Резюме від 9 березня 2023 Файл

Ірина

Офіс-менеджер, асистент директора, діловод

Вік:
38 років
Місто проживання:
Херсон
Готовий працювати:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Карпук Ірина Володимирівна
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
---
Сімейний стан - одружена, дитина 5 років
Дата народження: 11.09.1985
Особисті якості:
-комунікабельність
-пунктуальність
-відповідальність
-уважність

Освіта:

2002/2005 – «Херсонська філія Київської державної академії статистики, обліку та аудиту»
Спеціальність: Бухгалтерський облік

Досвід роботи

09/2022 - 12/2022 ПрАТ «Миронівська птахофабрика»
Керівник групи надання адміністративних послуг

● Ведення внутрішнього та зовнішнього документообігу та його обліку;
● Управління персоналом (2 особи);
● Організація нарад, переговорів, підготовка ділових зустрічей
● Виконання доручень керівника
● Забезпечення підтримки робочих процесів
● Забезпечення комунікації зі структурними підрозділами компанії
● Організація і забезпечення ефективної життєдіяльності офісу

12/2019- 08/2022 ТОВ «ЛДК»
Асистент керівника

● Планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки, прийом відвідувачів, ін.);
● Організаційне забезпечення діяльності директора (організація зустрічей,
● переговорів, життєдіяльності приймальні тощо);
● Узгодження окремих питань з працівниками відділів, інформування за вказівками та
розпорядженнями керівника;
● Контроль термінів виконання завдань;
● Виконання окремих службових доручень керівника (оплата рахунків, написання комерційних
пропозицій);
● Підготовка необхідних матеріалів, презентацій, проведення заходів щодо вказівки керівника; -
комунікація з підрядниками, партнерами, замовниками;
● Виконання роботи з підготовки засідань та нарад, що проводяться керівником (збір необхідних
матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний), ведення та
оформлення протоколів зборів та нарад;
● Збір матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних,
довідкових матеріалів для керівника;
● Отримання на розгляд керівнику кореспонденції, прийом документів та особистих заяв на підпис,
ведення їх обліку;
03/2016-10/2017 ФОП Рогаля А.В.
Менеджер по роботі з віддаленим роздрібом (мережа магазинів)

● Операційне управління магазинами;
● Аналіз продажів, контроль виконання планових показників
● Управління асортиментом (розширення, ротація, заміна), внесення даних до
1С;
● Маркетингова активність (промо акції);
● Контроль заборгованості та оплат (взаєморозрахунки з постачальниками,
співробітникам тощо);
● Виконання поставлених планів та завдань, вимог та завдань компанії,
звітність;
● Збір матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних,
довідкових матеріалів для керівника

09/2014-10/2015 ТОВ «Інтертелеком»
Менеджер з розвитку дилерської мережі

● Розширення партнерської мережі;
● Робота із існуючими контрагентами;
● Розробка та впровадження заходів щодо стимулювання продажів;
● Навчання торговельного персоналу;
● Моніторинг та аналіз діяльності конкурентів;
● Документальний супровід роботи напряму.

02/2014–08/2014 ООО «Системс Менджмент Консалтинг»
Менеджер по работе с клиентами

● Ведення та поповнення клієнтської бази;
● Проведення переговорів;
● Виявлення потреб клієнтів;
● Супровід замовлень;
● Документообіг;
● Реєстрація вхідної та вихідної документації (кореспонденції);
● Координація роботи інженерів сервісного центру;

05/2011–02/2014 ТОВ «Інтертелеком»
Начальник Центру обслуговування абонентів м. Херсон

● Контроль, організація та моніторинг роботи ЦОА, у сервісному центрі;
● Здійснення контролю за виконанням стандартів обслуговування та якістю обслуговування клієнтів
у ЦОА;
● Виконання адміністративно-господарських функцій;
● Здійснення контролю правильності заповнення документів під час підключення, розірвання
абонентських договорів;
● Забезпечення функцій з охорони праці та пожежної безпеки;
● Управління персоналом (10 осіб);
● Підготовка звітності;
● Організація та проведення інвентаризацій (за збереженням коштів, основних засобів, товарів та
інших ТМЦ).

05/2008 03/2011 ФОП Грановський Д.Л.
Менеджер з продажу - керуючий магазином ТТ «Life»
● Работа із клієнтами Face2F;
● Презентація/продаж послуг
● Робота з документацією, складання звітів, аналіз даних, складання презентацій;
● Управління персоналом (3 особи);
● Управління продажами та організація роботи магазину.

01/2008 – 04/2008 ТОВ Play Mobile Technology
Менеджер з продажу (Херсон/Миколаїв)
Офіційний дистриб'ютор бренду Business Life. Продаж рішень в
галузі мобільного зв'язку та спец. послуг для корпоративних клієнтів

● Пошук потенційних клієнтів B2B;
● Проведення презентацій/продажів товару;
● Укладання договорів;
● Аналітика та звітність

08/ 2005 – 09/ 2007 ТОВ Астеліт (оператор мобільного зв'язку Life:))
Експерт відділу обслуговування абонентів.

● Робота із клієнтами Face2Face;
● Презентація/продаж послуг оператора;
● Виконання транзакцій для задоволення потреб абонентів;
● Робота із документацією, ведення звітності, аналіз даних, складання презентацій;
● Рішення претензій та скарг абонентів;
● Взаємодія з різними відділами компанії.

Навички та вміння:
Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Outlook, 1С);
Координатор проекту CRM Бітрікс24
Наявність посвідчення водія категорії «В» ( дата видачі 2016 р.)
Наявність автомобіля - так

Мови:
Українська (лист., розмовна) – вільно;
Англійська (лист., розмовна.) – базові знання.
Проходження тренінгів:
Центр розвитку Восьма Лінія Training Force (Київ):
Soft Skills – навички спілкування Face-to-face у сфері обслуговування та продажів
Emotional Intelligence – емоційна компетентність у процесі обслуговування, робота з запереченнями
Бізнес Академія 4 SMART:
Smart Assistant On - line-програма підвищення кваліфікації особистих асистентів та помічників

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: