Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 мая 2024 PRO

Тетяна

Керівник міжрегіонального управління, 70 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город проживания:
Вишневое (Киевская обл.)
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник керуючого

с 03.2011 по наст. время (13 лет 2 месяца)
АТ КБ "ПриватБанк", Вишневе (Фінанси, банки, страхування)

✓ Понад 12-річний досвід роботи у банківській сфері.
✓ 8-річний досвід на керівній посаді.
✓ Досвід створення з нуля та запуску банківських послуг та операцій у
сегменті PREMIUM.
✓ Залучення зарплатних проектів
✓ Успішний досвід реалізації банківських продуктів і послуг.
✓ Глибокі знання банківської системи, розуміння особливостей роботи
банку з представниками бізнесу.
✓Практичний досвід залучення та утримання VIP-клієнтів банку,
підвищення рівня їх обслуговування.
✓ Досвід у забезпеченні виконання планів продажу банківських продуктів
та виконанням KPI.
✓ Навички активного продажу, проведення переговорів та презентацій
✓ Досвід налагодження взаємодії з внутрішніми службами банку.
✓ Досвідчений користувач ПК та операційних систем банку.

◼ Управління відділом
◼ Створення нових сегментів (клубів)
◼ Приймання та аналіз документів
◼ Продаж банківських продуктів
◼ Основи діловодства
◼ Виконання бюджету
◼ Основи фінансового моніторингу
◼ Системи Банк-Клієнт
◼ Підвищення рівня обслуговування
◼ Основи страхування
◼ Залучення нових клієнтів
◼ Обслуговування клієнтів (VIP)
◼ Збільшення прибутковості
◼ Пошук пріоритетних напрямків
◼ Виконання планів продажу (КРІ)
◼ Взаємодія з внутрішніми службами банку

➢ Організаційні навички
➢ Комунікативність
➢ Вміння працювати в команді
➢ Здатність до швидкого навчання
➢ Вміння зацікавити та залучити клієнта
➢ Досвід роботи з VIP-клiєнтами
➢ Володіння інструментами продажів

Образование

Харківській національний автомобільно-дорожній універсітет

Управління та бізнесу, Харків
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet CRM Документообіг Приват24

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

АТ КБ «ПРИВАТБАНК», м. Вишневе 2011 – донині Заступник керівника відділення 12.02.2015 – донині
з обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів
• Здійснюю організаційну роботу щодо забезпечення роботи керівника та відділу з обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів.
• Займаюся діловодством щодо забезпечення роботи керівника відділення з обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів.
• Контролюю процеси надання банківських послуг VIP-клієнтам відділення та здійснення банківських операцій.
• 3абезпечую регулярні комунікації та підтримую відносини з клієнтами з метою збереження їх лояльності до банку.
• Здійснюю обліково-аналітичну роботу щодо роботи відділення.
• Виконую вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик- менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів (одержаних злочинним шляхом), фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення тощо.

Провідний фахівець 01.09.2013 – 12.02.2015
по обслуговуванню індивідуальних VIP-клієнтів
• Організувала роботу з діючими та потенційними клієнтами для збільшення обсягів продажу банківських продуктів.
• Надавала банківські послуги VIP-клієнтам банку та проводила персональний супровід щодо їх банківських операцій.
• Організувала роботу з діючими та потенційними клієнтами для збільшення обсягів продажу банківських продуктів.
• Здійснювала відкриття банківських рахунків у PREMIUM-сегменті.
• Забезпечила стабільне виконання бюджетних показників.
• Залучила нових клієнтів Premium-класу.
• Покращила банківський сервіс для постійних клієнтів.
• Забезпечила персональний сервіс та супровід VIP-клієнтам.
• Організувала продажі банківських продуктів VIP-клієнтам.
• Збільшила обсяги продажів страхових полісів (ОСЦПВ, страхування нерухомості, життя).
• Забезпечила належне ведення поточних рахунків, депозитів фізичних осіб.
• Забезпечила виконання плану продажів відділенням.

Старший спеціаліст 01.07.2013 – 01.09.2013 по обслуговуванню індивідуальних VIP-клієнтів (бізнес- обслуговування)
• Забезпечила виконання показників згідно з встановлених KPI.
• Здійснювала продаж банківських продуктів та послуг VIP-клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування: консультування,
перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб.
• Забезпечила правильне та точне введення даних клієнтів у базі
даних банку.
• Дотримувалася вимог щодо стандартів та рівня якості
обслуговування клієнтів, які затверджені банком.
• Своєчасно та належним чином виконувала розпорядження
керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей
та завдань.
• Працювала у напрямку пошуку потенційних клієнтів.
• Здійснювала роботу з постійними клієнтами, направлену
на максимальне задоволення їх потреб та підтримку довгострокової
співпраці.
• Пройшла корпоративні тренінги щодо продуктів та послуг банку.
• Забезпечила дотримання комерційної таємниці та нерозголошення
конфіденційної інформації.
Провідний фахівець з 10.06.2013 – 01.07.2013
індивідуального бізнесу відділення
• Розробила індивідуальні системи роботи з представниками бізнесу.
• Складала обов'язкову звітність щодо роботи провідного фахівця
відділення.
• Консультувала клієнтів (осіб-підприємців).
• Залучала нових корпоративних клієнтів для їх комплексного
обслуговування.
• Збільшила обсяги продажу банківських продуктів для малого та
середнього бізнесу на понад 30%.
Старший фінансовий консультант 10.07.2012 – 10.06.2013
з продажу послуг GOLD-клубу
• Залучила клієнтів на обслуговування в Gold-клуб.
• Збільшила обсяг продажів карт класу Gold на 40%.
• Здійснювала залучення коштів клієнтів на депозитні вклади,
відповідно до встановлених нормативів.
• Забезпечила охоплення клієнтів Gold-клубу обов'язковими
додатковими послугами: Приват-24, Mobile-banking, People.Net.
• Збільшила обсяги продажів банківських продуктів за напрямками: Авто в кредит, Іпотека, VIP-обслуговування та інших по cross-
selling.
• Забезпечила якісне обслуговування клієнтів Gold-клубу.
• Надавала персональну допомогу у вирішенні питань та проблем у
процесі обслуговування клієнтів.
• Здійснювала постійний моніторинг простроченої та проблемної
заборгованості, передавала дані до служби безпеки банку. Фінансовий консультант 15.03.2011 – 10.07.2012
з продажу послуг GOLD-клубу
• Забезпечила розширення клієнтської бази.
• Уклала договори надання банківських послуг та договори
кредитування з ФОП та юридичними особами.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: