Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Марина

Директор з маркетингу, маркетолог

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з маркетингу

с 12.2022 по наст. время (1 год 5 месяцев)
Страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка плану маркетингу та бюджету на маркетинг та рекламу;
•Створення нового корпоративного сайту компанії з e-com блоком;
•Онлайн-маркетинг: аналіз ефективності рекламних кампаній в онлайн каналах, побудова звітності, налаштування нових онлайн кампаній, лідогенерація, виконання планів продажів;
•Участь у інтеграції CRM-системи, роботи з налаштування маркетингових процесів в CRM;
•Дослідження методом Mistery Shopping;
•PR-активності: написання постів, підготовка презентацій та комерційних пропозицій для клієнтів, робота з запитами журналістів, написання та розміщення прес-релізів тощо;
•Ведення ко-брендингових проектів;
•Забезпечення бізнес-юнітів компанії всією необхідною маркетинговою та рекламною підтримкою

Проектна робота, маркетолог, консультант з маркетингу

с 02.2020 по наст. время (4 года 3 месяца)
проектна робота, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•Аналіз ринку та конкурентної ніші;
•Складання портрету цільової аудиторії;
•Підготовка технічного завдания (ТЗ) для наповнення продукту: ТЗ для разробки кабінету користувача, навігація по кабінету, візуалізація, тестування, написання ТЗ для доопрацювання продукту;
•Розробка маркетингової концепції: опис, УТП, креативи тощо;
•Підготовка брифу для створення сайту, брифування подрядників, підготовка ТЗ для лендінгу, контроль за реализацією;
•Складання семантичного ядра, наповнення сайту контентом з урахуванням семантики, розробка презентаційних матеріалів;
•Розробка стратегії просування продукту по кажному з етапів воронки продажів: підготовка контенту для кажного каналу комунікацій, створення і налаштування рекламних кабінетів, запуск рекламних кампаній, їх оптимізація й аналіз;
•Планування й оптимізація бюджету тощо.

Начальник управління маркетингу та комунікацій

с 02.2016 по 09.2019 (3 года 7 месяцев)
ПАТ «Промінвестбанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Антикризовий PR: розробка стратегії комунікацій по виведенню банку з кризової ситуації в результаті масованої PR-атаки; складання плану активності, написання PR-матеріалів;
•Моніторинг інформаційного поля банку, написання прес-релізів, робота з запитами журналістів;
•Внутрішній PR: скрипти для регіональної мережі по антикризовій комуникації;
•Розробка плану маркетингу та бюджету на маркетинг та рекламу;
•Розробка та втілення проектів з утримання та повернення клієнтів;
•Роботи із запуску нового сайту: доопрацювання інтерактивних сервісів, вичитка матеріалів, написання текстів в різні розділи сайту, підготовка внутрішніх процедур по супроводженню та підтримці сайту;
•Участь в створенні мобільного додатку для Інтернет-банкінгу: технічне завдання, навігація, візуалізація, підготовка дизайн-макетів, наповнення інформацією для клієнтів;
•Трейд-маркетинг: забеспечення точок продажу POS-матеріалами;
•Стимулювання продажів: різноманітні мережеві маркетингові активності;
•Бюджетування;
•Організація роботи управління маркетингу (4 особи).

Директор з маркетингу

с 07.2015 по 01.2016 (6 месяцев)
Страхова компанія «ОРАНТА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка плану маркетингу й бюджету на маркетинг та рекламу;
•Розробка плану просування продуктів страхової компанії на ринку;
•Моніторинг активності конкурентів (новинна активність, активність в соціальних мережах, продуктова активність, акції, Mystery Shopping тощо.)
•Розробка формату оформлення нових відділень компанії (створення нового бренд-бука із зовнішнього оформлення);
•Розробка нових віжуалів і рекламних матеріалів;
•Забезпечення відділень компанії усією необхідною рекламно-сувенірною продукцією;
•Стимулювання попиту продуктів компанії: розробка та проведення акцій для клієнтів, партнерів та агентів;
•Робота з агентською мережею: розробка матеріалів для агентів, рекламної продукції, акцій із стимулювання агентів;
•Створення нового сайту (Інтернет-магазин компанії: бриф, технічне завдання, підготовка й налагодження пов’язаного з цим бізнес-процесу);
•PR-активність: роботи по наповненню внутрішнього корпоративного видання, написання й розсилка релізів, новин для сайту, оновлення інформації на сайті, робота із запитами журналістів.

Начальник департаменту маркетингу та реклами

с 08.2007 по 10.2013 (6 лет 2 месяца)
АТ «Дельта Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•просування банківських продуктів та послуг на ринку: розробка стратегії виведення нових продуктів на ринок, підтримка існуючих продуктів банку в розрізі бізнес-одиниць (роздрібна мережа, корпоративний бізнес (КБ), малий та середній бізнес (МСБ), Private Banking);
•внутрішній PR: декілька видавництв для співробітників, благодійні проекти;
•зовнішній PR: комунікація з представниками ЗМІ, проведення прес-конференцій, спільних заходів з партнерами, висвітлення значимих подій банку в ЗМІ, інформаційні видання для клієнтів тощо;
•крупномасштабні соціальні проекти банку: розробка вектору розвитку соціальної активності, затвердження, реалізація, висвітлення в ЗМІ;
•розробка та втілення стратегії присутності банку в соціальних мережах;
•створення сайту з нуля та послідуюче його адміністрування: інформаційне наповнення, розробка інтерактивних сервісів (калькулятори, заявки на продукти, опитувальники, інтеграція сервисів із внутрішніми IT-системами банку тощо);
•виробництво ТВ-роликів, запуск масштабних ТВ-кампаній із підтримкою різноманітними каналами комуникацій, в тому числі Інтернет-маркетинг;
•директ-маркетингові проекти: утримання, кросс-продажі, залучення нових клієнтських груп, механіки стимулювання попиту на банківські продукти тощо;
•розробка програм лояльності для клієнтів, участь в ко-брендингових кампаніях з партнерами;
•трейд-маркетинг: забезпечення точок продажів POS-матеріалами, стимулювання збуту;
•BTL-активності (застосування комплексу різноманітних механік);
•розробка бренд-буків для різноманітних каналів продажів банку (відділення роздрібного каналу продажів, VIP-відділення, кредитні центри, відділення Private Banking);
•бюджетування: зведені витрати на маркетинг плюс бюджети в розрізі бізнес-одиниць;
•підготовка й проведення презентацій для Ради Директорів банку: заплановані рекламні та маркетингові кампанії й заходи, ефективність маркетингових проектів тощо;
•організація роботи департаменту маркетингу та реклами (15 осіб).

Головний спеціаліст відділу маркетингу управління корпоративного бизнесу

с 09.2005 по 07.2007 (1 год 10 месяцев)
Укрсоцбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•розробка концепції втілення програми лояльності для корпоративних клієнтів;
•робота над створенням клубів для корпоративних клієнтів (ідеи, концепції, контент Інтернет-сторінки тощо);
•розробка та проведення маркетингових досліджень в рамках програми лояльності для VIP-клієнтів (поліпшення якості обслуговування - 14 анкет за різними продуктовими напрямками);
•розробка плану маркетингу та бюджету на рік;
•планування, проведення та аналіз ефективності рекламних заходів (підтримка продуктів корпоративного бізнесу);
•моніторинг банківського ринку (розробка концепції збору інформації, обробка даних);
•пошук та придбання спеціалізованих баз даних;
•організація та підготовка заходів в рамках виставок та семінарів тощо.

Молодший спеціаліст відділу маркетингових досліджень

с 07.2004 по 06.2005 (11 месяцев)
Консалтингова компанія «Prado Marketing» в складі холдингу «Prado Group», Вся Україна (Маркетинг, реклама, PR)

•участь у всіх етапах маркетингових досліджень ринків по різним тематикам (топливо, енергетика, навігація, судобудівництво, нерухомусть та ін.);
•збір інформації, її систематизація й аналіз;
•інформаційні запити в державні органи і комерційні служби, обробка запитів;
•складання баз даних постачальників, конкурентів, потенційних користувачів тощо;
•фільтрація баз даних;
•складання анкет;
•постановка задач службі інтервь’юерів та координація її роботи;
•аналіз зібраної інформації;
•написання звітів для клієнтів по проведеним дослідженням й оглядам ринків.

Образование

Національний технічний університет України “КПІ”

Факультет менеджменту та маркетингу, економіст-маркетолог, Київ
Высшее, с 1994 по 2000 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Google Digital Workshop

2019

Google Analytics Academy (advanced level)

2019

3)Сертифікат про проходження курсу «Спеціаліст з Інтернет-маркетингу» (Академія WebPromoExperts)

2021

Знания и навыки

Контент-менеджмент Ведення соціальних мереж Проведення презентацій Проведення рекламних кампаній Бренд-менеджмент SMM Написання прес-релізів Націленість на результат Висока мотивація Постійне навчання й підвищення своїх особистих компетенцій Уміння працювати в режимі багатозадачності Системність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — выше среднего
  • Французский — средний

Дополнительная информация

Досвід роботи в маркетингу понад 17 років.
Компетенції: стратегічний маркетинг, брендинг, маркетингові
дослідження, маркетингове планування, просування продуктів та послуг,
стимулювання продажів, внутрішній та зовнішній PR
(в т.ч. антикризовийPR), ведення великомасштабних соціальних та
благодійних проектів, Інтернет-маркетинг, трейд-маркетинг, робота з регіональною мережею тощо.

Вакансії, що розглядаються: позиції в сфері развитку бізнесу та маркетингу (можлива проектна робота).

Особисті компетенції: націленість на результат, багатозадачність (одночасно можу вести сама й паралельно керувати декількома проектами), висока мотивація, постійне навчання й підвищення свого особистого рівня компетенцій, системний підхід до роботи, відмінні лідерські якості, самостійність, ініціативність, відповідальність, вміння вести за собою команду й мотивувати на результат.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: