Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Наталя
Діловод, архіваріус, секретар, реєстратор, консьєрж, чергова, комендант
- Возраст:
- 49 лет
- Город:
- Кривой Рог
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9361231/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
• Прізвище: Скобель
• Ім’я: Наталя
• По батькові: Петрівна
• Особисті дані:
• Адреса: м.Кривий Ріг
Тел. [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел.адреса: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Про себе: Маю інвалідність з дитинства ІІІ групи
Особливих умов праці не потребую, але згідно довідки
МСЕК розраховую на будь яку канцелярську роботу.
Маю середню освіту
Працювала в ДТЄК (Дніпровські електричні мережі) з травня 2007 р. по 05.07.2022р.
Працювала на посаді техніка зі збору даних.
Добросовісна, зібрана, легко навчаюсь новим програмам і т.і. Здатна брати на себе
високий рівень відповідальності. Впевнений користувач програмами Word та Excel.
Чітка дикція, добре розмовляю на українській мові.
ДОСВІД РОБОТИ
• Обдзвонювала споживачів з приводу контрольних показів
• Відсилала листи стосовно боргів, та квитанції на оплату споживачам.
• Вносила оплату з квитанцій в програму у комп’ютер.
• Виконувала роботу по пошуку пломб, договорів в програмі та архіві, якщо
була така потреба, і т.і.
• Вела реєстри стосовно кореспонденції яку відправляла.
• Працювала в програмах Word та Excel.
• Друкувала на комп’ютері різні документи та папери.
• Впевнений користувач сканером, ксероксом та іншою оргтехнікою
Можу виконувати роботу комірника, завідуючої господарством, реєстратором,
секретарем, архіваріусом, на ресепшен,консьєржкой, швейцаром, черговою,
вахтером або ваші пропозиції. І хоча я не маю вищої освіти але розуміюся на
різній документації, розуміюся на програмі 1С.
Сподіваюся що роботодавці продивляться моє резюме і для мене
знайдеться дуже важлива для мене робота зі стабільною заробітною
платою, оскільки на пенсію по інвалідності дуже важко жити.
• Ім’я: Наталя
• По батькові: Петрівна
• Особисті дані:
• Адреса: м.Кривий Ріг
Тел. [
Ел.адреса: [
Про себе: Маю інвалідність з дитинства ІІІ групи
Особливих умов праці не потребую, але згідно довідки
МСЕК розраховую на будь яку канцелярську роботу.
Маю середню освіту
Працювала в ДТЄК (Дніпровські електричні мережі) з травня 2007 р. по 05.07.2022р.
Працювала на посаді техніка зі збору даних.
Добросовісна, зібрана, легко навчаюсь новим програмам і т.і. Здатна брати на себе
високий рівень відповідальності. Впевнений користувач програмами Word та Excel.
Чітка дикція, добре розмовляю на українській мові.
ДОСВІД РОБОТИ
• Обдзвонювала споживачів з приводу контрольних показів
• Відсилала листи стосовно боргів, та квитанції на оплату споживачам.
• Вносила оплату з квитанцій в програму у комп’ютер.
• Виконувала роботу по пошуку пломб, договорів в програмі та архіві, якщо
була така потреба, і т.і.
• Вела реєстри стосовно кореспонденції яку відправляла.
• Працювала в програмах Word та Excel.
• Друкувала на комп’ютері різні документи та папери.
• Впевнений користувач сканером, ксероксом та іншою оргтехнікою
Можу виконувати роботу комірника, завідуючої господарством, реєстратором,
секретарем, архіваріусом, на ресепшен,консьєржкой, швейцаром, черговою,
вахтером або ваші пропозиції. І хоча я не маю вищої освіти але розуміюся на
різній документації, розуміюся на програмі 1С.
Сподіваюся що роботодавці продивляться моє резюме і для мене
знайдеться дуже важлива для мене робота зі стабільною заробітною
платою, оскільки на пенсію по інвалідності дуже важко жити.
Похожие кандидаты
-
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
Кривой Рог -
Секретар, діловод, офіс-менеджер
Кривой Рог -
Адміністратор, помічник директора, секретар, офіс-менеджер
Кривой Рог, Удаленно -
Фахівець з документообігу
Кривой Рог -
Адміністратор, діловод, секретар, помічник директора
Кривой Рог -
Помощник руководителя, секретарь, офис-менеджер (отдел кадров)
8000 грн, Кривой Рог