Roman
Service desk engineer, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 21 год
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Другие страны, Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9346590
Опыт работы
Help desk specialist
с 08.2023 по наст. время
(9 месяцев)
FUIB, Kyiv (Finance, banking, and insurance)
ENG
a) Solving tech request on Jira, Slack, Teams and on thephone line in the shortest timelines;
b) Resolving users' issues with software, laptops,smartphones, network and other;
c) Tutoring internal bank workers digital privacy andinformation security, popularizing common problemsolving;
d) Optimizing and automating internal technicalcommunication processes between teams;
e) Creating and maintaining tech documentation andinstructions for users’ convenience;
f) Maintaining and accounting local office IT equipment,shipping equipment to remote workers;
g) Participating in yearly inventorying and recording ofbanks IT equipment;
h) Collaborating with company's partner GMS Ukraine insolving telecommunication incidents and maintainingstable phone/SMS networking;
UKR
1) Вирішення технічних запитів у Джира, Слак, Тімс тапо-телефону у найкоротші терміни;
2) Вирішення труднощів користувачів з програмнимзабезпеченням, ноутбуками, смартфонами,мережею та іншим;
3) Настанова внутрішніх працівників банку цифровійконфіденційності та інформаційній безпеці,поширення стандартів рішення помилок;
4) Оптимізація та автоматизація внутрішньої технфчноїкомунікаціїпоміж командами;
5) Створення та догляд за технічною документацією таінструкціями для зручності користувачів;
6) Догляд та облік місцевого айті обладнання,відправка айті обладнання віддаленим працівникам;
7) Участь у річній інвентаризації та відстеженнюбанківського айті майна;
8) Співпраця з партнером банку GMS Україна увирішенні телекомунікаційних інцидентів тапідтримуванні стабільного надання послуг клієнтамчерез СМС та мобільну мережу;
Customer support representative
с 02.2023 по 08.2023
(6 месяцев)
Global Bilgi, Kyiv (Telecommunications and networking)
Досягнення:
ENG
a) Technical support of Lifecell customers on inbound line;
b) Quickly and efficiently resolving customers' requestsabout SIM-cards, mobile accounts and othercommunication difficulties;
c) Creation and correction of tech requests;
d) Cross-sales of tariffs and additional services;
e) Consulting English speaking clients from around theglobe;
UKR
1) Технічна підтримка клаєнтів Лайфсел на вхіднійлінії;
2) Швидке та ефективне вирішення запитів клієнтів пророботу СІМ-карт, мобільних профілів та іншихтруднощів з телекомунікаціями;
3) Створення та редагування технічних запитів;
4) Крос-продажі тарифів та додаткових послуг;
5) Консультація англомовних міжнародних клієнтів;
Образование
National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"
Systems programming at Aplied maths faculty, Kyiv
Неоконченное высшее, с 2021 по 2024 (3 года)
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — свободно
- Украинский — свободно
- Русский — начинающий
Дополнительная информация
My telegram - https://t.me/rv_work
ENG
Hard skills:
OS configuration (Windows/Linux/Android);
Microsoft Configuration Manager;
Active Directory;
WinSQL
Sharepoint;
Power Platform;
RDP;
Jira;
Confluence;
Kibana;
PowerBI;
Cisco products: jabber, finesse, ISE, AnyConnect.
MicrosoftOffice and LibreOffice;
Team Viewer;
CRM;
Miro;
Soft skills:
Confident and safe orientation in digital privacy and security;
Quick typing;
Great social and communication skills;
Active listening;
Attention to details;
Writing and maintaining readable technical documentation;
UKR
Hard skills:
Не потребують перекладу.
Soft skills:
Впевнена і безпечна орієнтація у інформаційній конфіденційності та безпеці.
Швидке друкування.
Високі соціальні та комунікаційні навички.
Активне прослуховування.
Увага до дрібниць.
Написання і догляд читабельної технічної документації.
Похожие кандидаты
Системний адміністратор, інженер технічної підтримки (Helpdesk, L1, L2)
20000 грн, Удаленно
Сервисный инженер (техническая поддержка)
Киев
Сервіс-інженер, майстер сервісного центру
30000 грн, Киев
Руководитель клиент-сервиса, службы поддержки, тех. поддержки, оценки качества
15000 грн, Удаленно
Head, Lead System Administrator, Technical Support Engineer (Desk)
90000 грн, Киев
IT-support, інженер технічної підтримки, системний адміністратор
Киев, Житомир
,
еще 2 города