Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2023 Файл

Олександр

Начальник юридичного відділу, директор з персоналу, адміністративний

Возраст:
35 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Данько Олександр Олександрович

Дата народження: 14.04.1989
Місто: Харків
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

Червень 2006 – червень 2011 ХНПУ імені Г.С. Сковороди, факультет «юридичний», спеціалізація «правознавство», кваліфікація «юрист»

Додаткова кваліфікація:

Свідоцтво на право зайняття адвокатською діяльністю, видане 26.03.2019 року Радою адвокатів Полтавської області.

Досвід роботи:

Державний виконавець, старший державний виконавець

Березень 2010 – червень 2013, ВДВС Харківського РУЮ Харківської області, м. Мерефа, Харківська область.

Примусове виконання рішення суду майнового та немайнового характеру.

Провідний юрисконсульт, заступник начальника юридичного відділу

Лютий 2014 – листопад 2014, ДП «Завод імені В.О. Малишева»

Консультування керівництва та працівників з правових питань
Представництво підприємства в судах загальної юрисдикції, адміністративних та господарських судах різних інстанцій;
Взаємодія з контролюючими органами;
Взаємодія з правоохоронними органами;
Представництво інтересів підприємства у кримінальних провадженнях;
Розробка проектів договорів;
Розробка проектів інструкцій, положень;
Участь в перемовинах при вирішені юридичних питань підприємства;
Супровід процедури банкрутства підприємства;
Супровід податкових перевірок підприємства.

Юрисконсульт

Травень 2015 – червень 2019 КП «Комбінат дитячого харчування»
Консультування керівництва та працівників з правових питань
Представництво підприємства в судах загальної юрисдикції, адміністративних та господарських судах різних інстанцій;
Взаємодія з контролюючими органами;
Взаємодія з правоохоронними органами;
Представництво інтересів підприємства у кримінальних провадженнях;
Розробка проектів договорів;
Розробка проектів інструкцій, положень;
Участь в перемовинах при вирішені юридичних питань підприємства;
Відстоювання інтересів підприємства підчас перевірок контролюючими органами .
Розроблення антикорупційних програм.

Начальник відділу правових відносин та претензійно – позовної роботи

Червень 2019 – грудень 2022 року, ДП «Завод імені В.О. Малишева»

Організація роботи відділу правових відносин та претензійно – позовної роботи.
Контроль за виконанням своїх обов’язків працівниками відділу правових відносин та претензійно – позовної роботи;
Консультування керівництва та працівників з правових питань
Представництво підприємства в судах загальної юрисдикції, адміністративних та господарських судах різних інстанцій;
Взаємодія з контролюючими органами;
Взаємодія з правоохоронними органами;
Представництво інтересів підприємства у кримінальних провадженнях;
Розробка проектів договорів;
Розробка проектів інструкцій, положень;
Участь в перемовинах при вирішені юридичних питань підприємства;
Відстоювання інтересів підприємства під час перевірок контролюючими органами .
Супровід процедури банкрутства підприємства;

Радник генерального директора з питань банкрутства

Грудень 2022 по теперішній час .

Консультування керівництва з правових питань;
Супровід процедури банкрутства підприємства

Додатково:

В.о. директора з персоналу та адміністративно соціальних питань
(сім підпорядкованих підрозділів загальною чисельністю 200 працівників)

Серпень 2021 – грудень 2022, ДП «Завод імені В.О. Малишева»

Організація роботи управління по роботі з персоналом та контроль за їх діяльністю;
Організація роботи відділу з управління активами та контроль за їх діяльністю;
Організація роботи PR-відділу та контроль за їх діяльністю;
Організація роботи адміністративно – господарського відділу та контроль за їх діяльністю;
Організація роботи відділу з житлово-комунальних питань (власна соціальна сфера)
Організація роботи Філії «Комбінат громадського харчування» та контроль за їх діяльністю;
Організація роботи відділу документального забезпечення та контроль за їх діяльністю;

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, уміння скерувати працівників на результат, здатність працювати з великою кількістю інформації, вільне володіння ПК

Додаткова інформація:

Сімейний стан: не одружений
Діти: не має
Водійське посвідчення: категорія В з 2013 року
Власне авто: так
Можливість відряджень: так
Можливість переїзду: так

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: