Ганна
HR-менеджер
- Город:
- Сумы
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9127093
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Кожушко Ганна Іванівна
Дата народження:
18.10.1988
Сімейний стан:
незаміжня
Адреса:
Вінницька обл., Балаклійський р-н, вул. Харківська
Телефон:
[
e-mail:
[
Мета: працевлаштування на посаду HR менеджер
Ключові вміння та навички:
Знання постанов, розпоряджень, наказів, методичних та інших керівних матеріалів, нормативних документів з документаційного забезпечення управління; порядку планування, проектування і технології роботи на базі організаційної та обчислювальної техніки служб документаційного забезпечення управління; методів розроблення їх оптимальних структур; методів дослідження, аналізу, проектування і розвитку документаційних систем, стандартів на уніфіковані системи документації; порядку оформлення, класифікації, збереження, експертизи цінності документів; організації архівної справи; нормативних і методичних документів з проектування та експлуатації автоматизованих інформаційних систем управління; основи програмування, методів проектування і актуалізації баз і банків даних; основи управління, ергономіки, соціальної психології, соціології, трудового законодавства; документоутворення; організацію державних установ і громадських організацій, економічні і правових аспектів їх діяльності; вітчизняний і світовий досвід у сфері документаційного забезпечення управління.
Уміння розробляти та впроваджувати технологічні процеси роботи з документами і документною інформацією на підставі використання організаційної та обчислювальної техніки: з обліку, контролю виконання, оперативного збереження, довідкової роботи. Брати участь у плануванні, організації і вдосконаленні діяльності служби документаційного забезпечення управління. Здійснювати контроль за станом діловодства у структурних підрозділах. Готувати пропозиції із забезпечення ергономічних умов праці, раціоналізації робочих місць працівників служби документаційного забезпечення управління.
Розробляти уніфіковані системи документації і табелі документів різного призначення і рівня управління, класифікатори документної інформації. Організовувати впровадження, вести (у тому числі автоматизоване) і розвиток системи документації, яка включає також документи на машинних носіях і класифікатори документної інформації. Вживати заходи щодо впорядкування складу документів та інформаційних показників, скорочення їх кількості та оптимізації документопотоків. Брати участь у відбиранні документів, які передаються на державне зберігання, організації поточного збереження й експертизі наукової та практичної цінності документів.
Брати участь у постановці задач, проектуванні, експлуатації та вдосконаленні (у частині інформаційного забезпечення) автоматизованих інформаційних систем і систем управління, а також нових інформаційних технологій (у тому числі без паперових), які базуються на застосуванні обчислювальної і мікропроцесорної техніки, проектуванні й актуалізації баз банків даних. Вивчати та узагальнювати передовий вітчизняний і світовий досвід у сфері документаційного забезпечення управління, розробляє нормативно-методичні матеріали з документаційного забезпечення. Брати участь у роботі з підбору, розстановки і підвищення кваліфікації кадрів служби документаційного забезпечення управління; знання правил етикету.
Досвід роботи
Період та назва організації:
2015-2020
Сумська дирекція УДППЗ "Укрпошта"
Посада:
заступник начальника ВПЗ №21
Функціонал:
ведення звітності;
робота з клієнтами;
ведення інструктажів.
2006-2013
Сумський поштамп-центр поштового зв'язку
Посада:
заступник начальника ВПЗ №24
Функціонал:
ведення звітності;
робота з клієнтами;
ведення інструктажів.
Освіта
Період та назва навчального закладу:
2003-2006
Сумське вище професіне училище будівництва та дизайну
Спеціальність:
діловод, секретак керівника, секретар-друкарка
Навички роботи на комп’ютері:
робота з оргтехнікою, досвідчений користувач ПК.
Іноземна мова:
Українська - вільно володію
Російська - вільно володію
Особисті якості:
Пунктуальна, Спостережливість, добросовісність, комунікабельність, оперативність, уважність, відповідальність; раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці; дотримання норм технологічного процесу; надійність; доброзичливість; стійкість до стресу.
Похожие кандидаты
Керівник, інспектор відділу кадрів
20000 грн, Сумы
Менеджер по персоналу, экономист
15000 грн, Сумы
Рекрутер, консультант з підбору персоналу
Сумы, Днепр
,
еще 8 городов
HHR, HR-generalist, менеджер з персоналу
Сумы
Інспектор відділу кадрів, діловод
14000 грн, Сумы
Інспектор відділу кадрів, діловод
13000 грн, Сумы