Внимание! Через 3 минуты мы остановим работу сайта, чтобы улучшить его. Work.ua возобновит работу в 22:30.
Пожалуйста, извините за временные неудобства.

Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 февраля 2023 Файл

Олексій

Керівник відділу закупівель, категорійний менеджер

Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ястремський Олексій Олегович

Вік : 40 років
Сімейний стан – одружений, діти - маю доньку
Контактні телефони: мобільний [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Бажана посада: Керівник відділу закупівлі, Категорійний менеджер, Менеджер – шукаю дистанційну роботу

Резюме : 15-річний досвід роботи в ритейлі в області закупівель товарів повсякденного попиту, ведення перемовин з постачальниками, формування ефективного асортименту, управління персоналом, формування бюджетів, розвиток товарів власної торгової марки, відкриття нових магазинів різного формату.

Ключові компетенції: Лідерство, клієнтоорієнтованість, націленість на результат, вирішування проблеми та пошук безпрограшних рішень, сильні аналітичні навички, стратегічне планування, управління проектами.

Досвід роботи:

04.2020 – 09.2022
ТОВ МХП
Посада: Керівник напрямку роздрібних операцій проекту «Утрафранчайзінг» управління по роботі з франчазі.
Кількість підлеглих 18

Обов’язки:
Відкриття нових франчайзингових магазинів «М’ясомаркет»;
Формування асортиментної, цінової та промо політик;
Аналіз, розрахунок та планування комерційних показників по моделі;
Пошук постачальників для покриття потреб франчазі;
Поліпшення комерційних умов з діючими постачальниками. Ведення ключових перемовин, щодо співпраці з провідними брендами, як представленими в мережі, так і новими на ринку торгівлі. У разі необхідності, супровід домовленостей;
Постановка завдань, контроль виконання згідно асортиментної, цінової та промо політик;
Розвиток власної торгової марки через оптимізацію асортименту для покращення цінового іміджу, впізнаності бренду і збереження комерційного доходу;

Досягнення:

Відкрито з 07.2020 та по теперішний час 180 магазинів;
80% відкритих магазинів відповідають плановій моделі по дохідності;
Проведено перемовини з більш як 130 компаніями в Україні;
Покращені умови співпраці з діючими постачальниками франчазі в середньому на 8% зі збереженням вхідних цін на товари;
З початку бойових дій (24.02.202) вдалося забезпечити всі діючи магазини товарами.

12.2017 – 03.2020
ТОВ Ашан Гіпермаркет Україна
Посада: Керівник відділу товарів широкого вжитку (FMCG)
Кількість підлеглих 14

Обов’язки:

Управління відділами – Бакалія, Алкоголь, Напої, Хімія, Косметика, Товари для дітей, Товари для тварин, Товари світу, Біо товари.
Аналіз і розрахунок комерційних показників за напрямками.
Постановка завдань, контроль виконання згідно стратегії підприємства.
Відкриття нових торгівельних об’єктів формату гіпермаркет кількість 1, супермаркет кількість 1, магазин у дому кількість 2.
Поліпшення комерційних умов за діючими контрактами. Ведення ключових переговорів, щодо співпраці з провідними брендами, як представленими в мережі, так і новими на ринку торгівлі. У разі необхідності, супровід домовленостей;
Підбір, співбесіди персоналу.
Участь у впровадженні проектів «Товари Світу», «Прикаса», «Програма лояльності».
Покращення асортиментної матриці згідно з потребами клієнтів та конкурентного середовища.
Розвиток власної торгової марки через оптимізацію асортименту для покращення цінового іміджу та боротьби з конкурентами і збереження комерційного доходу.

Досягнення:

Впровадження та розвиток проекту «Прикаса» з додатковим прибутком у 2019 році. В плані поліпшення умом зі збільшенням прибутку на 20 % у 2020 році.
Підготовка та впровадження проекту «Програма лояльності» з інвестиціями від партнерів «Х». Планування інвестицій на 2020 рік.
Поліпшення комерційних умов на перемовинах 2019 року в середньому на 10%
05.2016-2017
ТОВ «Група Рітейлу України». (Гіпермаркети Караван)
Посада: Директор департаменту з постачання керуючої компанії.
Кількість підлеглих 42.

Обов’язки:

Планування річного бюджету департаменту, відповідальність за формування комерційної частини бюджету підприємства та його виконання.
Участь у формуванні планів з придбання нових об’єктів торгівлі, їх відкриття, пошук регіональних постачальників, підготовка договорів, узгодження умов співпраці, вирішення спірних моментів.
Аналіз і розрахунок комерційних показників за напрямками.
Керування проектом розвитку Власної Торгової Марки.
Ведення ключових перемовин з новими постачальниками та поліпшення умов діючих контрактів.
Організація роботи департаменту, постановка завдань, контроль виконання керівникам відділів та менеджерами напрямків.
Підбір персоналу, проведення співбесід, аналіз та встановлення рівня заробітної плати підлеглим в департаменті.
Формування структури асортименту за принципами категорійного менеджменту. (Асортимент, мерчандайзинг, ціноутворення, маркетинг, сервіс).

Досягнення:

Поліпшення комерційних умов на +15% (2017/2016).
Підготовка до продажу компанії з втриманням необхідного товарообігу, комерційного доходу та зниження втрат (перемовини з постачальниками по зміні юридичної назви із збереженням комерційної частини, рівня сервісу та заліку взаємної заборгованості), втримання необхідної кількості персоналу до підписання угоди.

11.2013-04.2016
ТОВ «Група Рітейлу України». (Гіпермаркети Караван)
Посада: Начальник відділу з постачання ФРЕШ керуючої компанії
Кількість підлеглих 12.

Обов’язки:

Аналіз і розрахунок комерційних показників за напрямками на щомісячній основі.
Постановка завдань, їх контроль та виконання згідно з політикою підприємства
Відкриття нових торгівельних площадок формату гіпермаркет в ТРЦ кількість 3. Та формату магазин у дому в кількості 5.
Поліпшення комерційних умов за діючими контрактами. Ведення ключових перемовин, щодо співпраці з провідними брендами, як представленими в мережі, так і новими на ринку торгівлі;
Написання технічних завдань для розробки нових модулів в програмі 1С ІТ - відділом, з метою оптимізації технічних процесів в роботі менеджерів напрямків;
Створення інструкцій і Положень, як про відділ, так і про нововведення в структурі і функціонал відділу.
Підбір, співбесіди персоналу.
Участь в розробці мотивації для співробітників.

10.2007-11.2013
ТОВ «Адвентіс». (Гіпермаркети Караван)
Посада: Менеджер відділу постачання керуючої компанії (гастрономія, рибна продукція).

Обов’язки:

Ведення перемовин з національними менеджерами постачальників, підготовка, підписання договорів та контроль їх ведення згідно досягнутих домовленостей.
Проведення річних переговорів з покращенням комерційних умов (відтермінуванні, бонуси, логістика, маркетинг).
Аналіз ринку, пошук нових постачальників.
Відстеження виконання планових показників з продажу товарів групи.
Контроль вхідних цін через моніторинги конкурентів або наданої інформації з інших джерел, узгодження нових специфікацій з постачальниками.
Робота зі структурою асортименту, його ротація аналіз продажу, оборотність товару.
Узгодження проведення маркетингових акцій, їх рентабельність, контроль наявності товару.
Підбір асортименту згідно узгодженої асортиментної матриці.
Контроль фінансових операцій з постачальниками
Аналіз щоденних, тижневих, місячних продаж.
Формування звітів про виконану роботу.

11.2006-10.2007
ТОВ «Караван» (Гіпермаркети Караван)
Посада: Помічник менеджеру з постачання керуючої компанії (гастрономія, рибна продукція).

Обов’язки:

Контроль виконання поставок товару постачальниками, контроль вхідних цін, закриття проблемних документів, формування карток і заявки по введенню товару в каталог, повернення неліквідного товару.
Узгодження та занесення в систему 1С підтверджених графіків поставок товару, контроль їх виконання.
Узгодження та обробка акційних пропозицій постачальниками.
Узгодження з постачальниками штрафних санкцій передбачених угодою.
Узгодження з постачальниками графіка роботи мерчендайзерів.
Підготовка аналітичної інформації необхідної для аналізу проведення маркетингової активності, прийому нових специфікацій, роботи з поверненням.
Технічний супровід роботи менеджера.

02.2006-11.2006
ТОВ «Аметист Гранд» (Ресторан швидкого харчування «Трапезна»)
Посада: Заступник директора.

Обов’язки:

Формування річного бюджету.
Проведення переговорів з постачальниками сировини.
Проведення переговорів з постачальниками устаткування.
Контроль та виконання планів по доходу та витратам.
Управління рестораном, контроль якості продукції, контроль роботи персоналу, контроль стану торгівельного залу і обладнання, сприяння підвищенню продаж і прибутку шляхом забезпечення високого рівня якості продукції, культури обслуговування і чистоти.

04.2005-12.2005
ТОВ «Тандем» ресторан швидкого харчування «Два Гуся».
Посада: Менеджер кафе.

Обов’язки:

Формування річного бюджету, управління рестораном, контроль якості продукції, контроль роботи персоналу, контроль стану торгівельного залу і обладнання,
Сприяння підвищенню продаж та прибутку.

08.2003-04.2005
ТОВ «КВТ» ресторан швидкого харчування «Два Гуся».
Посада: Другий помічник менеджера кафе.

Обов’язки:

управління зміною, контроль якості продукції, контроль роботи персоналу, контроль стану торгівельного залу і обладнання, планування робочої зміні персоналу.

04.2003-07.2003
ТОВ «Тандем» ресторан швидкого харчування «Два Гуся».
Посада: Касир.

Обов’язки:

Обслуговування клієнті
Формування звітності, Дотримання стандартів обслуговування

Освіта:
2002-2004рр. Міжрегіональна Академія управління персоналом, спеціальність - «Психологія», кваліфікація - магістр психології.
1998-2003рр. Педагогічний коледж Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. Спеціальність - «Педагогічна освіта», кваліфікація - бакалавр педагогіки.
Додаткова освіта:
2018 внутрішні тренінги в компанії Ашан направленні на адаптацію роботи в новій компанії, поглиблення знань з розвитку підприємства, веденню переговорів, етичних навичок
2015 тренінг «Стратегічні переговори з постачальниками», бізнес-тренер Вікторія Березіна.
2014 тренінг «Ефективні переговори в закупках», бізнес-тренер Валерій Глубоченко
2012 тренінг «Майстер переговорів в закупках», консалтингова компанія “ANSVER”, бізнес-тренер Тищук Олександр
2011 семінар-практикум «Майстер переговорів. Переговори в відділі закупок роздрібної мережі», консалтингова компанія “Агенство Бизнес Решений” тренер Пронишин А.М.
2008 тренінг «Категорійний менеджмент». Національна Консалтингова Група тренер Снігерьова В.

Додаткова інформація:
Володіння мовами:
українською та російською - вільно;
італійська – B2,
англійська (intermediate)

Навички:
Досвідчений користувач : (Sprut, 1С 8.3, MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, ANNE, Compas).
Права категорії ABC

Особисті якості:
Швидко навчаюсь, пунктуальний, чесний, порядний, цілеспрямований, не маю шкідливих звичок. Вихід є завжди.

Інтереси та захоплення:
Спорт, фото, електроніки, медицина.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: