Іван
Бренд-менеджер
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9398706
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
E-mail: [
Тел. [
Резюме
Я - досвідчений Бренд менеджер та Project manager, який працював в великих міжнародних компаніях Global Spirits, Gebr. Heinemann та Jäegermeister. Маю багатий досвід у розробці та запуску продуктів на ринок, плануванні маркетингових кампаній, виконанні планів продаж та взаємодії з ключовими зацікавленими сторонами.
Ключові навички:
• Бренд-менеджмент: досвід у розробці стратегій брендингу, рекламних та маркетингових кампаній, управління бюджетом та аналіз результатів;
• Комунікації: вміння ефективно комунікувати з різними зацікавленими сторонами, такими як клієнти, партнери, колеги, представники ЗМІ, здатність укладати угоди та домовленості;
• Аналітичні навички: уміння збирати, аналізувати та інтерпретувати дані з різних джерел, таких як ринкові дослідження, конкурентна інформація, статистика продажів тощо;
• Презентаційні навички: вміння підготувати та провести презентації, тренінги, семінари для різних аудиторій;
• Управління проектами: досвід у керуванні різними проектами зі старту до завершення, вміння планувати роботу, координувати роботу команди та дотримуватися термінів.
Міжкультурна співпраця: досвід роботи пов'язаний зі співпрацею з клієнтами та партнерами з різних країн та культур.
Досвід роботи:
GROup Brand Manager, Торговий Дім «КИЇВХЛІБ»
(серпень 2023-грудень 2023)
Обов'язки:
• Розробка та впровадження комплексної стратегії розвитку бренду, включаючи переосмислення позиціонування та створення унікального образу "Лагода".
• Управління продуктовим циклом, включаючи аналіз та планування нових лінійок продуктів.
• Розробка та впровадження інтегрованих маркетингових кампаній для підвищення усвідомленості бренду та збільшення обсягів продажів.
• Аналіз ринкових тенденцій та конкуренції для формування стратегій позиціонування на ринку.
• Створення та вдосконалення продуктового портфелю, адаптація стратегій відповідно до змін у споживчих уподобаннях.
• Розробка та впровадження стратегій реклами та бренду для "Лагода"
• Організація та участь у подіях та виставках галузі, що підвищило присутність бренду "Лагода" на ринку та сприяло партнерству з ключовими гравцями галузі.
• Розробка та впровадження стратегій реклами та бренду для "Лагода.
Досягнення:
• Збільшення обсягів продажів на 10% протягом 4-х місяців роботі на посаді завдяки успішному впровадженню маркетингових стратегій.
• Успішне введення нових продуктів печива "Lagoda Napoleon" та “FUNTIME” на ринок, що призвело до збільшення частки у ринковому сегменті на 15%.
• Запровадження програми лояльності для споживачів, що призвело до зростання усвідомленості бренду та збільшення повторних покупок на 25%.
• Здійснення успішного ребрендингу "LAGODA", підвищення її візуальної привабливості та підтримка позиції бренду у топ-3 на ринку.
Бренд менеджер, Global Spirits ( один з найбільших алкогольних холдингів в Україні )
(березень 2021 - грудень 2022)
Обов'язки:
• Розробка та впровадження стратегії маркетингу для нового продукту компанії.
• Керування життєвим циклом бренду, від розробки до запуску на ринок.
• Проведення маркетингових досліджень та аналізу ринку для забезпечення конкурентоспроможності бренда.
• Розробка та виконання програм маркетингових активностей для підвищення усвідомленості брендів та збільшення продажів.
• Управління бюджетом маркетингових витрат та моніторинг показників ефективності.
• Планування та виконання рекламних та промоакційних заходів, які забезпечували збільшення продажів.
• Розробка матеріалів для продажу та презентацій бренду, включаючи креативні концепції, упакування та POS матеріали.
• Аналіз ринку та конкурентів, для формування стратегії продажів та маркетингу.
• Планування та виконання досліджень ринку для забезпечення ефективного позиціонування брендів.
Досягнення:
• Запустив успішну рекламну кампанію, яка збільшила продажі одного з продуктів компанії на 20% з початку виходу на ринок.
• Розробив та впровадив стратегії просування бренду, що привела до збільшення його визнання на ринку на 15%.
• Провів серії успішних промоакцій та дегустаційних заходів, що допомогло збільшити продажі всього портфеля алкогольних напоїв компанії на 25% за період роботи на посаді.
Brand ambassador, Gebr. Heinemann (TOP 3 операторів Travel Retail у світі)
(серпень 2015 - травень 2020)
Обов’язки:
• Забезпечення високого рівня знань про продукти в компанії та представлення їх клієнтам.
• Підвищення уваги до бренду на 15% через ефективну рекламну кампанію та організацію промо-заходів.
• Розробка та проведення тренінгів для співробітників з метою підвищення продажів та покращення обслуговування клієнтів.
• Підтримка та розвиток продажів алкогольних напоїв в аеропортах компанії GEBR. HEINEMANN.
• Співпраця зі знімальними групами та робота з медіа.
• Підтримував ефективний бренд-менеджмент, зокрема шляхом виконання рекламних кампаній, оновлення візуальної ідентифікації та управління бюджетом на маркетингові кампанії.
Досягнення:
• У Gebr. Heinemann вдалося підвищити обізнаність клієнтів про продукти, провівши 10 успішних презентацій продуктів в різних країнах, що сприяло збільшенню продажів на 15% протягом року.
• Створив та зберіг високий рівень відносин з ключовими клієнтами, що дозволило зберегти стабільну позицію на ринку та збільшити обсяги продажів.
Brand ambassador, Jäegermeister (квітень 2014 - травень 2015)
Обов'язки:
• Презентування та просування бренду Jäegermeister на заходах та у каналі HoReCa.
• Проведення навчань та майстер-класів для персоналу закладів HoReCa з метою підвищення обізнаності про продукт та його правильного сервірування.
• Розроблення та виконання маркетингових та рекламних кампаній з метою збільшення продажів та підвищення свідомості про бренд Jäegermeister.
• Забезпечення високої якості обслуговування клієнтів на заходах та у каналі HoReCa.
• Взаємодія з торговими точками та розвиток їхньої мережі, проведення презентацій та дегустацій продукту.
• Організація та проведення різноманітних подій, таких як вечірки, фестивалі, концерти та інші заходи з метою просування бренду.
• Моніторинг та аналіз ринку алкогольних напоїв для розробки нових стратегій просування бренду.
Досягнення:
• Розробив та впровадив успішну маркетингову кампанію, що призвела до збільшення продажів Jäegermeister на 25% за період моєї роботи.
• Підвищив обізнанність про продукт серед персоналу закладів громадського харчування, що призвело до покращення якості сервірування Jäegermeister у цих закладах та збільшено його популярності серед клієнтів.
• Успішна організація та проведення кількох масштабних промо-заходів, що допомогли збільшити свідомість про бренд Jäegermeister та залучити нових клієнтів.
Освіта:
2005-2010 - Національний авіаційний університет, Інститут міжнародних відносин, факультет Міжнародних економічних відносин
2020 - Course of DIGITAL MARKETING by GOOGLE
2022 - PROJECT MANAGEMENT COURSE
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Знання мов:
Англійська - B2
Арабська - elementary
Категорія водійського посвідчення В
[
Другие резюме этого кандидата
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Group brand manager, Київ Хліб, ТОВ, 4 месяца
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Group brand manager, Київ Хліб, ТОВ, 4 месяца
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Group brand manager, Київ Хліб, ТОВ, 4 месяца
Похожие кандидаты
Digital marketing manager
80000 грн, Киев
Таргетолог, трафік-менеджер, інтернет-маркетолог, media buyer (Facebook)
15000 грн, Киев, Днепр
,
еще 7 городов
PR-менеджер, маркетолог
30000 грн, Киев
Менеджер програми лояльності
Киев
Помічник маркетолога, копірайтер
18000 грн, Киев, Удаленно
Інтернет-маркетолог
Киев