Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олександра

Керівник, заступник, помічник керівника, топменеджер, управління персоналом

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фрілансер-консультант, волонтерство:

с 01.2025 по наст. время (7 месяцев)
Self-employed, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Розробляю та впроваджую програми з підвищення особистої ефективності, управління емоційним станом і розвитку лідерських якостей для підтримки керівників і команд у досягненні цілей;
•Проводжу консультації на перетині психології, нейронауки та сучасних управлінських підходів — вмію швидко орієнтуватися в запитах і потребах керівництва;
•Організовую якісну комунікацію між учасниками;
•Допомагаю у вирішенні складних комунікаційних ситуацій, подоланні ментальних бар’єрів, прийнятті зважених рішень — аналітично мислю та пропоную ефективні рішення;
•Забезпечую досягнення помітних результатів: покращення командної динаміки, підвищення мотивації, продуктивності та рівня задоволеності співробітників;
•Дотримуюсь етичних стандартів, конфіденційності та високого рівня професійної відповідальності.

Проктор

с 07.2023 по 06.2025 (1 год 11 месяцев)
ДНП «Центр Тестування», Київ, Івано-Франківськ (Державні організації)

- Представник, що забезпечує адміністрування проведення іспитів ЄДКІ «Крок» на основі методу стандартизованого тестування на національному рівні;
-проведення іспитів ЄДКІ відповідно до наданих інструкцій, відповідальність за безпеку та конфіденційність матеріалів, супровід усіх процесів та ведення звітної документації.

Керівник проєктів

с 06.2010 по 05.2022 (11 лет 11 месяцев)
ФОП «Баккара», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Вміння працювати в умовах багатозадачності з великими об‘ємами різнопланової інформації, зустрічі з діловими партнерами (іноземними, вітчизняними, VIPзамовниками), навички HR- менеджера, співпраця з готельно-ресторанним бізнесом- консультування, уміння створити унікальну атмосферу на вищому рівні, знання основ психології підприємницької діяльності та законів ринку, вивчення світових трендів та тенденцій, документоведення, супровід та укладання договорів, закордонні відрядження.

дизайнер, керівник проектів

с 09.2008 по 08.2009 (11 месяцев)
КТ «Лана Со, LTD”, Київ (Дизайн)

-ведення ділової документації по створенню та супроводу проектів, координування роботи цеху та майстрів;
-спілкування з замовниками, відповідальність за результат на всіх етапах.

Дизайнер-декоратор

с 03.2006 по 04.2008 (2 года 1 месяц)
ПП «Елегант Дизайн», Івано-Франківськ (Дизайн)

-вміння зрозуміти ринок, потреби замовника і реалізувати Проект в повному обʼємі;
-координування роботи цеху і майстрів, відповідальність за результат на всіх етапах.

Помічник керівника, викладач

с 09.2003 по 06.2005 (1 год 9 месяцев)
Західноукраїнський економіко-правничий університет, Івано-Франківськ (Освіта, наука)

Поєднання різних посадових обов‘язків, забезпечення та організація необхідник комунікаційних процесів в рамках університету, документоведення, адміністративний супровід та асистування зустрічей, нарад, наукових конференцій, робота в приймальній комісії та ведення необхідної документації, педагогічна діяльність.

Викладач художніх дисциплін

с 08.2002 по 05.2003 (9 месяцев)
ВПХУ 3, Івано-Франківськ (Державні організації)

- підтвердження кваліфікації диплому;
- педагогічна і художня діяльність;
- ведення відповідної документації та звітність;
- розробка навчальних програм, курсів і оптимізація їх роботи в умовах закладу.

Образование

Інститут післядипломної освіти Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника

Фінанси, Івано-Франківськ
Высшее, с 2005 по 2007 (2 года)

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника

«Образотворе та декоративно-прикладне мистецтво», викладач., Івано-Франківськ
Высшее, с 1997 по 2002 (5 лет)

Знания и навыки

  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Дополнительная информация

Організована, відповідальна та ініціативна фахівчиня з досвідом роботи в управлінні, адмініструванні, педагогіці, коучинку, сервісній та творчій сферах. Вмію ефективно планувати, координувати робочі процеси, швидко орієнтуюся в пріоритетах і знаходжу рішення в нестандартних ситуаціях.

Маю досвід підтримки керівника, ведення ділового документообігу, роботи з конфіденційною інформацією. Легко адаптуюсь до нових умов, відкрито комунікую, дотримуюсь професійної етики.

Працюю самостійно та в команді, володію гнучкістю мислення, креативністю та навичками вирішення кількох завдань одночасно. Широкий професійний досвід дозволяє швидко входити в нову сферу діяльності та ефективно працювати на результат. Зацікавлена в розвитку, нових проєктах і можливості карʼєрного зростання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: