Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2024 PRO

Iгор

Керівник бізнес-напрямку банку, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний менеджер /happiness manager/

с 12.2021 по 11.2023 (1 год 11 месяцев)
ТОВ "Comfort City Development", Київ (Нерухомість)

Формування ефективної команди продавців комерційної нерухомості.
Формування ефективної роботи з СRM та сайтом компанії, моделі продажу високотехнологічних будинків (таунхаусів та котеджів), нежитлового фонду первинного ринку та житлового фонду, укладання угод.Проведення маркетингових заходів. Робота по формуванню ефективної Клієнтської бази в Україні та за кордоном.

Начальник Дарницького N1, Дарницького районного та Солом'янського районного відд

с 07.2004 по 03.2021 (16 лет 8 месяцев)
Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1.Формування, розвиток та управління творчою Командою продажу та сервісу банківських продуктів Клієнтам: фізичним особам /PI/, юридичним особам/бізнес банкінг-BB/, клієнтам сегменту Преміум PI та Преміум BB - HAPPINESS MANAGER
2. Формування та розвиток ефективної динамічної Клієнтської Бази.
3. Формування динамічного "вхідного потоку" Клієнтів (максимальна щира увага кожному Клієнту).
4. Формування високого рівня eNPS та NPS (максимально "глибока" орієнтація на потреби Клієнта).
5. Формування ефективного процесу продажу основних та додаткових продуктів (постійний позитивний зворотний зв'язок із кожним співробітником з Команди).
6. Формування та розвиток динамічного Клієнтського попиту на дистанційне обслуговування /диджиталізація та cashless всіх сегментів Клієнтської бази проводяться на персональному акцентуванні переваг/.
7. Проведення ефективної адаптації кожного нового співробітника відділення та подальше формування відповідно кваліфікованого менеджера (щоденна робота з розвитку професійних якостей співробітника).

До роботи у відділенні банку:
з 03.07.1995 р.-інженер-програміст /адміністрування та супровід СЕП,Клієнт-Банк, пошта, АРМи і т.д./ ІТ Департаменту банку,
з 2000 р. – провідний менеджер /аналітик/ (Центральний офіс банку)/нагляд за нормативами та аналіз роботи відділень/ Департаменту фінансового аналізу;
з 03.03.2003 р. - начальник відділу оцінки ефективності праці персоналу Департаменту персоналу Центрального офісу банку; з 3.07.2004 по 14.06.2007 р.р.: начальник двох ((5чол. у штаті) та 12 чол. у штаті) відділень банку Київської Дирекції

Образование

СФТІ /фізико-технологічний інститут/

Автоматизації виробництва, Суми
Высшее, с 1988 по 1993 (5 лет)

Друга освіта - вища економічна / "Фінанси" /. Українська Академія Банківської Справи.

Дополнительное образование и сертификаты

"Академія начальника відділення"

(2017-2018)

Agile, Scrum и Kanban

2019

«Коучинг», «Стратегічне планування та управління», «Інновації», «Стандарти якості обслуговування клієнтів»; «Моделі продаж

2011-2019

Блокчейн

2019

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК SQL Операційні системи База даних Формування та розвиток ефективної Командної роботи з цілями Формування високого рівня Клієнтоорієнтованості /NPS=eNPS Знання економічної суті процесів та банківських продуктів Управління формуванням Клієнтської бази /зовнішнє та внутрішнє/

Знание языков

Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Створення, розвиток та управління ефективною командою продавців. Практичне застосування управління в Команді: емоційний інтелект, лідерство та управління продажами і послугами (SFE — посилення ефективності продажів/послуг).

Працюю виключно за цілями вільно та ефективно. Головною цінністю вважаю персонал («М'ЯКШЕ до ЛЮДИНИ і ЖОРСТКІШЕ до ПРОБЛЕМИ»).
Не відволікаю керівництво :"Чому ні", керуюсь :"Що зроблено для".
Зовнішні фактори, труднощі не впливають на мою роботу за цілями. Це додатковий мій мотиватор.
Класно продаю, навчаю продажам та залучаю Клієнтів на обслуговування.
Легко формую "вхідний потік" Клієнтів та його динамічне зростання.
Застосовую інструменти професійного коучингу і наставництва (підтримки кожного).
Постійно вдосконалюю емоційний інтелект (управління емоціями, емпатією) та побудову ефективних взаємин з Клієнтами та колегами ( позитивний зворотний зв'язок, виявлення зон розвитку для кожної особи в Команді - формальний і неформальний коучинг, роботою зі стресами та конфліктами ).
Разом з Командою легко формую РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ динамічний приріст Клієнтської бази та Високий рівень продаж !

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: