Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 мая 2024 Файл

Анна

Заступник начальника відділення

Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Четверус Анна ВОЛОДИМИРІВНА
ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ

Місце проживання: м. Київ
Освіта: 2-і повні Вищі освіти
Дата народження: 12.02.1984 р.
Контакти: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ДОСВІД РОБОТИ

• З 11.2014 по теперешній час
Посада: Власний/Сімейний бізнес (Вантажні перевезення)
Бухгалтер Фізичної особи- підприємця

Функціональні обов'язки:
Відкриття з нуля сімейного бізнесу (Автомобільні вантажні перевезення на території України, зокрема перевзення медичних препаратів автомобілями-рефрижераторами стандарту Євро-6),
Організація та створення пакету документів для перевзення медичних препаратів (Валідація, тарування, санітарні документи, санітарна обробка, експедирування вантажу, страхування вантажу),
Ведення податкового обліку ФОП. Подача звітів до державних органів, розрахунок податків.
Організація бухгалтерського обліку на підприємстві.
Збирання та аналізування фінансової інформації для підготовки звітів.
Комплексне ведення кількох ФОП (3 група), Реєстрація ФОП, Закриття ФОП, Зміна КВЕД,
Внутрішній бухгалтерський аудит, Відкриття рахунків в банках, Ведення Клієнт-Банк, Офорлмення КЕП,
Введення бухгалтерських документів ( договори, ТТН, акти виконаних робіт; рахунки, контракти)
Відправка документів клієнтам, ведення книги обліку.

• З 07.2014 по 09.2017 – декретна відпустка

• З 11.2013 - 06.2014
В компанії: АТ "Фортуна Банк", м. Київ
Посада: Керівник відділення у м. Київ

Функціональні обов'язки:
Організація клієнтського обслуговування і його оптимізація; Залучення приватних і корпоративних клієнтів; Врегулювання конфліктних ситуацій, узгодження відповідей на звернення та скарги; Моніторинг, документування і контроль усунення наслідків подій операційних ризиків, реалізованих у філії; Розробка та узгодження внутрішніх нормативних і розпорядчих документів; Представницькі функції і участь в засіданнях та нарадах.

Заняття наступних напрямків:
- Керівництво та організація роботи відділення банку.
- Формування та розвиток клієнтської бази, пошук і залучення нових клієнтів.
- Продажі банківських продуктів.
- Ведення переговорів з корпоративними клієнтами, укладання договорів.
- Контроль за дотриманням персоналом нормативних документів НБУ, внутрішніх нормативних документів банку.
- Обслуговування юридичних та фізичних осіб (кредитування, розрахунково-касове, відкриття рахунків, купівля / продаж валюти, відправлення ...)
Контроль збереження коштовностей, документів
- Контроль адміністративно-господарської діяльності, включаючи питання узгодження бюджетів та їх коригування, руху майна, його інвентаризацію і списання, автогосподарство, переїзди, перепланування і ремонти приміщень, забезпечення поточних потреб філії; автоматизація та інформаційна безпека; пожежна безпека та охорона праці.
- Управління роботою колективу: розробка і подання на розгляд директору пропозицій щодо оптимізації організаційної структури, штатного розкладу, розподілу обов'язків між співробітниками, застосування до них заходів заохочення і стягнення; контроль дотримання співробітниками трудового розпорядку;

Досягнення: вдосконалення системи внутрішнього контролю у філії; досвід вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами досвід підбору та управління персоналом (колектив 4 людини), ведення переговорів, нарад, координації та реалізації проектів.

• C 07.2013 по 11.2013
У компанії: ПАТ «Кредитпромбанк», Головний офіс, Київ
Посада: Заступник начальника відділу з обслуговування клієнтів управління продукт-менеджменту Департаменту роздрібного бізнесу

Функціональні обов'язки:
Обслуговування клієнтів банку. Пошук і залучення клієнтів на обслуговування, надання консультацій за умовами банківських продуктів і виявлення потреб клієнтів з метою забезпечення довгострокових партнерських відносин з цільовим сегментом. Залучення депозитного портфеля фізичних і юридичних осіб. Організація роботи з кредитним портфелем фізичних осіб. Проведення операцій за платіжними картками фізичних осіб, обслуговування корпоративних карток, зарплатних проектів. Аналіз результатів виконання планових завдань, моніторинг результатів з продажу банківських продуктів. Робота з клієнтами Головного офісу, а з моменту злиття ПАТ «Кредитпромбанку» з АТ «Дельта Банк» та згортання мережі робота з клієнтами та портфелями відділень закритих в Києві та філії. Участь і контроль за закриттям відділень. Організація роботи співробітників. Обслуговування і робота з кредитним портфелем в напрямку зменшення простроченої заборгованості. Обслуговування і робота з депозитним портфелем фізичних осіб. Закриття рахунків. Контроль розрахунково-касових операціями.

• C 11.2012 по 07.2013
У компанії: ПАТ «Кредитпромбанк», Київський регіональний департамент, Київ
Посада: Начальник сектора обслуговування фізичних осіб управління роздрібного бізнесу Київського регіонального департаменту

Функціональні обов'язки:
Досвід операційного обслуговування клієнтів банку (РКО, кредитування, пасиви, карти, валютні операції). Здійснення валютного контролю. Здійснення фінансового моніторингу під час проведення операцій. Консультування при кредитуванні та розміщенні вільних грошових коштів на депозити. Оптимізація технологічних процесів, підвищення ефективності роботи на відділенні. Відкриття рахунків фізичним особам. Післяпродажне обслуговування клієнтів, Обслуговування VIPкліентів, підготовка і проведення переговорів і презентацій. Кредитування під заставу / іпотеку фізичних осіб. Споживче кредитування фізичних осіб, оформлення зарплатних проектів. Розвиток і ефективне збільшення клієнтської бази сектора фізичних осіб, особлива увага приділялася створенню та розвитку довгострокових взаємин з клієнтами за рахунок індивідуального підходу до попиту кожного клієнта; програм лояльності; якості обслуговування клієнтів; швидкості прийняття рішень; перехресних продажів банківських продуктів. Виконання планових показників. Залучення корпоративних клієнтів на комплексне обслуговування. Контроль касових операцій. Формування та передача архіву.

• C 07.2009 по 11.2012
У компанії: ПАТ «Кредитпромбанк», Київський регіональний департамент, Київ
Посада: Головний економіст відділу обслуговування фізичних осіб управління роздрібного бізнесу Київського регіонального департаменту

Функціональні обов'язки:
Проведення ідентифікації клієнтів (фізичних осіб, резиденти / нерезиденти.) Відкриття / закриття та переоформлення рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валютах, банківських металах (в.т.ч. відкриття / закриття депозитних та поточних рахунків). Прийом і відправка платежів в системі СЕП. Перевірка платіжних документів клієнтів відповідно до вимог валютного законодавства. Укладання договорів на користування індивідуальним сейфом, оформлення і супровід договорів оренди індівідуальніх сейфів. Консультації та залучення клієнтів. Проведення операцій за платіжними картками фізичних осіб, обслуговування корпоративних карток, зарплатних проектів. Здійснення операцій по розрахункво-касовому обслуговування за поточними рахунками фізичних осіб, передачі касових документів на виконання касирам. Здійснення неторгових операцій: купівлі-продажу готівкової іноземної валюти, дорожніх чеків, прийняття на інкасо банкнот в іноземній валюті та чеків, конвертації валют, продаж валюти на МВР. Підкріплення каси готівковою валютою. Складання та подання фінансової звітності. Навчання (проведення семінарів, тестування, надання консультацій філіям та відділенням з питань проведення операцій за картковими / депозитними / поточними рахунками клієнтів фізичних осіб. Розробка методичних і навчальних матеріалів. Контроль касових операцій. Знання нормативно-правових документів НБУ та інших законодавчих актів.

• C 09.2007 по 07.2009
У компанії: ПАТ «Кредитпромбанк», Київський регіональний департамент, Київ
Посада: Провідний економіст відділу обслуговування фізичних осіб управління роздрібного бізнесу

Функціональні обов'язки:
Проведення ідентифікації клієнтів (фізичних осіб, резиденти / нерезиденти). Відкриття, обслуговування, закриття та ведення операцій депозитних / поточних рахунків фізичних осіб. Внесення даних клієнта в БД банку. Оформлення договорів за депозитними / поточних рахунках. Формування пакету документів в юридичну справу клієнта. Робота з індивідуальними банківськими сейфами фізичних осіб, формування пакету документів в юр. справа клієнта і подальший супровід. Проведення операцій за платіжними картками фізичних осіб. Здійснення неторговельних операцій: купівлі-продажу готівкової іноземної валюти, дорожніх чеків, перекладів готівкових коштів фізичних осіб.

• C 08.2006 по 09.2007
У компанії: ДП «Укрзалізничпостач», Київ
Посада: Економіст відділу вхідного контролю продукції

Функціональні обов'язки:
Здійснення контролю за дотриманням графіка постановки рухомого складу на технічне обслуговування. Контроль за виконанням наказів і розпоряджень з питань організації технічного обслуговування. Складання рекламаційні актів на поставку недоброякісної продукції. Підготовка матеріально-технічних планів на поставку запасних частин.

• C 08.2005 по 08.2006
У компанії: Міністерство траспорту і зв'язку України, «Укрсервіс Мінтрансу», Київ
Посада: Секретар генерального директора

Функціональні обов'язки:
Прийом, відправка і сортування документів, листів та інших ділових паперів у міру важливості. Ведення їх облік і контроль в службових документів. Підготовка матеріали для керівник складання облікових таблиць, звітність з продажу, оновлення пропозиції і інша робота, в т.ч. консультація відвідувачів. Виконання процедур прийому, розміщення і обслуговування відвідувачів. Організація документообігу офісу. Ведення ділової кореспонденції (реєстрація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції), ведення ділової переписки. Організація відряджень співробітників.

ОСВІТА

• Навчальний заклад: Школа Бухгаліерії AVS
Дата закінчення: 2019-08-07
Факультет: Бухгалтерія ФОП
Спеціальність: Ведення бухгалтерії фізичної особи-підприємця

• Навчальний заклад: Міжнародна академія управління персоналом (МАУП)
Дата закінчення: 2010-05-01
Факультет: Міжнародна економіка та фінанси, «Банківська справа»
Спеціальність: Економіст, менеджер банку

• Навчальний заклад: Київський національний університет культури і мистецтв (КНУКіМ)
Дата закінчення: 2006-06-01
Факультет: Документознавство та інформаційна діяльність
Спеціальність: «Документовед - менеджер органів державної влади і управління

ІНОЗЕМНІ МОВИ І КОМП'ЮТЕРНІ НАВИЧКИ
Aнглійська : Базова
Українська : Вільно володію

Рівень володіння комп'ютером: впевнений користувач
Комп'ютерні навички: Windows, Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Lotus, ІS-Cards, Cash & Billings, Scrooge 2, Scrooge 3, VEB-Анкета, UPS, Spider, Internet, New Stat, SWIFT, Навички роботи з інформаційно-правовою системою « ЛІГА: ЗАКОН », Знання програми 1С (версії 7.7 і 8.2); Навички роботи з "Medoc", "ifin", ЄКП" «Вчасно», Знання податкового та бухгалтерського обліку, Уміння працювати з великим об'ємом інформації, Знання бухгалтерського, податкового та трудового законодавства, управлінського обліку.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Відомості:
Професіоналізм і наполегливість.
Здатність до тривалої концентрації уваги, хороша пам'ять, емоційна стійкість, толерантність, навички ділового спілкування.
Конструктивне сприйняття критики на свою адресу.
Готовність до навчання та швидке засвоєння нової інформації.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: