Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 Файл

Дмитрий

Кадровик, юрист (troubleshooting)

Возраст:
54 года
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Р Е З Ю М Е
Ливенко Дмитро Миколайович
Види діяльності: кадрова робота,
розрахунок заробітної плати,
юридичний супровід
troubleshooting

Дата та місце народження:
11 квітня 1970 р., м. Дніпропетровськ

Контактна інформація:
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Громадянство: громадянин України

Сімейний стан: одружений

Освіта:
- 1990 - 1995 рр. – Дніпропетровський державний університет, спеціальність – політологія;
- 2002 - 2005 рр. – Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, спеціальність – державне управління та місцеве самоврядування;
- 2015 – 2017 рр. – Університет ім. Альфреда Нобеля, спеціальність – правознавство.
Маю наукову ступень кандидата наук (доктора філософії) з державного управління (захист у Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України у 2014 р.)

Досвід роботи:
03.2011 р. – теперішній час
Державне підприємство «Український інститут по проектуванню металургійних заводів» (ДП «УКРДІПРОМЕЗ»), заступник директора з роботи з персоналом.
Обов’язки:
- здійснення методологічного та організаційного забезпечення діяльності підприємства за своїм напрямком роботи;
- розробка та впровадження внутрішньої нормативної та регламентної документації відповідно до діючого законодавства України;
- організація управління формуванням, використанням та розвитком персоналу інституту на основі максимальної реалізації трудового потенціалу кожного співробітника;
- розробка кадрової політики підприємства, визначення її основних напрямків у відповідності до стратегії розвитку підприємства та заходів щодо її реалізації;
- оптимізація організаційної структури підприємства та штату підприємства;
- складання штатного розкладу;
- розробка Правил внутрішнього розпорядку, Положень про оплату праці та преміювання, Колективного договору, Положень про структурні підрозділи підприємства, посадових інструкцій;
- прийом на роботу, звільнення, переміщення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок;
- ведення табелю робочого часу співробітників;
- складання, ведення і контроль графіків відпусток;
- ведення військового обліку;
- підготовка листів, протоколів і наказів на підприємстві;
- вирішення конфліктних ситуацій всередині підприємства і з контролюючими органами.

03.2008 – 02.2010 рр.
Верховна Рада України, помічник – консультант народного депутата України.
Обов’язки:
- організація проведення зустрічей народного депутата України з виборцями, трудовими колективами підприємств, організацій, установ;
- організація взаємовідносин народного депутата України з органами місцевого самоврядування, виконавчої влади, засобами масової інформації, об’єднаннями громадян, підприємствами. Установами, організаціями, виборцями;
- організація проведення особистого прийому народним депутатом України громадян та вирішення порушених ними питань;
- ведення діловодства відповідно до вимог, затверджених Верховною Радою України;

02.2005 – 08.2005 рр.
Головне управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Начальник відділу туризму та виставкової діяльності.
Обов’язки:
- організація та проведення виставок – презентацій щодо інвестиційної привабливості Дніпропетровської області на різноманітних всеукраїнських та міжнародних виставкових заходах (ЕКСПО – 2005, HANNOVER – 2005, «Барвиста Україна» та ін.);
- контроль та аналіз діяльності підприємств туристичної галузі Дніпропетровської області;
- розробка та впровадження «Програми європейської інтеграції України на регіональному рівні на 2005 – 2007 роки», «Програми розвитку туристичної галузі у Дніпропетровській області на 2005 – 2007 роки».

09.2001 – 03.2004 рр.
Управління розвитку платних послуг Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Заступник начальника управління – начальник організаційного відділу
Обов’язки:
- розвиток і поширенням платних послуг та нових форм господарювання;
- надання консультативної і методичної допомоги суб'єктам малого та середнього бізнесу у службі побуту;
- організація підготовки кадрів і підвищення їх кваліфікації, профорієнтаційної підготовки незайнятого населення;
- проведення науково-практичних конференцій, семінарів, громадських оглядів, прес-конференцій;
- координація роботи підприємств побутового обслуговування населення;
- проведення ярмарків, конкурсів та фестивалів;
- надання інформаційно-консультативних послуг населенню;
- створення системи інформаційного забезпечення підприємств і організацій побутового обслуговування з фінансових, правових та інших питань згідно з чинним законодавством.

02.1994 – 08.2001 рр.,
04.2004 – 01.2005 рр.,
09.2005 – 03.2008 рр.
03.2010 – 03.2011 рр.

Директор комерційних структур (ПП «Сантехкомплект», ПП «Авіс Д», ФОП)
Обов’язки:
- реєстрація підприємства та організація його роботи;
- підбір та навчання персоналу;
- відкриття центрального офісу, дочірніх підприємств (оренда та покупка приміщень, їх капітальний ремонт та переобладнання, отримання проектної та дозвільної документації та ін.)
- здійснення адміністративно-господарської діяльності (укладання договорів, контроль за поставками матеріальних ресурсів, перевірка об’ємів та якості виконаних робіт)
- організація та проведення тендерів на поставку матеріальних ресурсів та проведення будівельних робіт.

Додаткова інформація:
- володію англійською мовою на рівні Intermediate;
- 1-С, MS Office, Internet – впевнений користувач.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: