президентові України

Очна форма навчання, спеціальність “Державне управління”, кваліфікація магістр державного управління, Київ
Высшее, с 2001 по 2003 (2 года)

Київський Державний торгівельно-економічний Університет

Очна форма навчання, спеціальність “Фінанси”, кваліфікація економіст-фінансист, Київ
Высшее, с 1996 по 2001 (5 лет)

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet Windows ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Французский — средний

Дополнительная информация

Організованість, комунікабельність, сумлінність, креативність, висока працездатність, порядність. Прагнення до успіху, обов'язковість, вміння працювати в команді, відмінні управлінські якості, права водія кат. В., наявність власного легкового транспорту.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: