Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 апреля 2023 Файл

Тетяна

Керуючий, менеджер

Возраст:
40 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме Власенкто Т.Б.

номер телефону: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
місце проживання: м. Одеса
сімейний стан: одружена, 2 дітей
дата народження: 23.02.1984р.

Освіта:

Вища ОНПУ 2004-2009р.
Назва ступеня – «Спеціаліст»
Спеціалізація – «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

Додаткова освіта:

Семінар «Актуальні питання щодо охорони праці» 29.05.2019р.
Семінар «Кадрове діловодство на підприємстві» 05.10.2019р.
Семінар «Дотримання вимог законодавства про працю. Зміни та доповнення " 25.02.2020р.
Курси «Бухгалтерський та податковий облік +1С8 +Мідок» лютий 2020р. - Квітень 2020р.

Досвід роботи:
Заступник виконавчого директора
з питань обслуговування

ОК «ЖБК «ВІЛЬЯМС», «Одеком Девелопмент»
Березень 2021р.

Посадові обов'язки:

Прийом житлових і не житлових приміщень від підрядної організації на баланс ОК;
· Робота з рекламаціями підрядних організацій;
Контроль за виконанням рекламацій;
Передача житлових та не житлових приміщень власникам;
інформування про результати своєї роботи;
складання квартального плану робіт;
роз'яснення особам їх прав та обов'язків, що проживають у будинку;
закупівля матеріалів ТМЦ та обладнання;
прийом на роботу та звільнення співробітників;
подання інтересів ОК у державних структурах;
прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;
внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;
складання щорічного кошторису;
своєчасність виконання рішень членів ОК;
дотримання законів та нормативних актів;
притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;
проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;
виконання умов договорів;
облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;
благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;
проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;
виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;
виконання договірних зобов'язань;
економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.
поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;
прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;
реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;
ведення журналу реєстрації скарг та заяв;
організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;
утримання у належному вигляді інженерних систем;
контроль теплопостачання та подачі води;
розвиток озеленення прилеглої до будинку території;
підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;
організація ремонту за необхідності;
прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;
інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;
участь у колективних зборах.

Керуючий багатоквартирним житловим будинком
Бухгалтер (за суміщенням посад)

ОК "Щорса", "Одеком Девелопмент"
березень 2020р. – травень 2021р.

Посадові обов'язки бухгалтера:

Проведення банківських операцій;
робота з первинною документацією;
контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;
нарахування рахунків на оплату комунальних послуг
робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;
аналіз дебіторської заборгованості;
формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов'язані з трудовою
діяльністю;
ведення табеля робочого часу;
складання штатного розкладу.

Посадові обов'язки управителя:

інформування про результати своєї роботи;
складання квартального плану робіт;
роз'яснення особам їх прав та обов'язків, що проживають у будинку;
закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;
прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;
видачу довідок мешканцям у міру вимоги;
подання інтересів ОК у державних структурах;
прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;
внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;
Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;
своєчасність виконання рішень членів зборів;
дотримання законів та нормативних актів;
притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;
проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;
виконання умов договорів;
перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;
облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;
благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;
проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;
виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;
виконання договірних зобов'язань;
економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.
поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;
прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;
реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;
ведення журналу реєстрації скарг та заяв;
оформлення актів перерахунку;
організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;
утримання у належному вигляді інженерних систем;
контроль теплопостачання та подачі води;
розвиток озеленення прилеглої до будинку території;
підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;
організація ремонту за необхідності;
прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;
інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;
участь у колективних зборах.

Керуючий багатоквартирним житловим будинком
Бухгалтер (за суміщенням посад)

ОСББ «ЮВІЛЕЙНИЙ-28»
Травень 2018р. - Січень 2020р.

Посадові обов'язки бухгалтера:

Проведення банківських операцій;
підготовка та здавання звітності до державних фондів;
робота з первинною документацією;
ведення операцій із взаєморозрахунків з постачальниками підприємства та мешканцями
будинку;
контроль за розрахунком та нарахуванням заробітної плати;
нарахування рахунків на оплату комунальних послуг
робота у системі Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія;
аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
складання актів звірок із контрагентами;
формування та ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов'язані з трудовою
діяльністю;
ведення запису у трудових книжках;
ведення табеля робочого часу;
складання штатного розкладу.

Посадові обов'язки управителя:

інформування про результати своєї роботи;
складання квартального плану робіт;
роз'яснення особам їх прав та обов'язків, що проживають у будинку;
закупівля матеріалів та обладнання, ведення журналу звітності з матеріальних засобів;
прийняття рішень про прийом на роботу та звільнення працівників;
видачу довідок мешканцям у міру вимоги;
представлення інтересів ОСББ у державних структурах;
прийом самостійних рішень у форс-мажорних обставинах;
внесення пропозицій щодо ремонтних робіт;
Упорядкування щорічного кошторису разом із мешканцями;
своєчасність виконання рішень членів зборів;
дотримання законів та нормативних актів;
притягнення до відповідальності власників, які порушують закон;
проведення заходів щодо стягнення комунальних боргів;
виконання умов договорів;
перерахунок оплати послуг наданих та не наданих;
облагородження території, нормалізацію роботи технічних систем та контроль їх стану;
благоустрій будинку та виявлення неправомірних рішень щодо його експлуатації;
проведення прийому осіб із житлово-комунальних питань;
виконання дисциплінарних розпоряджень та внутрішнього режиму, техніки безпеки;
виконання договірних зобов'язань;
економічне використання матеріальних ресурсів та контроль за їх рухом.
поточний контроль удома, організація видів діяльності у сферах господарства, соціуму;
прийняття самостійних рішень у межах своєї компетенції;
реалізація завдань господарського сегмента разом із головою;
ведення журналу реєстрації скарг та заяв;
оформлення актів перерахунку;
організація прибирання на території житлового комплексу та приміщень загального користування;
утримання у належному вигляді інженерних систем;
контроль теплопостачання та подачі води;
розвиток озеленення прилеглої до будинку території;
підтримання справності електромережі, вентиляційних систем та каналізації;
організація ремонту за необхідності;
прийом мешканців та розгляд їх прохань з подальшою їх реєстрацією;
інформування мешканців з питань житлово-комунального господарства;
участь у колективних зборах.

Декрет

Червень 2008р. - Квітень 2018р.
Менеджер з продажу

Назва компанії – «Вікна-Універсал»
Листопад 2007р. – травень 2008 р.

Компанія: «Вікна-Універсал» мережа магазинів із виготовлення та продажу ПВХ виробів.
Посадові обов'язки:
Прийом дилерських замовлень, прорахунок усіх замовлень, прийом та обробка роздрібних
замовлень, підготовка документів до видачі замовлення, видача гарантії, контроль замовлень,
укладання договорів, звірка з офісами роздрібної торгівлі

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам