Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 марта 2023 Файл

Ірина

Офіс-менеджер, асистент директора, діловод

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Херсон
Готов работать:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Карпук Ірина Володимирівна
Тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
---
Сімейний стан - одружена, дитина 5 років
Дата народження: 11.09.1985
Особисті якості:
-комунікабельність
-пунктуальність
-відповідальність
-уважність

Освіта:

2002/2005 – «Херсонська філія Київської державної академії статистики, обліку та аудиту»
Спеціальність: Бухгалтерський облік

Досвід роботи

09/2022 - 12/2022 ПрАТ «Миронівська птахофабрика»
Керівник групи надання адміністративних послуг

● Ведення внутрішнього та зовнішнього документообігу та його обліку;
● Управління персоналом (2 особи);
● Організація нарад, переговорів, підготовка ділових зустрічей
● Виконання доручень керівника
● Забезпечення підтримки робочих процесів
● Забезпечення комунікації зі структурними підрозділами компанії
● Організація і забезпечення ефективної життєдіяльності офісу

12/2019- 08/2022 ТОВ «ЛДК»
Асистент керівника

● Планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки, прийом відвідувачів, ін.);
● Організаційне забезпечення діяльності директора (організація зустрічей,
● переговорів, життєдіяльності приймальні тощо);
● Узгодження окремих питань з працівниками відділів, інформування за вказівками та
розпорядженнями керівника;
● Контроль термінів виконання завдань;
● Виконання окремих службових доручень керівника (оплата рахунків, написання комерційних
пропозицій);
● Підготовка необхідних матеріалів, презентацій, проведення заходів щодо вказівки керівника; -
комунікація з підрядниками, партнерами, замовниками;
● Виконання роботи з підготовки засідань та нарад, що проводяться керівником (збір необхідних
матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний), ведення та
оформлення протоколів зборів та нарад;
● Збір матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних,
довідкових матеріалів для керівника;
● Отримання на розгляд керівнику кореспонденції, прийом документів та особистих заяв на підпис,
ведення їх обліку;
03/2016-10/2017 ФОП Рогаля А.В.
Менеджер по роботі з віддаленим роздрібом (мережа магазинів)

● Операційне управління магазинами;
● Аналіз продажів, контроль виконання планових показників
● Управління асортиментом (розширення, ротація, заміна), внесення даних до
1С;
● Маркетингова активність (промо акції);
● Контроль заборгованості та оплат (взаєморозрахунки з постачальниками,
співробітникам тощо);
● Виконання поставлених планів та завдань, вимог та завдань компанії,
звітність;
● Збір матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних,
довідкових матеріалів для керівника

09/2014-10/2015 ТОВ «Інтертелеком»
Менеджер з розвитку дилерської мережі

● Розширення партнерської мережі;
● Робота із існуючими контрагентами;
● Розробка та впровадження заходів щодо стимулювання продажів;
● Навчання торговельного персоналу;
● Моніторинг та аналіз діяльності конкурентів;
● Документальний супровід роботи напряму.

02/2014–08/2014 ООО «Системс Менджмент Консалтинг»
Менеджер по работе с клиентами

● Ведення та поповнення клієнтської бази;
● Проведення переговорів;
● Виявлення потреб клієнтів;
● Супровід замовлень;
● Документообіг;
● Реєстрація вхідної та вихідної документації (кореспонденції);
● Координація роботи інженерів сервісного центру;

05/2011–02/2014 ТОВ «Інтертелеком»
Начальник Центру обслуговування абонентів м. Херсон

● Контроль, організація та моніторинг роботи ЦОА, у сервісному центрі;
● Здійснення контролю за виконанням стандартів обслуговування та якістю обслуговування клієнтів
у ЦОА;
● Виконання адміністративно-господарських функцій;
● Здійснення контролю правильності заповнення документів під час підключення, розірвання
абонентських договорів;
● Забезпечення функцій з охорони праці та пожежної безпеки;
● Управління персоналом (10 осіб);
● Підготовка звітності;
● Організація та проведення інвентаризацій (за збереженням коштів, основних засобів, товарів та
інших ТМЦ).

05/2008 03/2011 ФОП Грановський Д.Л.
Менеджер з продажу - керуючий магазином ТТ «Life»
● Работа із клієнтами Face2F;
● Презентація/продаж послуг
● Робота з документацією, складання звітів, аналіз даних, складання презентацій;
● Управління персоналом (3 особи);
● Управління продажами та організація роботи магазину.

01/2008 – 04/2008 ТОВ Play Mobile Technology
Менеджер з продажу (Херсон/Миколаїв)
Офіційний дистриб'ютор бренду Business Life. Продаж рішень в
галузі мобільного зв'язку та спец. послуг для корпоративних клієнтів

● Пошук потенційних клієнтів B2B;
● Проведення презентацій/продажів товару;
● Укладання договорів;
● Аналітика та звітність

08/ 2005 – 09/ 2007 ТОВ Астеліт (оператор мобільного зв'язку Life:))
Експерт відділу обслуговування абонентів.

● Робота із клієнтами Face2Face;
● Презентація/продаж послуг оператора;
● Виконання транзакцій для задоволення потреб абонентів;
● Робота із документацією, ведення звітності, аналіз даних, складання презентацій;
● Рішення претензій та скарг абонентів;
● Взаємодія з різними відділами компанії.

Навички та вміння:
Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook, 1С);
Координатор проекту CRM Бітрікс24
Наявність посвідчення водія категорії «В» ( дата видачі 2016 р.)
Наявність автомобіля - так

Мови:
Українська (лист., розмовна) – вільно;
Англійська (лист., розмовна.) – базові знання.
Проходження тренінгів:
Центр розвитку Восьма Лінія Training Force (Київ):
Soft Skills – навички спілкування Face-to-face у сфері обслуговування та продажів
Emotional Intelligence – емоційна компетентність у процесі обслуговування, робота з запереченнями
Бізнес Академія 4 SMART:
Smart Assistant On - line-програма підвищення кваліфікації особистих асистентів та помічників

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: