Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 марта 2024 PRO

Roman

Service desk engineer, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
21 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Help desk specialist

с 08.2023 по наст. время (9 месяцев)
FUIB, Kyiv (Finance, banking, and insurance)

ENG

a) Solving tech request on Jira, Slack, Teams and on thephone line in the shortest timelines;

b) Resolving users' issues with software, laptops,smartphones, network and other;

c) Tutoring internal bank workers digital privacy andinformation security, popularizing common problemsolving;

d) Optimizing and automating internal technicalcommunication processes between teams;

e) Creating and maintaining tech documentation andinstructions for users’ convenience;

f) Maintaining and accounting local office IT equipment,shipping equipment to remote workers;

g) Participating in yearly inventorying and recording ofbanks IT equipment;

h) Collaborating with company's partner GMS Ukraine insolving telecommunication incidents and maintainingstable phone/SMS networking;


UKR

1) Вирішення технічних запитів у Джира, Слак, Тімс тапо-телефону у найкоротші терміни;

2) Вирішення труднощів користувачів з програмнимзабезпеченням, ноутбуками, смартфонами,мережею та іншим;

3) Настанова внутрішніх працівників банку цифровійконфіденційності та інформаційній безпеці,поширення стандартів рішення помилок;

4) Оптимізація та автоматизація внутрішньої технфчноїкомунікаціїпоміж командами;

5) Створення та догляд за технічною документацією таінструкціями для зручності користувачів;

6) Догляд та облік місцевого айті обладнання,відправка айті обладнання віддаленим працівникам;

7) Участь у річній інвентаризації та відстеженнюбанківського айті майна;

8) Співпраця з партнером банку GMS Україна увирішенні телекомунікаційних інцидентів тапідтримуванні стабільного надання послуг клієнтамчерез СМС та мобільну мережу;

Customer support representative

с 02.2023 по 08.2023 (6 месяцев)
Global Bilgi, Kyiv (Telecommunications and networking)

Досягнення:

ENG

a) Technical support of Lifecell customers on inbound line;

b) Quickly and efficiently resolving customers' requestsabout SIM-cards, mobile accounts and othercommunication difficulties;

c) Creation and correction of tech requests;

d) Cross-sales of tariffs and additional services;

e) Consulting English speaking clients from around theglobe;


UKR

1) Технічна підтримка клаєнтів Лайфсел на вхіднійлінії;

2) Швидке та ефективне вирішення запитів клієнтів пророботу СІМ-карт, мобільних профілів та іншихтруднощів з телекомунікаціями;

3) Створення та редагування технічних запитів;

4) Крос-продажі тарифів та додаткових послуг;

5) Консультація англомовних міжнародних клієнтів;

Образование

National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"

Systems programming at Aplied maths faculty, Kyiv
Неоконченное высшее, с 2021 по 2024 (3 года)

Знания и навыки

MS Office Windows Linux Fast typing LibreOffice Security Management of CRM OS setup Jira Confluence Active Directory RDP SharePoint MS Power BI Cisco Kibana

Знание языков

  • Английский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Русский — начинающий

Дополнительная информация

My telegram - https://t.me/rv_work
ENG

Hard skills:

OS configuration (Windows/Linux/Android);
Microsoft Configuration Manager;
Active Directory;
WinSQL
Sharepoint;
Power Platform;
RDP;
Jira;
Confluence;
Kibana;
PowerBI;
Cisco products: jabber, finesse, ISE, AnyConnect.
MicrosoftOffice and LibreOffice;
Team Viewer;
CRM;
Miro;

Soft skills:

Confident and safe orientation in digital privacy and security;
Quick typing;
Great social and communication skills;
Active listening;
Attention to details;
Writing and maintaining readable technical documentation;


UKR

Hard skills:

Не потребують перекладу.

Soft skills:

Впевнена і безпечна орієнтація у інформаційній конфіденційності та безпеці.
Швидке друкування.
Високі соціальні та комунікаційні навички.
Активне прослуховування.
Увага до дрібниць.
Написання і догляд читабельної технічної документації.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: