Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 марта 2024

Роман

Керівник виробництва, відділу закупівель, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець депертаменту закупівель

с 01.2022 по наст. время (2 года 3 месяца)
Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

проведення конкурсів цінових пропозицій та інших видів закупівель відповідно до процедури Банку;
моніторинг ринку пропозицій товарів / послуг, презентація результатів закупівель Конкурсній Комісії;
аналіз потреб внутрішнього клієнта;
координація співпраці Банку з ключовими партнерами, перегляд умов , проведення переговорів;
підготовка договорів та їх узгодження;
облік, ведення і зберігання документації у в програмному комплексі;
підготовка та надання звітної документації, контроль за коректністю даних;

Менеджер із закупівель (проектна робота)

с 07.2021 по 11.2021 (4 месяца)
ТОВ Фудз Юкрейн, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Проектна робота, мета проекту відкрити 4 кухні.

складання та затвердження (захист) бюджету з відкриття кухонь;
проведення тендерів для акредитації постачальників за допомогою тендерних майданчиків https://smarttender.biz; https://www.aps-smart.com;
погодження/підписання договорів на закупівлю/постачання (технологічне обладнання, інвентар для кухні, меблі з нержавіючої сталі та супутні матеріали для відкриття (господарські розхідники, упаковка тощо));
оформлення супутніх документів;
контроль розрахунків із контрагентами;

Менеджер з закупівель

с 08.2020 по 07.2021 (11 месяцев)
ТОВ Подавач, Киев (Лісова промисловість, лісообробка)

Функціональні обов'язки:

Управлінні господарською діяльності підприємства (завод+офіс). Займався організацією розширення у зв'язку зі зростанням компанії як виробництва, так і офісу, а саме пошук приміщень, що відповідають вимогам компанії.



Адміністрування виробництва та офісу, а саме:



комунікація з орендодавцями та комунальними службами (постачальники електроенергії, постачальники води, прибирання офісу та виробничих площ);
підписання договорів, отримання рахунків, контроль оплати;
комунікація із сервісними компаніями (дрібні ремонти, обслуговування обладнання тощо);
організація робочих місць новим співробітникам чи модернізація існуючим;
закупівля господарських витратних матеріалів та канцелярські товари;
закупівля меблів;
закупівля обладнання;
безперебійне забезпечення виробництва сировиною та матеріалами відповідно до плану виробництва;
формування оптимальної партії постачання;
оформлення супутніх документів;
контроль залишків на складах;
контроль розрахунків із контрагентами;
аналіз ринку, моніторинг ринку, формування ціни;
проведення тендерів (https://smarttender.biz/https://www.aps-smart.com);
організація ремонтно будівельних робіт;
організація переїздів;
координація договірної діяльності з постачальниками та підрядниками;
ведення господарської діяльності.

Керівник виробництва

с 12.2018 по 08.2020 (1 год 8 месяцев)
ТОВ "СЛ Трейд", Київ (Лісова промисловість, лісообробка)

Як керівник виробництва у мій функціонал входило адміністрування всього виробничого процесу включаючи і господарську частину (комунікація з орендодавцями, організація ремонтних робіт, контроль чистоти та порядку на території підприємства та робочих місць тощо).



Організація робочих місць для продуктивної роботи працівників.

Складання річного плану виробництва та щомісячне коригування на підставі планових продажів, отриманих від комерційного відділу.

Формування графіка виробництва, на його підставі постановка завдань виконавцям та контроль за виконанням поставлених завдань.

Ведення закупівельної діяльності.

Ведення господарської діяльності.

Контроль якості виробленої/готової продукції.

Облік матеріалів та ведення документообігу виробництва (графіка замовлень, табель обліку робочого часу, звіти виробництва, інвентаризація щомісячної/річної).

Організація роботи команди із 20-30 осіб.

Керівник відділу закупівель

с 11.2016 по 11.2018 (2 года)
ТОВ Сінергія, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

побудова системної роботи постачання на будівельні майданчики;
проведення тендерів на постачання ТМЦ та послуг;
своєчасне забезпечення ТМЦ та будівельними механізмами будівельних майданчиків;
організація та контроль переміщень корпоративного транспорту;
організація та контроль складського господарства.

Комерційний менеджер(закупівлі)

с 09.2014 по 10.2016 (2 года 1 месяц)
RetailGroup, Киев (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

проведення тендерів (ремонтно/будівельні роботи, технологічне обладнання, торгові стелажі, акваріуми, інвентар для кухні, меблі з нержавіючої сталі та супутні матеріали);
організація ланцюга закупівлі, доставки тощо.
проведення аналізу/моніторингу цін/постачників;
укладання договорів.

Головний менеджер комерційного відділу

с 03.2012 по 08.2014 (2 года 5 месяцев)
ТОВ "ТАГРОН", Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки у цьому Агро холдингу аналогічні попередньому місцю роботи.



Досягнення:

впровадження GPS-моніторингу автотранспорту та контролю використання палива, що дозволило зменшити витрату палива на 30%;
оптимізація логістичних процесів як усередині холдингу, так і між постачальниками.

Головний менеджер з постачання

с 06.2009 по 02.2012 (2 года 8 месяцев)
ТОВ "Валарс-Агроменеджмент", Киев (Сільське господарство, агробізнес)

організація безперебійного та ефективного функціонування 25-ти підприємств Агро холдингу в 6-ти областях;
підготовка та впровадження у «реальне життя» річного бюджету за своєю групою товарів та послуг;
контроль за виконанням бюджету та впровадження заходів щодо зменшення планових витрат;
підготовка та проведення тендерів на закупівлю;
постійний аналіз та моніторинг ринку, аналіз ціноутворення;
формування вигідних цін та умов для Агро холдингу;
контроль залишку та формування оптимальної партії поставок;
контроль за оформленням всіх супутніх документів;
контроль за рухом продукції;
контроль за розрахунками з контрагентами.


Групи товарів, закупівлею яких я займався:

ПММ (бензин, дизельне паливо, масло);
с/г техніка, навісні та причіпні агрегати до техніки;
запасні частини;
спецодяг;
а також плановими та позаплановими ремонтними роботами на підприємствах.
Також займався питаннями з обслуговування автопарку: проведення ТО, страхуванням, постановкою на облік, гарантійним та післягарантійним обслуговуванням та поточними питаннями щодо автопарку.

Менеджер відділу матеріально-технічного забезпечення

с 06.2006 по 11.2008 (2 года 5 месяцев)
ЗАТ "Бориспільський автозавод", Киев (Машинобудування)

Обов'язки:

безперебійне забезпечення виробництва сировиною та матеріалами відповідно до плану виробництва;
формування оптимальної партії постачання;
оформлення всіх супутніх документів;
контроль залишків на складах;
контроль розрахунків із контрагентами;
аналіз ринку, моніторинг ринку, формування ціни
підготовка матеріалів та проведення тендерів;
координація договірної діяльності з постачальниками та підрядниками.
Досягнення:

оптимізував товарні залишки на складах;
зниження собівартості кінцевого виробу;
вирішено проблему з неліквідами та з відходами виробництва.

Образование

Київський Національний Економічний Університет

Менеджмент організациій, Киев
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)

Магістр

Дополнительное образование и сертификаты

СТВОРЕННЯ БЕРЕЖЛИВОГО ВИРОБНИЦТВА МЕТОДОЛОГІЯ КАЙДЗЕН

2020

АВК

2022

Знания и навыки

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Internet Explorer САПР 1С:Бухгалтерия Бухгалтерский учет Вчасно

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Моя мета – підтримувати найкращі умови роботи з постачальником для своєї компанії. Підсумком цього буде конкурентоспроможність та прибуток, а також економія грошей, часу та людських ресурсів організації. Постачальнику має бути вигідна наша співпраця для виконання зобов'язань, розвитку та реалізації власних завдань.

Я – обличчя компанії. У відносинах із постачальниками я буду чесний, відкритий, конструктивний, націлений на вирішення завдань, а не на демонстрацію значущості та амбіцій.

Я відповідаю за створення ринкової цінності моєї компанії, а також за формування бізнес-середовище яке мене оточує.

Сімейний стан - одружений, є дитина.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: