Наталія
Керівник відділу з адміністративно-господарського та фінансового забезпечення, 35 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 54 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9084453
Опыт работы
Керівник служби адміністративно-господарського забезпечення
с 06.2022 по 10.2022
(4 месяца)
Агрохолдинг ( група компаній), Київ (Сільське господарство, агробізнес)
організація роботи служби з адміністративно-господарського забезпечення компаній холдингу;
матеріально-технічне забезпечення структурних підрозділів компанії;
розробка договірної документації та конкурсне проведення закупівлі товарів та послуг, робота з контрагентами;
організація переїздів офісів, оренда житла, створення комфортних умов;
організація та контроль проведення прибирання офісних приміщень та прибудинкових територій, комунікація з працюючим персоналом;
управління запасами, проведення інвентаризації, рух та списання ТМЦ та ШЗП ;
складання бюджетів служби АГЗ, оптимізація затрат;
контроль за цільовим та економним використанням коштів, підготовка та надання звітів;
укладення договорів підряду, робота з підрядними організаціями;
забезпечення виконання протипожежних заходів, ТБ та охорони праці;
робота з комунальними платежами, контроль платіжної дисципліни;
організація службових відряджень співробітників компанії, забезпечення гостьового сервісу( бронювання квитків, готелів, кейтерінг, транспортне забезпечення) ;
господарське обслуговування нарад, конференцій, семінарів та інших заходів, прийому делегацій, ділових партнерів;
організація та контроль роботи власного кафе ;
організація та проведення планових та капітальних ремонтів офісних та складських приміщень, облаштування прилеглих територій;
ведення документообігу ( вхідна/вхідна документація, листування, архівація документів);
робота з поштовими операторами, кур’єрськими службами;
організація роботи офісу, складання регламентів, інструкцій по направленням.
Начальник відділення
с 09.2017 по 05.2022
(4 года 8 месяцев)
Фонд соціального страхування, Пирятин (соціальна/фінансова)
забезпечення роботи та інтересів організації у її фінансовій та господарській діяльності.
управління персоналом (фахівці, техперсонал, водії);
проведення всіх адміністративно-господарських операцій щодо налагодження роботи філіальної системи офісів у різних містах з «0» (оренда приміщень і транспорту, проведення ремонтних, налагоджувальних робіт, підключення комунікацій, утримання автомобільної, комп’ютерної та офісної техніки та споруд, прибудинкових територій), їх релакація;
проведення поточних ремонтів і модернізацій приміщень/ обладнання;
врегулювання всіх питань з орендодавцями ( оренда майна державної, комунальної та приватної власності), проведення землевідведення та початкового будівництва ;
складання бюджетів та кошторисів видатків, оптимізація затрат;
проведення закупочних процедур;
робота з платежами, контроль платіжної дисципліни;
організація роботи офісу та забезпечення підрозділів канцелярським та комп’ютерним приладдям, меблями, побутовим інвентарем;
проведення переговорів та крос-функціональних узгоджень з підрозділами та агентами взаємодії;
розробка форм договірної документації,укладення господарських договорів на поставку товарів і послуг, оформлення договірної документації, контроль їх виконання;
робота з органами державної влади,контролюючими органами (Держпраці, СЕС та МНС), комунальними службами, підрядними організаціями;
ведення господарського обліку та складання звітності (рух ТМЦ, акти звірки, інвентаризація);
розробка внутрішньої регламентної документації;
забезпечення виконання протипожежних заходів, ТБ та охорони праці;
організація проведення харчування та медоглядів;
ведення процесів діловодства;
Досягнення: подяка Верховної Ради України, подяки правління Фонду
Директор міжрайонної виконавчої дирекції
с 12.2007 по 08.2017
(9 лет 8 месяцев)
Фонд соціального страхування, Пирятин (соціальна/фінансова)
забезпечення роботи та інтересів організації у її фінансовій та господарській діяльності,
управління персоналом (фахівці, техперсонал, водії);
проведення поточних ремонтів і модернізацій приміщень/ обладнання;
врегулювання всіх питань з орендодавцями ( оренда майна державної, комунальної та приватної власності), проведення землевідведення та початкового будівництва ;
складання бюджетів та кошторисів видатків, оптимізація затрат;
проведення закупочних процедур;
робота з платежами, контроль платіжної дисципліни;
організація роботи офісу та забезпечення підрозділів канцелярським та комп’ютерним приладдям, меблями, побутовим інвентарем;
проведення переговорів та крос-функціональних узгоджень з підрозділами та агентами взаємодії;
розробка форм договірної документації,укладення господарських договорів на поставку товарів і послуг, оформлення договірної документації, контроль їх виконання;
робота з органами державної влади,контролюючими органами (Держпраці, СЕС та МНС), комунальними службами, підрядними організаціями;
ведення господарського обліку та складання звітності (рух ТМЦ, акти звірки, інвентаризація);
розробка внутрішньої регламентної документації;
забезпечення виконання протипожежних заходів, ТБ та охорони праці;
організація проведення харчування та медоглядів;
ведення процесів діловодства;
Головний спеціаліст міжрайонної виконавчої дирекції
с 10.2001 по 11.2007
(6 лет 1 месяц)
Фонд соціального страхування, Пирятин (соціальна/фінансова)
Ведення фінансової бухгалтерії, закупівельної діяльності, розробка бюджетів і штатного розкладу, формування звітності.
Бухгалтер ревізор
с 07.1999 по 09.2001
(2 года 2 месяца)
Фонд соціального страхування, Полтава (соціальна/фінансова)
Проведення ревізій на підприємствах і організаціях з питань бухгалтерського обліку, кадрових та соціальних питань. Консалтинг. Аудит.
Бухгалтер
с 04.1998 по 05.1999
(1 год 1 месяц)
МПП "ЛУКУЛЛ", Пирятин (Харчова промисловість)
Ведення бухгалтерського обліку, закупівельної діяльності, рух та контроль ТМЦ, складання звітності.
ФОП
с 10.1994 по 03.1998
(3 года 5 месяцев)
приватне підприємництво, Київ (Роздрібна торгівля)
Start-up та робота магазинів продуктової та промислової груп товарів
Образование
ПВНЗ ""Європейський університет"
Економічний, фахівець з обліку та аудиту, Київ
Высшее, с 2012 по 2015 (3 года)
Київський політехнічний інститут
Хіміко-технологічний, інженер хімік-технолог, Київ
Высшее, с 1987 по 1994 (7 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності, навчання з охорони праці, п
2009,2014,2018 роки
НЦ "Елькон", Курси з міжнародних стандартів фінансового обліку (МСФО)
2016, 4 місяці
ФССУ, Семінари з адміністративно-господарського, кадрового та фінансового управління
шорічно
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — выше среднего
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Рекомендации
-
Придачина Людмила Василівна
Керівник фінансового відділу, Фонд соціального страхування
Контактные данные скрыты -
Галямініа Галина Іванівна
Керівник відділу організаційно-кадрового та адміністративного забезпечення, Фонд соціального страхування
Контактные данные скрыты -
Коваль Наталія Леонідівна
Психолог, керівник групи з медіації та побудови неконфліктного простору
Контактные данные скрыты
Дополнительная информация
Наявність свідоцтва з охорони праці, протипожежної та електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії,
водійських прав категорії В.
Не виключаю можливості відряджень.
Із зацікавленістю ставлюся до підвищення кваліфікації і навчання
Захоплення: спорт, книги, подорожі, спілкування з рідними та друзями.
Похожие кандидаты
Фінансовий директор, керівник, заступник керівника фінансового департаменту, управління
50000 грн, Киев
Фінансовий директор, CFO, заступник фінансового директора, начальник фінансово-економічного відділу
Киев, Николаев
,
еще 3 города
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков
Фінансовий директор, заступник фінансового директора, керівник відділу управлінської звітності
Киев
Операційний, фінансовий директор, керівник казначейства, фінансового департаменту
Киев
Фінансовий директор, керівник фінансового відділу
140000 грн, Киев