Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 декабря 2023 Файл

Еліна

Заступник директора, бухгалтер з первинної документації

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Рябко Еліна Василівна

Повна зайнятість
Часткова зайнятість
Дистанційна робота

Посада

Заступник директора,
Бухгалтер з первинної документації,
Помічник бухгалтера

Бажаний дохід
від 20 000 грн.
Контактний телефон
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місто проживання
Київ
Сімейне положення
Заміжня
Вік
43

Досвід роботи
Період
Місце роботи / посада
Посадові обов’язки
04.2019р. – с.д.
ТОВ «КРАФТ ЕКСПЕРТ»

Заст.директора
• ведення первинної бухгалтерії;
• часткове ведення управлінського обліку;
• склад, закупівля необхідних матеріалів для виробництва та офісу;
• договірна діяльність підприємства;
• ведення маркетингової діяльності підприємства та соц.сторінок;
• робота з клієнтською базою;
• ведення документообігу п-ва.

КП «КИЇВПАСТРАНС»:

-закупівлі / тендери;
-проведення аналізу виробничої/фінансової діяльності філій;
-оформлення процедури страхування рухомого складу філій та контроль;
-аналіз використання структурними підрозділами та філіями підприємством ПММ, виставлення рахунків-фактур
03.2010р.- 01.2014 р.
Служба утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури

Заст. начальника виробничого підрозділу з утримання рухомого складу філій

04.2009р.-03.2010р.
Управління з координації закупівель

Начальник управління закупівель

АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»:
-впровадження та супровід банківських продуктів, спрямованих на розвиток касового обслуговування клієнтів;
-проведення аналізу касового обслуговування клієнтів банку;
-контроль над оплатою клієнтами комісій за надане банком касове обслуговування;
-розгляд звернень клієнтів щодо касового обслуговування їх поточних рахунків та проведення процедури встановлення/продовження/скасування індивідуальних тарифів.
-складання нормативної документації щодо діяльності департаменту
09.2004р.-02.2009р.

Департамент корпоративного та роздрібного бізнесу з готівкою

Начальник відділу впровадження та супроводу банківських продуктів

Департамент моніторингу та управління готівкою

Начальник сектору
Економіст

Освіта
1999-2004 рр.
Національний Університет
Харчових Технологій
м. Київ

Факультет «Економіка та Менеджмент»

Спеціальність «Менеджмент організацій»

Магістр

04.2019р.-06.2019р.

Бухгалтерські курси 1:С 8.3

Професійні та інші навички:
• 1С:8.3 (бухгалтерській та управлінській обліки: виробництво, склад, роздрібна та оптова торгівля підакцизним товаром);
• MS Office (Word/Excel), Google Таблиці;
• ведення електронного документообігу в «Вчасно»;
• використання для ведення соціальних мереж спеціальних програм (Canva, VistaCreate, Storybeat та ін.);
• Водійські права категорії В.

Особисті якості:
Пунктуальна, відповідальна, дисциплінована та чесна, відкрита до нових знань, ініціативна, комунікабельна та ввічлива, сумлінно виконую поставлені завдання, уважна, акуратна та не конфліктна; люблю творити: шити, вишивати бісером, в'язати, малювати, пекти та інше, що пов'язано з творчим поривом, тому посидюча, наполеглива та стресостійка.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: