Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 марта 2024 PRO

Алла

Начальник відділу кадрів, фахівець з кадрового адміністрування, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
55 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець кадрового адміністрування

с 05.2023 по наст. время (1 год)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

Розробка та оформлення положень, посадових і робочих інструкцій та іншої регламентуючої документації;

Розробка стандартних операційних процедур

Оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;

Складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;

Підготовка та проведення атестації робочих місць;

Облік військово зобов'язаних;

Оформлення відряджень;

Проведення внутрішніх аудитів;

Складання та надання контролюючим, перевіряючим органам всього необхідного обсягу звітності згідно з чинним законодавством;

Начальник відділу кадрів

с 10.2018 по 04.2023 (4 года 6 месяцев)
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради», Київ (Державні організації)

•підбір персоналу
•проведення співбесід
•прийом, перевод, звільнення
•складання графіків відпусток, оформлення всіх видів відпусток;
• розробка та оформлення положень, посадових та робочих інструкцій;
•складання табелів обліку робочого часу;
• складання звітів.
•оформлення відряджень.

Начальник відділу кадрів

с 06.2018 по 10.2018 (4 месяца)
Медіком-Україна ПП, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Начальник відділу кадрів

с 01.2017 по 12.2017 (11 месяцев)
ТОВ «АКСІМЕД ПЛЮС» Клініка сучасної неврології, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Начальник відділу по управлінню персоналом, в.о. Завідувача канцелярії:

с 04.2008 по 02.2016 (7 лет 10 месяцев)
ПрАТ “БІОФАРМА” (Київ) штат 500 працівників, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Ведення кадрового документообігу в повному обсязі:
• підбір персоналу, проведення співбесід;
•розробка та оформлення положень про розробку положень, посадових інструкцій, рабочих інструкціій і т.п.;
•розробка стандартних операційних процедур;
•розробка та корегування організаційної структури підприємства;
•оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
•складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
•підбір постачальників, щодо проведення зовнішніх навчань;
•складання планів – графиків проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
•організація та проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
•проведення внутрішніх аудитів;
•складання графиків відпусток;
•підготовка та проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці;
•складання звітів;
•облік військово зобов'язаних;
•оформлення відряджень;
Голова комісії із соціального страхування 6 років:
•контроль правильности заповнення листків непрацездатность;
•листування з медичними закладами, у випадках некорректного заповнення листків непрацездатності;
•складання щомісячних протоколів засіданнь комісії;
•забезпечення працівників санаторно-курортними путівками;
•контроль формування архиву.

Додаткова робота:
•паспортист відомчих будинків;
• реєстрація та зняття з реєстрації мешканців;
•складання списків виборців;
•робота з ГІОЦ, щодо формування рахунків на оплату послуг;
•складання статистичних звітів по заборгованності та жилфонду щомісячно.
З січня 2015 року – виконання обов′язків завідувача канцелярії

Начальник відділу кадрів

с 04.2003 по 03.2008 (4 года 11 месяцев)
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради» (Державні організації)

Образование

Київський автомобільно-дорожний інститут

Економіка та експлуатація автомобільного транспорту, Київ
Высшее, с 1986 по 1992 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

НФаУ, Інстітут підвищення кваліфікації «Організація виробництва, контролю якості, зберігання імунобіологічних препаратів та пре

21.04 – 26.05.2010р

Національная академія Керівних кадрів культури та містецтва Інститут післядипломної освіти , курси підвищення кваліфікації « П

22.05.- 19.06.2010р

Курси навчання за спеціальністю «Практика HR-управління»

29.09 – 12.10.2014р

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet Windows АСКОД ІС-ПРО Користувач ERP-системи MS Excel MS Word Google Sheets Google Docs

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Не палю, маю водійське посвідчення, можливі відрядження.
Маю рекомендації з попередніх місць роботи.

Нагороди:
Грамота Об'єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України за вагомий внесок у розвиток фармацевтичної галузі України;

Грамота Оргкомітету Національного рейтингу учасників фармацевтичного ринку України «Фармація - 2009» за номінацією «Найкращій фахівець року»

Сертифікати:
Сертифікат «Державний центр з Належної Виробничої Практики»
Сертифікат ТОВ «Учбовий центр «НОВАТОР»»
Сертифікат «Департамент професійного навчання видавничого дому «МЕДІА - ПРО»»
Сертифікат «БІЗНЕС - ГАРАНТ»

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: