Катерина
Помічник керівника (робота з документами)
- Возраст:
- 27 лет
- Город:
- Ивано-Франковск
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9097472
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ПІБ: Гущин Катерина Олегівна
Контактна інформація:
тел.:[
e-mail: [
ДАТА НАРОДЖЕННЯ:
06 вересня 1996 р.
МІСЦЕ НАРОДЖЕННЯ: Україна, м. Івано –Франківськ.
ВІК: 26 років.
СІМЕЙНИЙ СТАН: не одружена, дітей немає.
НАЦІОНАЛЬНІСТЬ: українка.
ОСВІТА: повна вища освіта ( магістр).
Період навчання: вересень 2013 - грудень 2018рр.
Закінчила: Івано-Франківський національний технічний університет нафти й газу м. Івано-
Франківськ. Інститут інженерної механіки. Кафедра нафтогазового обладнання.
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ОСВІТОЮ:
• Бакалавр (вересень 2013 - липень 2017рр.): Нафтогазова справа, (денна форма навчання).
• Магістр (вересень 2017 – грудень 2018рр): Нафтогазова інженерія та технології, (денна
форма навчання).
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА: Обладнання нафтових і газових промислів.
ДОСВІД РОБОТИ:
1. З 03.07.2019 –по теперішній час займаю посаду інженер відділу експертиз в ТОВ
«КАРПАТТЕХНОАЛЬЯНС»
• Спілкування та консультування клієнтів для вирішення їхніх питань стосовно специфіки
роботи та питань з ОП;
• Допомога керівнику відділу (написання звітів, та отримання документів у електронному чи
паперовому вигляді і тд.)
• Складання договорів щодо співпраці, узгоджування та розрахунок вартості згідно чинного
законодавства України та актів виконаних робіт по закінченню термінів інспектування.
• Ведення архіву документів згідно «Правил організації діловодства та архівного зберігання
документів у державних органах…»
• підготовка документів на підпис;
2. З 03.04.2018- 01.07.2019 р.– займала посаду касира пункту надання фінансових послуг філії
№12 ТОВ «ПОСТ ФІНАНС» (тепер ТОВ NovaPay)
• Ведення фінансових операцій з готівкою та безготівкою .
• Формування щоденних, місячних та квартальних звітів згідно політики підприємства та
законодавства України.
• прийом готівки з банку, а також підготовка документів та грошей до інкасації.
Про себе:
ОСОБИСТІІ ЯКОСТІ: Доброзичливість, відповідальність, працьовитість,
комунікабельність, акуратність, порядність, цілеспрямованість, самостійність.
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ: самодисципліна, організованість, здатність до навчання,
пунктуальність, вміння працювати в команді, вміння працювати з конфіденційною
інформацією, а також зберігати комерційну таємницю.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
- знання базових освітніх предметів нафтогазового справи;
- уміння працювати з базовими програмами MSOffice (Excel, PowerPoint,Word);
- виконання окремих доручень керівника;
- навички складання різних звітів, юридичних документів;
Додаткова інформація:
Посвідчення водія категорія В;
Англійська мова –А1-А2-базовий, В1-в процесі навчання.
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, діловод, асистент, помічник керівника
Ивано-Франковск
Секретар, помічник керівника, асистент, адміністратор
Ивано-Франковск, Коломыя
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, діловод, секретар
15000 грн, Ивано-Франковск
Помічник керівника, асистент, секретар
4000 грн, Ивано-Франковск, Удаленно
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Ивано-Франковск